معرفی و دانلود کتاب باور رویا

عکس جلد کتاب باور رویا
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باور رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باور رویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باور رویا

کتاب باور رویا، نوشته‌ی صدیقه آدینه، راهنمایی است برای نزدیک شدن به اهداف و خواسته‌ها. این کتاب به افراد کمک می‌کند تا از طریق تحول در باورها، همسو با خواسته‌های خود قدم بردارند. این تغییرات باعث افزایش رضایت‌مندی و تقویت احساسات مثبت نظیر موفقیت و عشق می‌شود. در نتیجه کتاب پیش‌رو، بهترین انتخاب برای کسانی است که باورهای محدودکننده، مانع رسیدن به خواسته‌هایشان شده. دستاورد مطالعه‌ی این کتاب، تحولی بنیادین در باورها و بهبود کیفیت زندگی شماست.

درباره‌ی کتاب باور رویا

صدیقه آدینه در کتاب باور رویا به افراد کمک می‌کند تا افکار و عقاید خود را مورد بازبینی قرار داده و با اعمال تغییراتی بنیادین، با جهان هستی هماهنگ شوند. در نهایت، این تغییرات باعث نزدیکی به اهداف و خواسته‌ها می‌شود و رضایت‌مندی را به ارمغان می‌آورد.

شایان ذکر است که باورها هم می‌توانند محدودکننده و غلط‌انداز باشند، هم راه‌گشا و مفید. تقریباً تمام افراد باورهایی دارند که سد راه رسیدن به خواسته‌هایشان می‌شود؛ چرا که در تضاد با اهداف آن‌هاست اما صدیقه آدینه در کتاب حاضر توضیح می‌دهد که تقدیر را می‌توان با تحول در باورها، تغییر داد.

در حقیقت کتاب باور رویا، راهنمایی است برای ریشه‌کن کردن باورهای غلط و جایگزین کردن آن‌ها با دیدگاه‌هایی که آرامش، سلامت جسمانی و ذهنی، عشق‌ورزی، موفقیت و رشد فردی را به‌ همراه دارند. این کتاب، مخاطب را آگاه می‌کند تا تغییرات مثبتی در اندیشه‌های خود ایجاد نماید. به عقیده‌ی نویسنده‌ی کتاب، باورها مجموعه‌ای از چیزهایی‌اند که به‌ عنوان حقیقت‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی پذیرفته شده‌اند. افراد معمولاً برای توصیف رویدادهایی که فکر می‌کنند توانایی تغییر آن‌ها را ندارد، از واژه‌ی تقدیر استفاده می‌کنند اما واقعیت اینجاست که با تحول در تفکرات، تقدیر را هم می‌توان تغییر داد.

زمانی که افراد، احساساتی نظیر سپاس‌گزاری، عشق و امیدواری را تجربه می‌کنند، یعنی در مسیر دستیابی به خواسته‌های خود در حرکت‌اند. بر عکس، اگر ناامیدی، غم و نگرانی بر زندگی آن‌ها سایه انداخته باشد، نشان از این دارد که فرد در مسیر اشتباهی قدم گذاشته است.

سپاس‌گزاری، عشق‌ورزی و تمرکز بر جنبه‌های مثبت زندگی موجب می‌شوند تا رضایت‌مندی فرد افزایش پیدا کند. لازمه‌ی حرکت در این مسیر، همسویی باورها با اهداف فردی است. این دو مورد نمی‌توانند خلاف یکدیگر عمل کنند؛ چرا که این کشمکش منجر به بروز احساسات ناخوشایند می‌شود.

باید توجه داشت که مطالعه‌ی کتاب «زندگی من در دستان من است» به مخاطبان یاری می‌رساند تا با کتاب باور رویا ارتباط بیشتری برقرار کنند. به این خاطر که نویسنده در این کتاب، 5 مرحله‌ برای دستیابی به خواسته‌ها ارائه می‌دهد. اثر حاضر نیز در واقع مسیر کتاب پیشین را کامل می‌کند و از طریق اصلاح باورها، به افراد یاری می‌رساند تا به اهداف خود نزدیک شوند.

کتاب‌ باور رویا به‌ همت انتشارات یوحنا به چاپ رسیده است.

کتاب باور رویا برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب باور رویا به تمام کسانی که خواهان تغییرات مثبت در زندگی، افزایش رضایت‌مندی و نزدیکی به اهدافشان هستند، پیشنهاد می‌شود.

با صدیقه آدینه بیشتر آشنا شویم

صدیقه آدینه، نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1361 است. آثار او در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی قرار می‌گیرند. کتاب «دنیای من در دستان من است» یکی از بهترین کتاب‌های این نویسنده به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب باور رویا می‌خوانیم

همان‌طور که نسبت به خانواده و قوم و قبیله‌مان تعصب داریم و آن‌ها را باور داریم، کشور خود را هم باور داریم. باورهای مرتبط به کشور و ملیتمان شامل: نژادپرستی، متمرکز شدن روی تفاوت‌های بین انسان‌ها مثل رنگ پوست، دین و مذهب، سیاست حاکم بر کشور، نحوه مدیریت کشور، تعصب نسبت به قوانین حاکم بر کشور یا هر چیز دیگر مرتبط با آن می‌باشد.

ما اگر قانون وحدت و یکی بودن خودمان را با جهان باور نکنیم، هرگز نمی‌توانیم به مدار هماهنگی با منبع جهان هستی دست یابیم. اگر باور کنیم که فلان کشور برترین نژاد دنیا را دارد و ما فرسنگ‌ها از آن برتری فاصله داریم، چه فرکانسی را به جهان ساطع خواهیم کرد؟! مطمئناً این فرکانس مفهوم صلح با خودمان را ندارد. حال‌وهوای هماهنگی با منبع جهان هستی را ندارد.

اگر باور داشته باشیم، جایی که هم‌اکنون به‌عنوان وطن پذیرفته‌ایم، نقطه امن دنیاست. اگر در اینجا نتوانم موفق شوم، در جای دیگری از این جهان هم موفقیت را نخواهم یافت. اینجا وطن من است و من در عالم ذره آن را انتخاب کرده‌ام. پس بهترین جا برای موفقیت من فقط همین‌جاست و اگر در اینجا امکان‌پذیر نباشد، جای دیگری وجود ندارد که من در آنجا موفقیت را تجربه کنم. این باور محدودکننده نیز ما را از موفقیت دور می‌کند. این باور ریشه در کمبود دارد. یعنی، ما فراوانی جهان را باور نکرده‌ایم. یعنی اینکه وحدت و یکپارچه بودن و بدون مرز بودن این جهان هستی را باور نکرده‌ایم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باور رویا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-622-7409-88-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باور رویا

🌸شاه صنم 🌸
۱۴۰۲/۲/۷
این کتاب را بخوانید تا متوجه شوید چقدر راه موفقیت آسان بوده است و ما در کوره راه باور‌های غلط و محدود کننده گیر افتاده بوده ایم و نتوانسته ایم از قدرت ماورایی خود یعنی ذهنمان در جهت رسیدن به خواسته هایمان استفاده کنیم. ما هرچه را شنیده ایم و دیده ایم را باور کرده‌ایم و بر اساس آن‌ها زندگی کرده ایم، به همین خاطر سالها خود را از موفقیت در هر زمینه‌ای محروم کرده ایم ‌. خدایا شکرت که من را با چنین کتابی آشنا کردی که مرا متوجه باورهای غلط کرد و مرا به سوی باورهای درست راهنمایی کرد.
محمد رضا نجفی
۱۴۰۲/۵/۱۷
سلام خدا قوت مثل همیشه عالی بود کتاب‌های خانوم آدینه حال منو خوب میکنه اگه کتابهای دیگه‌ای هم هست من دوست دارم اونا رو هم مطالعه کنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب باور رویا

برای دریافت کتاب باور رویا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.