معرفی و دانلود کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری

عکس جلد کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری
قیمت:
۶۲۰۰۰ ۵۵,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری

کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری اثری از مریم احمدی و آرش انصاری مقدم در زمینه‌ی کتاب‌های آموزش نرم‌افزاهای کاربردی در شاخه‌ی معماری است. کتابی که در دست دارید به صورتی طراحی شده که بتوانید از این برنامه (در هر سطحی از دانش که در این زمینه برخوردار هستید) استفاده کنید. دو نویسنده تلاش کرده‌اند به واضح‌ترین شکل ممکن به شرح مطالب بپردازند و شما را در تسلط یافتن بر برنامه‌های کاربردی در رشته‌ی معماری یاری کنند.

درباره‌ی کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری

کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری تألیف مریم احمدی و آرش انصاری مقدم به شما از سازوکارهای برنامه‌های کامپیوتری در شاخه‌ی معماری می‌گوید. این کتاب سرشار از مثال، نمونه و تمرین است تا شما را با شیوه‌هایی که می‌توان از این برنامه‌ها اسفاده کرد آشنا کند. به همین روی، کتاب برای تمام افرادی که در این زمینه می‌خواهند فعالیت کنند طراحی شده است.

در اولین فصل کتاب دو مؤلف برای مخاطبان رشته‌ی معماری تمریناتی در راستای سرمطلب «فرمان‌های دو بعدی» طراحی کرده‌اند. دو نویسنده سال‌هاست که در این شاخه فعالیت می‌کنند و به خوبی می‌دانند که باید از چه رویکردی برای شکل دادن به تمرینات بهره ببرند. تمریناتی طراحی شده که باید توسط دانشجویان این رشته انجام شود و در آن‌ها مهارت‌های لازم را فرا گیرند. انواع تمرینات مصوری که به دانشجویان این رشته کمک می‌کند تا بر سرمطلب‌های انتخابی تسلط پیدا کنند و دانش خود را ارتقا دهند.

در فصل دوم تمریناتی به منظور ترسیم انواع پلان مدون شده و در این بخش نیز با ارائه‌ی انواع پرسش‌ها و طرح‌ها، دانشجویان در این بخش نیز توانایی‌های لازم را برای ترسیم می‌آموزند. فصل سوم بر محوریت ترسیم پروژه‌های معماری است و فصول چهارم و پنجم به ترتیب به ایجاد پروژه‌های سه بعدی و ارائه‌ی انواع جزئیات معماری و ساختمان می‌پردازند. به واقع این کتابی بسیار راه‌گشا و مفید برای اساتید است چرا که با استفاده از این کتاب قادر خواهند بود تا تمرینات پایه و تخصصی در رشته‌ی معماری و نرم افزارهای مربوط به آن را به دانشجویان آموزش دهند. این کتاب که با سال‌ها تجربه‌ی آموزشی به دست آمده، مناسب مقاطع دانشگاهی است و از استانداردی مثال‌زدنی‌ در طرح تمرینات معماری برخوردار است.

کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری اثری جامع و مفید از مریم احمدی و آرش انصاری مقدم است که مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران نشر آن را بر عهده داشته است.

کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که در شاخه‌ی معماری فعالیت می‌کنند و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تمرینات فرمان‌های دوبعدی
فصل دوم: تمرینات به منظور ترسیم انواع پلان
فصل سوم: تمرینات به منظور ترسیم پروژه‌های معماری (پلان-نما-مقطع)
فصل چهارم: تمرینات به منظور ایجاد پروژه‌های سه‌بعدی
فصل پنجم: ارائه‌ی انواع جزئیات معماری و ساختمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات299
زبانفارسی
شابک978-600-124-182-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک
۶۲۰۰۰ ۵۵,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری

برای دریافت کتاب تمرینات کاربردی نرم‌ افزارهای معماری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.