معرفی و دانلود کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی

عکس جلد کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی

کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی نوشته‌ی ساسان کرمی‌زاده، کتابی است که به بررسی کتابخانه‌های زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌پردازد. این زبان برنامه‌نویسی که نقش پررنگی در پیاده‌سازی مفاهیم هوش مصنوعی دارد، شامل کتابخانه‌های جامعی است که تقریباً انجام هر کاری را ممکن می‌کنند.

درباره‌ی کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی

این روزها هوش مصنوعی به نامی آشنا میان مردم بدل شده است. تقریباً همه از این ابزار برای ساده‌تر کردن کارهای مختلف استفاده می‌کنند و آن را به چشم دستیار کامپیوتری انسان نگاه می‌کنند. بااین‌همه، مبحث هوش مصنوعی فراتر از این بحث‌ها است. این علم با هوشمندسازی ماشین‌ها در صنایع مختلف، زندگی انسانِ قرن بیست‌و‌یکم را متحول کرده. دستیارهای هوشمند مثل سیری و الکسا، الگوریتم شبکه‌های اجتماعی که علاقه‌مندی‌مان را تشخیص داده و محتوای مشابه آن را به ما نمایش می‌دهند از نمونه‌های کاربرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره هستند. تابه‌حال تعاریف متنوعی برای هوش مصنوعی ارائه شده، اما تعریف دقیق آن می‌تواند چنین باشد: «سیستمی که در شرایط مختلف مانند انسان واکنش می‌دهد و توانایی تحلیل، حل مسأله و استدلال دارد.» ساخت و برنامه‌ریزی چنین سیستمی به کمک برنامه‌نویسی انجام می‌شود.

کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی نوشته‌ی ساسان کرمی‌زاده، به بررسی یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی کاربردی و محبوب در طراحی هوش مصنوعی می‌پردازد که زبان پایتون است. یادگیری این زبان ساده است و به دلیل پشتیبانی از روش‌های برنامه‌نویسی مختلف، زبانی منعطف به شمار می‌رود. برای این زبان کتابخانه‌های متنوعی در دسترس است؛ به این معنا که توسعه‌دهندگان مجموعه‌ای از کدها را نوشته و آرشیو کرده‌اند تا این کدها در دسترس همه باشد و سایر برنامه‌نویسان با استفاده از آن‌ها، دیگر درگیر پیچیدگی‌های کدنویسی نشوند.

معرفی و دانلود کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی

کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی در هشت فصل، مفهوم کتابخانه و انواع کتابخانه‌های پایتون را بررسی می‌کند. فصل اول که «هوش مصنوعی» نام دارد، به معرفی کتابخانه‌های داخلی و خارجی پایتون می‌پردازد و نصب PIP بر روی سیستم عامل‌های مختلف را توضیح می‌دهد. فصل دوم «تنسورفلو» نام دارد و مفاهیمی مانند واحد پردازش تنسور، گراف محاسباتی، پیکسل ویژوال کور و... را مرور می‌کند. فصل سوم در مورد «نامپای» است و عناوینی همچون دلیل سریع‌تر بودن کتابخانه‌ی نامپای از لیست، منبع کد نامپای، آرایه‌ها در نامپای و... در آن بررسی می‌شوند. کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی در چهارمین فصل خود از «پانداس» صحبت می‌کند و کاربردهای آن، دیتافریم، مزایای استفاده از پانداس و... را تشریح می‌کند. فصل پنجم کتاب با عنوان «پایتورچ» از مزایای پایتورچ، تنسورهای آن و... می‌گوید. فصل ششم کتاب درمورد کتابخانه‌های کراس و ثینو است. «کتابخانه‌ی PILLOW» عنوان فصل هفتم است که در آن تغییر اندازه‌ی تصویر، چرخشش در پایتون و... مورد بحث قرار می‌گیرد. کتاب در فصل پایانی، «کتابخانه‌‌های MATPLOTLIB و SEABORN» را به‌طور کامل توضیح می‌دهد.

کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی نوشته‌ی ساسان کرمی‌زاده، به کسانی که با زبان برنامه‌نویسی پایتون کار می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی می‌خوانیم

با افزایش حجم اطلاعات، یادگیری عمیق گوگل هم به این نتیجه رسید که با استفاده از شبکه‌های عصبی عمیق می‌تواند خدمات خود را ارتقاء دهد؛ بنابراین شروع به ساخت فریم‌ورکی به اسم «تنسورفلو» نمود که قادر به کمک به توسعه‌دهنده‌ها و محققینی است که به‌طور همزمان بر روی مدل‌های هوش مصنوعی با هم کار کنند. تنسورفلو یک کتابخانه‌ی رایگان و متن‌باز برای «برنامه‌نویسی جریان داده و برنامه‌نویسی متمایزگر جهت انجام طیف وسیعی از وظایف است. تنسورفلو کتابخانه‌ای برای ریاضیات نمادین محسوب می‌شود و کاربردهای گوناگونی در یادگیری ماشین دارد که از آن جمله می‌توان به پیاده‌سازی شبکه‌های عصبی اشاره نمود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: هوش مصنوعی
فصل دوم: تنسورفلو
فصل سوم: نامپای
فصل چهارم: پانداس
فصل پنجم: پایتورچ
فصل ششم: کتابخانه‌ی کراس و ثینو
فصل هفتم: کتابخانه‌ی PILLOW
فصل هشتم: کتابخانه‌ی MATPLOTLIB و SEABORN

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-622-218-479-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی، کتاب‌های مهندسی کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی

سیدمهدی صادقیان
۱۴۰۳/۱/۵
بهتر بود در خصوص کتابخانه‌های هوش مصنوعی کدهای بیشتری را می‌نوشت و توضیح بیشتری میداد
امیرحسین امینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
قابل قبول بود ولی میتونست با مثال‌های بیشتر و عمیق تر شدن تو مطالب، بهتر هم باش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی

برای دریافت کتاب کتابخانه‌های پایتون برای هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.