معرفی و دانلود کتاب تجلی خواسته‌ها

عکس جلد کتاب تجلی خواسته‌ها
قیمت:
۶۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجلی خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجلی خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجلی خواسته‌ها

کتاب تجلی خواسته‌ها نوشته‌ی استر هیکس و جری هیکس اثری پرفروش است که با ارائه‌ی نکات و آموزه‌هایی کاربردی به شما کمک می‌کند تا با اتکا به خود، زندگی شادتری داشته باشید و به خواسته‌هایتان برسید.

در بخشی از کتاب تجلی خواسته‌ها می‌خوانیم

کتاب تجلی خواسته‌ها (Ask and It Is Given) اثر استر هیکس (Esther Hicks) و جری هیکس (Jerry Hicks) کتابی خواندنی در حوزه‌ی قانون جذب است که آموزه‌های موجودی غیرفیزیکی به نام «آبراهام» را به خواننده ارائه می‌کند. در واقع، آبراهام همان نامی است که این زوج نویسنده بر مضمون «آگاهی جمعی» گذاشته‌اند. این آموزه‌ها به شما کمک می‌کنند تا خواسته‌های خود را تحقق ببخشید و زندگی شاد و رضایت‌بخشی را که شایسته‌ی آن هستید، تجربه کنید.

اثر حاضر به شما می‌آموزد که چطور روابط، مسائل مالی، مشکلات مربوط به سلامتی، نگرانی‌های شغلی و مواردی از این قبیل تحت تأثیر قوانین کلی حاکم بر جهان قرار می‌گیرند. با مطالعه‌ی کتاب تجلی خواسته‌ها روندهای قدرتمندی را کشف خواهید کرد که باعث می‌شوند تا در مسیر رسیدن به موفقیت گام بردارید و با جریان مثبت زندگی پیش بروید. این حق شماست که زندگی خوبی داشته باشید و کتاب تجلی خواسته‌ها به شما یاد می‌دهد چطور به این هدف برسید و زندگی رویایی خود را بسازید.

نویسندگان کتاب تجلی خواسته‌ها معتقدند همه‌ی ما پا به این جهان می‌گذاریم تا خواسته‌های خود را متجلی کنیم. با این حال، بسیاری از ما به این علت که نمی‌دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم احساس سرخوردگی و ناامیدی داریم. مشکل اینجاست که ما یاد نگرفته‌ایم چطور برای دریافت آنچه می‌خواهیم درخواست خود را مطرح کنیم تا خواسته‌ی ما اجابت شود...

استر و جری هیکس مؤلفان کتاب تجلی خواسته‌ها سال‌هاست کارگاه‌های آموزشی مختلفی در این خصوص برگزار می‌کنند و با انتشار کتاب‌های متنوع سعی دارند در تقویت این مهارت به افراد کمک کنند و آن‌ها را در رسیدن به زندگی ایده‌آل همراهی نمایند. مطالعه‌ی کتاب تجلی خواسته‌ها مثل خوردن قرص نیست که به سرعت شما را به آنچه می‌خواهید برساند؛ بلکه به معلم و راهنمایی دلسوز می‌ماند که باید با صبر و حوصله پای صحبت‌هایش بنشینید و با اعمال مستمر توصیه‌های مطرح‌شده در کتاب کم‌کم شاهد تغییر زندگی و تطبیق انرژی ارتعاشی با خواسته‌های خود شوید.

نکوداشت‌های کتاب تجلی خواسته‌ها

- در این ده سال من یکی از طرفداران پروپاقرص آموزه‌های آبراهام شده‌ام. این آموزش‌ها به طور بی‌نظیری به من و خانواده‌ام کمک کرده‌اند. (کریستین نورتراپ، نویسنده‌ی کتاب بدن زنان، خرد زنان)

- کتاب تجلی خواسته‌ها یکی از قوی‌ترین آثاری ا‌ست که تاکنون خوانده‌ام. این مطالب که با عشق ارائه شده‌اند، می‌توانند سراسر زندگی انسان را دگرگون کنند. این کتاب، گنجینۀ‌ زندگی‌ست! (نیل دونالد والش، نویسنده‌ی کتاب گفتگو با خدا)

- این کتاب اثری عالی ا‌ست! من و همسرم سال‌ها از آموزه‌های پرمحتوا و بسیار کاربردی آبراهام لذت برده‌ایم. کتاب تجلی خواسته‌ها را به همۀ دوستان خود پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک شما هم می‌توانید از این اثر بهره بگیرید. (دکتر جان گری، نویسنده‌ی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی)

- یکی از ارزشمندترین مطالب این کتاب ارائه‌ی 22 روند قدرتمند و مختلف برای دست‌یابی به اهداف ماست. برای هر وضعیتی، یک روند وجود دارد که می‌تواند زندگی ‌ما را بهبود ببخشد. من عاشق این کتاب هستم و نویسندگان آن را دوست دارم. (لوئیس ال. هی، نویسنده‌ی کتاب می‌توانید زندگی خود را التیام بخشید)

- نقطۀ عطفی در بازار کتاب! شما خوش‌شانس هستید که با تفکر کسانی آشنا می‌شوید که همواره با منبع انرژی در ارتباط هستند. علاوه بر این، سخنان به گونه‌ای قابل‌درک بیان می‌شود که می‌توانید بی‌درنگ آن‌ها را به عمل درآورید. نویسندگان همۀ نکات لازم را برای درک و آفرینش سرنوشتتان در اختیار شما می‌گذارند. (دکتر وین دایر، نویسنده‌ی کتاب نیروی اراده)

کتاب تجلی خواسته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روان‌شناسی، خودیاری و توسعه‌ی فردی علاقه‌مند هستید و دوست دارید خودِ درونی‌تان را تقویت کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب تجلی خواسته‌ها را مطالعه کنید.

با استر هیکس و جری هیکس بیشتر آشنا شویم

استر هیکس نویسنده و سخنران انگیزشی متولد سال 1948 در آمریکا است. او با همراهی همسرش جری هیکس در مجموع نُه کتاب مختلف را به چاپ رسانده و کارگاه‌های متعددی را در خصوص اصول قانون جذب و تحقق رؤیاها برگزار کرده است. او در مستند «راز» نیز حضور داشت؛ مستندی مشهور که شامل مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها با افراد معتقد به قانون جذب بود. جری هیکس نیز به مدت بیست‌ سال در زمینه‌ی موسیقی، کمدی و اجرای مراسم فعالیت داشت، سپس وارد حوزه‌ی بازاریابی شد و در نهایت به علت سرطان از دنیا رفت. از آثار برجسته‌ی این زوج فعال می‌توان به این موارد اشاره کرد: «365 روز با قانون جذب، اسرار قانون جاذبه، پول و قانون جذب، چگونه بخواهید؟ چگونه برسید؟، جادوی جذب، سه جلدی سارا، شروعی تازه و قدرت شگفت‌انگیز احساسات.»

در بخشی از کتاب تجلی خواسته‌ها می‌خوانیم

شما باید سنجیده و آگاهانه آن چه را محیط پیرامونتان پدید آورده است، درک کنید. به این ترتیب می‌توانید شعف آفرینش همراه با لذت و آگاهی واقعیت خویشتن را تجربه نمایید. بی‌تردید فقط شما آفرینندۀ واقعیت زندگی خویش هستید و هیچ انسان دیگری نمی‌تواند این کار را به جای شما انجام دهد. اما بسیاری از مردم از این توانایی آگاه نیستند، از این رو زندگی‌شان را بدون حضور واقعی می‌آفرینند. شما با آگاهی از افکار، به آفرینندگان «آگاه» واقعیت خویش تبدیل می‌شوید. هنگامی که به جسم خود و این دنیا وارد می‌شدید، می‌خواستید زندگی‌تان را آگاهانه بسازید.

خواسته‌ها و باورهای شما فقط به شکل تفکر وجود دارند؛ پس آن‌ها را بخواهید تا دریافتشان کنید. شما می‌توانید خواستۀ خودتان را از طریق توجه، درخواست، علاقه به روی دادن یا رخ ندادن یک اتفاق، مطرح نمایید. نیازی به استفاده از کلام ندارید، بلکه فقط باید آن را در وجودتان احساس کنید: «من این خواسته را دارم! من آن را دوست دارم، من این را تحسین می‌کنم». نخستین گام کشش، خواستن است.

شما در مسیر رشد هیچ گاه از گسترش یا آفرینش خسته نمی‌شوید، زیرا پایانی برای آرزوهایتان وجود ندارد. هر خواستۀ جدیدی که می‌خواهید تجربه کنید، به دست بیاورید یا بدانید، به حقیقت می‌پیوندد و انجام می‌شود؛ آن گاه خواسته‌های جدیدتری به وجود می‌آیند. از آنجا که مقایسه و تنوع هیچ پایانی ندارد، رویش خواسته‌های جدید نیز هرگز تمام نمی‌شود. بنا بر این پایانی برای «درخواست» وجود ندارد و روند «پاسخ» هیچ گاه از جریان نمی‌ایستد. به این ترتیب شما همواره دیدگاه‌های جدید خواهید داشت. تفاوت‌ها، آرزوها و دیدگاه‌های الهام‌بخش و جدید همیشه پیش روی شما خواهند بود.

با باور این اندیشه که هیچ گاه از بودن بازنمی‌ایستید، همواره خواسته‌های جدیدی خواهید داشت، منبع انرژی همیشه به آرزوهایتان پاسخ می‌دهد و به این ترتیب گسترش شما جاودانی خواهد بود. پس اگر در این لحظه خواسته‌ای دارید که هنوز تحقق نیافته است، آرام باشید.

از داشته‌هایتان راضی بوده، در عین حال مشتاق داشتن چیزهای بیش‌تر باشید. این بهترین دیدگاه خلاقانه است: ایستادن بر آستانۀ آن چه پیش می‌آید، احساس اشتیاق، انتظار خوش‌بینانه، بدون ناشکیبایی، تردید یا بی‌ارزشی که رسیدن به آن خواسته را به تعویق اندازد که بهترین حالت آن، دانش آفرینش آگاهانه است.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسندگان
پیش‌گفتار
دیباچه‌ای بر آگاهی جمعی
یادآوری دانسته‌های مهم و فراموش‌شده
فصل یکم: نیروی احساس خوب، در زمان حال
فصل دوم: وفای به عهد
فصل سوم: آفرینندگان واقعیت
فصل چهارم: چگونگی رسیدن به مقصد
فصل پنجم: هماهنگی بر مبنای سادۀ درک کردن
فصل ششم: اصل کشش، نیرومند‌ترین قانون هستی
فصل هفتم: قرار داشتن در قلۀ تفکر
فصل هشتم: فرستنده و گیرنده‌ای ارتعاشی
فصل نهم: ارزش پنهان واکنش‌های عاطفی‌
فصل دهم: سه گام به سوی خواسته
فصل یازدهم: آفریننده‌ای شاد و دقیق
فصل دوازدهم: مهار مرز عاطفی
فصل سیزدهم: احساسات راهنما
فصل چهاردهم: دانسته‌های پیشین
فصل پانزدهم: یک وجود کامل و در حال گسترش،در هستی و دنیایی کامل و در حال گسترش
فصل شانزدهم: همکاری در آفرینش متنوع و باشکوه هستی
فصل هفدهم: کجا هستید و می‌خواهید کجا باشید؟
فصل هجدهم: تغییر بسامد ارتعاشی
فصل نوزدهم: آگاهی از احساس راستین
فصل بیستم: جلوگیری از آزادی دیگران، به بهای آزادی‌ خویش
فصل بیست و یکم: هفده ثانیه تا شصت و هشت ثانیه برای موفقیت
فصل بیست و دوم: مقیاس هدایت عاطفی‌
روندهایی برای دست‌یابی به خواسته‌های کنونی
فصل بیست و سوم: بیست و دو روند برای بهبود نقطۀ کشش
فصل بیست و چهارم: برچسب چهرۀ خندان
روند یکم: سیل تحسین
روند دوم: جعبۀ جادویی آفرینش
روند سوم: کارگاه خلاق
روند چهارم: واقعیت مجازی
روند پنجم: بازی نیک‌بختی
روند ششم: مراقبه
روند هفتم: ارزیابی خواب‌ها
روند هشتم: کتاب جنبه‌های مثبت
روند نهم: نوشتن نمایش‌نامه‌
روند دهم: زیربشقابی
روند یازدهم: هدف‌گذاری یک بخش
روند دوازدهم: آیا خوب نبود اگر... ؟
روند سیزدهم: فکری با احساس بهتر
روند چهاردهم: زدودن بی‌نظمی، برای شفاف‌سازی
روند پانزدهم: کیف پول
روند شانزدهم: چرخش دور محور
روند هفدهم: چرخ تمرکز
روند هجدهم: جایگاه احساسی
روند نوزدهم: رهایی از بدهی
روند بیستم: به مدیر سپردن
روند بیست و یکم: احیای سلامت طبیعی
روند بیست و دوم: پیشرفت در مقیاس عاطفی
کلام پایانی
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجلی خواسته‌ها
نویسنده،
مترجماکرم قیطاسی
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-7974-82-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجلی خواسته‌ها

محمد
۱۴۰۲/۴/۲۶
من تمام کتاب‌های استر هیکس رو به همه توصیه میکنم از کتاب صوتی اونا هم میتونیم خیلی استفاده کنیم
Hamed
۱۴۰۲/۴/۸
کتاب فوق العاده و جذابیه
سط نگارش بسیار شیرین و بیان زیبایی داره
معصومه عرب
۱۴۰۲/۱۱/۷
عالی هر چه بگویم کم گفتم این کتاب رو باید زندگی کنی
King
۱۴۰۲/۹/۳۰
تمام کتاب‌های استر و جری هیکس فوق العاده ان
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تجلی خواسته‌ها

برای دریافت کتاب تجلی خواسته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.