معرفی و دانلود کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی

عکس جلد کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی

با ترانه‌های خواندنی کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی، دنیای رنگارنگ حیوانات را به فرزندان خود معرفی کنید. نیلوفر بهاری شاعر و ترانه‌سرای کودکان در این اثر آموزشی، دنیایی از شعر‌های شاد و تصاویر رنگی را به مخاطبان کوچک خود هدیه می‌کند و خردسالان را با ویژگی‌های حیوانات اهلی مثل مرغ، خروس، سگ و گاو آشنا می‌سازد.

درباره‌‌ی کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی

تا حالا کدام حیوان اهلی‌ را از نزدیک دیده‌اید؟ اصلاً به چه حیوانی «اهلی» می‌گویند و حیوانات اهلی با وحشی چه فرقی دارند؟ اگر می‌خواهید با دنیای زیبا و دوست‌داشتنی حیوانات، مخصوصاً حیوانات اهلی بهتر آشنا شوید پس همین حالا کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی را در دست بگیرید و از اطلاعات بی‌نظیر آن لذت ببرید. نیلوفر بهاری نویسنده‌ی این کتاب خواندنی همچون دیگر جلد‌های مجموعه‌ی خود، ترانه‌های زیبا و آموزنده‌ای برای دوستی کودکان با دنیای طبیعت آماده کرده است.

شما خوانندگان کوچک کتاب در پوست حیوانات اهلی، همراه با هر ترانه و قصه‌ی شیرین آن به زندگی یکی از حیوانات اهلی سفر می‌کنید و با ویژگی‌‌ها، غذا‌های مورد‌علاقه و محل زندگی هر کدام آشنا می‌شوید. همچنین کنار هر ترانه‌، یک تصویر بامزه از هر حیوان قرار گرفته تا شکل و شمایل این دوستان طبیعت نیز به خواننده معرفی شود. از دیگر بخش‌های جذاب این کتاب شعر آموزنده، تصاویر کودکانی‌ست که لباس این حیوانات مختلف را بر تن کرده‌اند. به‌این‌ترتیب، خوانندگان خردسال با قدرت تخیل سرشارشان و با همراهی این تصاویر آموزشی، خود را در جای حیوانات مختلف تصور کنند و دوستی بیشتری با دنیای طبیعت برقرار می‌سازند. سگ‌ها، گربه‌ها، گاو‌ها و همچنین مرغ و خروس‌ها نمونه‌ای از حیوانات اهلی‌ای هستند که در طول این ترانه‌ها با زندگی آن‌ها آشنا خواهید شد. حیوانات اهلی سال‌های سال است که در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند و شادی و سلامتی آن‌ها نیز به رفتار آدم‌ها وابسته است. پس با کمک ترانه‌های کتاب در پوست حیوانات اهلی یاد خواهیم گرفت تا از همان دوران خردسالی با دنیای زیبای حیوانات دست دوستی دهیم و با مراقبت از آن‌ها زندگی بهتری کنار یک‌دیگر داشته باشیم. گفتنی‌ست که این اثر پرفایده با تلاش ناشر موفق کشوری، انتشارات افق به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی بچه‌های جینگیلی

بچه‌های جینگیلی نام یک مجموعه کتاب کمک‌آموزشی مصور با قلم شاعر و نویسنده‌ی کودک و نوجوان، نیلوفر بهاری است. داستان‌های این مجموعه با زبان دلنشین ترانه نوشته شده و در کنار جملات آهنگین آن، تصاویر شاداب و متنوعی نیز قرار گرفته است. نویسنده در هر جلد از کتاب‌های بچه‌های جینگیلی مخاطبان خردسال خود را با دنیای حیوانات، میوه‌ها و خوراکی‌ها و همچنین مشاغل مختلف آشنا می‌کند. هدف نویسنده از این مجموعه، کمک به کودکان برای کشف بهتر دنیای پیرامون آن هم با زبانی ساده و صمیمی است. همچنین نیلوفر بهاری خالق این مجموعه‌ی آموزنده با کمک ترانه و شعر‌های خواندنی خود، عشق به موجودات زنده و قدردانی از نعمت‌ها را با خوانندگان خردسال تمرین می‌کند. این مجموعه با تلاش‌های انتشارات افق به چاپ رسیده و «در پوست حیوانات جنگل»، « در پوست حیوانات بالدار»و «در پوست میوه‌ها و خوراکی‌ها» نام برخی از جلد‌های این سری کتاب پرفایده است.

کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر مناسب مخاطبان خردسال 2 تا 5 سال است.

در بخشی از کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی می‌خوانیم

باز داره شیهه می‌کشه
اسب قشنگ و مهربون
می‌دوه مثل برق و باد
وقتی می‌شیم سوار اون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-384-8
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی

برای دریافت کتاب بچه‌های جینگیلی 3: در پوست حیوانات اهلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.