معرفی و دانلود کتاب موفقیت کوانتومی

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت کوانتومی

کتاب موفقیت کوانتومی نوشته‌ی بابی دپورتر درباره‌ی راز و رمزهای رسیدن به موفقیت و کامیابی در تمامی جنبه‌های مختلف زندگی است. دپورتر در کتاب خود از اقدامات، کنش‌ها، طرح‌ها و اعمالی سخن می‌گوید که نقشی مشابه کاتالیزور ایفا می‌کنند. آن‌ها ویژگی‌های متحول‌کنندگی و شتاب‌دهندگی را در خود دارند و می‌توانند در دستیابیِ سریع‌تر و بهترِ فرد به هدف، مؤثر واقع گردند.

درباره‌ی کتاب موفقیت کوانتومی

بابی دپورتر (Bobbi DePorter) کتاب موفقیت کوانتومی (Quantum Success) را با هدف کمک کردن به افراد برای دستیابی به موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی به رشته‌ی تحریر درآورده است. دپورتر رئیس شبکه‌ی یادگیری کوانتومی و از پیشگامان یادگیریِ سریع است. او رئیس سابق اتحادیه‌ی بین‌المللی برای یادگیری و از اعضای سابق میزگرد اتاق بازرگانی سن‌دیگو برای بررسی بهترین شیوه‌های آموزشی است. بابی دپورتر نویسنده‌ی آثار متعددی در حوزه‌های خودسازی و خودپروری است و جایزه‌ی منتخب خوانندگان مجله‌ی Fast را از آن خود کرده است. کتاب موفقیت کوانتومی یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اوست.

موفقیت کوانتومی اصطلاحی ساخته‌ی بابی دپورتر است. منظور دپورتر از موفقیت کوانتومی، نوع متفاوتی از تبدیل انرژی برای رسیدن به موفقیت است که توسط هشت کاتالیزور به دست می‌آید. دپورتر از واژه‌ی کاتالیزور در معنای متفاوتی استفاده می‌کند. او از واژه‌ی کوانتوم، که اینشتین آن را در علم فیزیک معرفی کرده، الهام گرفته است تا موفقیتی همه‌جانبه را توسطِ آن توصیف کند. از نظر او، واکنش انرژی که به هنگام دستیابی به موفقیت رخ می‌دهد، مشابه درخشش و واکنشی است که در اثر فعل‌و‌انفعالات اتمی ایجاد می‌شود. دپورتر کاتالیزورها را همان طرح‌ها، ایده‌ها، کنش‌ها و اعمالی برمی‌شمارد که می‌توانند قدرت شتاب‌دهندگی و متحول‌سازی داشته باشند و به ایجاد تغییرات شگرف در بینش‌های درونی افراد منتهی شوند. این سطح از موفقیتِ بی‌نظیر، زندگی شما را متحول می‌سازد و به آن درخشندگی و پویایی می‌بخشد.

همه‌ی ما می‌دانیم که می‌توانیم بهتر، کارآمدتر و موفق‌تر از آنچه باشیم که اکنون هستیم. درست است که هر کدام از ما تا به حال به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌ایم اما این تمام توان ما نیست. برای رسیدن به موفقیتی خارق‌العاده، باید تصویر و نمایی کلی از وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم به درستی هدف خود و مسیر رسیدن به آن را تعیین نماییم. بابی دپورتر به همین منظور، 8 کاتالیزور کلیدی را شناسایی کرده است که شما را قادر می‌سازد تا چهارچوبی برای تغییر و تحول برای خود ایجاد کنید. این هشت کاتالیزور که در قالب هشت جمله‌ی کلیدی عرضه شده‌اند عبارتند از:

  • شکست منجر به پیروزی می‌شود.
  • مالکیت خود را داشته باشید.
  • با حسن نیت صحبت کنید.
  • ارتباطات بصری برقرار کنید.
  • تعادل خود را حفظ کنید.
  • این همان لحظه‌هاست.
  • خود را متعهد بدانید.
  • انعطاف‌پذیر باشید.

با به کارگیری این چهارچوب و این کاتالیزورهای کلیدی -که در کتاب موفقیت کوانتومی بیشتر درباره‌شان توضیح داده شده- می‌توانید ندای درون خود را بهتر بشنوید، به اهداف خود متعهدتر باشید و آن‌ها را تا زمان رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، مشتاقانه دنبال کنید و در نهایت، به موفقیت کوانتومی دست پیدا کنید.

کتاب موفقیت کوانتومی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب موفقیت کوانتومی برای تمام افرادی که علاقه‌مند به حوزه‌های موفقیت و رشد شخصی هستند، مطالبی بسیار جالب‌توجه و خواندنی در بر دارد.

در بخشی از کتاب موفقیت کوانتومی می‌خوانیم

برخی شرکت‌های موفق همسریابی بر اساس شغل یا علایق مشترک افراد به سرگرمی‌ها، همسریابی نمی‌کنند، بلکه معیار گزینش آن‌ها ارزش‌های عمیقی است که افراد به آن پای‌بند هستند. موفق‌ترین ازدواج‌ها همچون بهترین روابط از هر نوع، ریشه در چنین پیوندهایی دارد.

اگر قصد دارید معنادارترین ارتباط را با مردم داشته باشید، اکنون بهترین فرصت برای آغاز آن است. به دنبال نقاطی باشید که ارزش‌ها و بینش شما با هم تلاقی می‌یابند.

شاید بگویید این ارتباط در جریان مراوده بین دو نفر در یک مجلس مهمانی پدید نمی‌آید. بله درست است. بیشتر افراد در حالت عادی حرفی از ارزش‌های خود به زبان نمی‌آورند و برخی دیگر، حتی وقتی با موقعیتی مواجه می‌شوند که باید چنین مسائلی را بازگو کنند، دچار تردید می‌شوند. شما باید بدانید که ارزش‌هایتان با چه کسی مشترک است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سپاسگزاری
بخش اول: قرن بیست‌ویکم گرداب مواج تغییر است و این کتاب بلیط شما برای سوار شدن بر چنین گردابی است
فصل اول: موفقیت کوآنتومی چیست؟
فصل دوم: آغاز موفقیت کوآنتومی در زندگی من
فصل سوم: شما می‌توانید به موفقیت کوآنتومی برسید
بخش دوم: بینش خود را به جهان منتقل کنید
فصل چهارم: بینش خود را به جهان منتقل کنید
فصل پنجم: بازتاب بینش خود باشید
فصل ششم: بینش خود را بازتاب دهید
فصل هفتم: به دنبال روابطی باشید که از بینشتان حمایت کند
بخش سوم: بینش خود را تعمیم دهید. هشت کاتالیزور
فصل هشتم: هشت کاتالیزور
فصل نهم: شکست منجر به پیروزی می‌شود
فصل دهم: با حسن نیت صحبت کنید
فصل یازدهم: این همان لحظه‌هاست
فصل دوازدهم: خود را متعهد بدانید
فصل سیزدهم: مالکیت خود را داشته باشید
فصل چهاردهم: انعطاف‌پذیر باشید
فصل پانزدهم: تعادل خود را حفظ کنید
بخش چهارم: با استفاده از مهارت‌های اصلی سازگارپذیری...
فصل شانزدهم: شناخت رفتار و روش‌های یادگیری
فصل هفدهم: ارتباطات بصری برقرار کنید
فصل هجدهم: فکر خود را بر روی روش‌های نو و خلاقانه متمرکز کنید
فصل نوزدهم: ظرفیت حافظه‌ی خود را به حداکثر برسانید
بخش پنجم: با مفهوم موفقیت کوانتومی زندگی کنید، مفهوم دلیلی برای سوار شدن بر بال موفقیت است
فصل بیستم: لذت کوآنتومی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت کوانتومی
نویسنده
مترجممحمدابراهیم گوهریان، بهجت عباسی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات255
زبانفارسی
شابک978-964-468-939-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت کوانتومی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت کوانتومی

برای دریافت کتاب موفقیت کوانتومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.