معرفی و دانلود کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی

عکس جلد کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی

جلیل خلیل آذر در کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دو بعدی و سه بعدی به طوری استثنایی پانصد دستور اتوکد دوبعدی و سه‌بعدی را به شکل طبقه‌بندی‌شده معرفی کرده و با تدوین بیش از صد و هشتاد تمرین مختلف کوشیده تا این دستورها و مطالب را در ذهن خوانندگان تثبیت‌ کند. این کتاب یک منبع جامع برای افرادی است که در حال یادگیری اتوکد به صورت حرفه‌ای هستند.

درباره‌ی کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه‌بعدی

اتوکد (AutoCAD) یک نرم‌افزار مهندسی و طراحی به کمک کامپیوتر است که برای ایجاد نقشه‌ها، مدل‌های سه‌بعدی و دوبعدی، طرح‌های معماری و انواع طراحی‌های مرتبط با صنایع مختلفی نظیر مکانیک، الکترونیک و مهندسی عمران کاربرد دارد. این نرم‌افزار دارای ابزارها و قابلیت‌های متنوعی برای ایجاد و ویرایش طرح‌ها و محاسبات دقیق است.

دکتر جلیل خلیل آذر، در کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه‌بعدی با زبانی ساده به آموزش طراحی دوبعدی و سه‌بعدی در نرم‌افزار اتوکد پرداخته است. از ویژگی‌های قابل‌ِتوجه این کتاب مطالب طبقه‌بندی‌شده، خلاصه و به دور از حاشیه و زیاده‌گویی آن است.

این کتاب شامل سه فصل است و هر فصل به توضیح یک بخش به‌خصوص اختصاص یافته است. بخش اول کتاب که طولانی‌ترین بخش نیز هست، حاوی 500 دستور مختلف در نرم‌افزار اتوکد است که به صورت کوتاه و طبقه‌بندی‌شده ارائه شده است. در فصل دوم درباره‌ی ترسیمات دوبعدی و فصل سوم نیز درباره‌ی سه‌بعدی صحبت شده است. دکتر جلیل خلیل آذر در هر فصل با دستورات آورده‌شده، مثال‌هایی را طراحی کرده است تا به طور عملی کاربرد دستورات را برای مخاطب به تصویر بکشد.

جداول و تصاویر به‌کاررفته در این کتاب فهم مطالب را آسان‌تر می‌کند و 180 تمرین مختلفِ کتاب سبب تثبیت این مفاهیم کاربردی برای خواننده می‌شود.

کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه‌بعدی توسط مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه‌بعدی برای چه کسانی مناسب است؟

طبق گفته‌ی نویسنده،‌ این کتاب برای دانشجویان طراحی صحنه در سینما، معماری، طراحی صنعت، مکانیک، عمران، متالوژی و نقشه‌کشی مناسب است. به علاوه این کتاب می‌تواند منبعی جامع و کامل برای تمام افرادی که در حال آموزش حرفه‌ای اتوکد هستند، باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مروری بر تعاریف دستورات اتوکد دوبعدی و سه‌بعدی
فصل 2: ترسیمات دوبعدی
بخش اول: ترسیمات عمومی
بخش دوم: ترسیمات CNC
فصل 3: ترسیمات سه‌بعدی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات223
زبانفارسی
شابک978-600-1246-11-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقشه کشی، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ ۴۰,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی

برای دریافت کتاب ترسیمات کاربردی اتوکد دوبعدی و سه بعدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.