معرفی و دانلود کتاب صوتی مش مش قلی خان

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مش مش قلی خان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مش مش قلی خان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مش مش قلی خان

مش‌مش قلی‌خان، پسرکی است که همه‌ی اهالی خانه و آبادی از شیطنت‌هایش کلافه شده‌اند. کتاب صوتی مش مش قلی خان، اثر گیتا داودی، رودابه حمزه‌ای و ناصر آویژه، نمایشنامه‌ای صوتی است که در قالب شعر، مفاهیم آموزنده‌ای را برای خردسالان و کودکان مطرح کرده است. این نمایشنامه، بارها در قالب تئاتر نیز بر صحنه رفته و در سال 1386 به‌عنوان اثر برگزیده‌ی تماشاگران در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مش مش قلی خان

مش‌مش‌ قلی‌خان ازبس‌که سربه‌هوا و بازیگوش است، مدام همه را به دردسر می‌اندازد. گیتا داودی، رودابه حمزه‌ای و ناصر آویژه در کتاب صوتی مش مش قلی خان، در قالب قصه‌ای بامزه و با زبان شعر، بدی‌های رفتارهای غلط و اشتباهی مثل اذیت کردن دیگران، احترام نگذاشتن به بزرگ‌ترها و سربه‌هوا بودن را به بچه‌ها نشان می‌دهند.

هرکسی که مش‌مش قلی‌خان را شناخته باشد، باید با دیدنش پا به فرار بگذارد. چون هیچ‌کس از دستش در امان نیست و هر طور که بتواند با رفتارهای بی‌ادبانه و آزاردهنده‌اش، آن‌ها را ناراحت می‌کند. در صف شلوغ نانوایی برای معطل نشدن سعی می‌کند با دروغ گفتن از بقیه جلو بزند. حتی حاضر می‌شود به یک نفر بگوید خانه‌اش آتش گرفته و او را نگران خانواده‌اش کند. در قصابی هم بدون سلام کردن وارد می‌شود و بی‌ادبانه برخورد می‌کند. خلاصه اینکه کتاب صوتی مش مش قلی خان، درباره‌ی پسری آتش‌پاره و بازیگوش است.

کتاب صوتی مش مش قلی خان را نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر کرده است. گیتا داودی نویسنده‌ی این داستان است و رودابه حمزه‌ای و ناصر آویژه آن را به شعر برگردانده‌اند. قصه‌گویی این داستان را نیز مرتضی احمدی در کنار گروهی از گویندگان برعهده داشته. رضا آفتابی، سودابه میرکریمی، ناصر آویژه، رامین کحال زاده، محمدرضا معجونی، بهرام سروری نژاد، حسین مزینانی، محسن علی محمدی و رها آویژه، گویندگان این نمایشنامه هستند. کارگردانی این اثر را ناصر آویژه و آهنگسازی آن را نیز فرید نوایی برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی مش مش قلی خان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی مش مش قلی خان برای خردسالان و کودکان 5 تا 10 سال مناسب است. والدین و مربیان می‌توانند از این نمایشنامه‌ی صوتی برای آموزش مباحث اخلاقی و اجتماعی به فرزندان و دانش‌آموزانشان بهره ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی مش مش قلی خان می‌شنویم

قصاب‌باشی سلام و علیک، یاالله!
علیک سلام آقا پسر، ماشاالله!
قصاب‌باشی حال شما چطوره؟
احوال امسال شما چطوره؟
اینم سلام! آخه سلام چی داره؟
بدون سلام، سلامتی میاره
(برو بابا، همه همین رو می‌گن) سلام با کله، اینجوری باحاله
از آدمیزاد این کارا محاله
ول کن، چقدر سخت می‌گیری قصاب‌‎جون
این حرفت هم عینهو حرف نادون
همه‌ش سلام، آخه سلام چی داره؟
بدون سلام که احترام میاره

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
63 دقیقه
مش‌مش قلی‌خان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مش مش قلی خان
نویسنده، ،
راویمرتضی احمدی، رضا آفتابی، سودابه میرکریمی، ناصر آویژه، رامین کحال زاده، محمدرضا معجونی، بهرام سروری نژاد، حسین مزینانی، رها آویژه، محسن علی محمدی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه صوتی
۳۸۰۰۰ ۲۶,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مش مش قلی خان

Azam keshavarz
۱۴۰۲/۷/۲۳
یه کتاب بی نظیر که صدا پیشگی بی مثالش واقعا لحظات خوبی رو هم برای خودم هم برای پسرم رقم زد سپاس
آفاق هاشمی
۱۴۰۲/۸/۱۹
مناسب زمان ما نیست. از نظر زمانی منسوخ شده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مش مش قلی خان

برای دریافت کتاب صوتی مش مش قلی خان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.