معرفی و دانلود کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک اثر شاهین حسین پور و فرزاد یونسیان کتابی کم‌حجم اما غنی و آموزنده است که گام‌های اولیه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

فرض کنید که در یک مهمانی بزرگ، مأمور شده‌اید تا پیامی را به گوش همه برسانید. آیا می‌توانید تمام حاضران جمع را به سکوت دعوت کنید؟ مسلماً خیر! پیام شما باید به دست کسانی برسد که برای آن اهمیت قائلند و این هنر شماست که چطور پیامتان را برسانید. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی دقیقا مانند رساندن پیام در همهمه‌ی یک مهمانی باشکوه است. شما به‌تنهایی نمی‌توانید در میان جمعیت پیام‌رسان خوبی باشید، در نتیجه مجبور به ساختن شبکه‌اید؛ مجبور به گردهم آوردن آنانی که به شما و پیامتان علاقه‌مندند و حاضرند که همه را، خودآگاه یا ناخودآگاه، به سوی پیام شما فرابخوانند. تصور کنید آن لحظه‌ای را که در اوج مهمانی همه‌جا حرف از شما و پیامتان است، چه لحظه‌ی باشکوهی! ترند شدن در شبکه‌های اجتماعی به‌واسطه‌ی محصولی که عرضه می‌کنید دقیقاً همین احساس را برمی‌انگیزد! کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای کوچک به شما می‌آموزد چطور علیرغم کوچک بودن کسب‌وکارتان تنها با استفاده از محتوایی که در راستای آن تولید می‌کنید، به نقل محفلِ پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام تبدیل شوید.

از لحاظ علمی، کسب‌وکارهای کوچک به آن دسته از کسب‌وکارهایی گفته می‌شود که مقدار سود خالص سالانه‌ی آن‌ها بسته به شرایط هرکشور و جامعه از مقدار مشخصی کمتر است. کسب‌وکارهای کوچک اگرچه خود به‌تنهایی شکننده و آسیب‌پذیر به نظر می‌رسند اما در مقیاس جهانی، پایه و اساس اقتصاد دنیا بر عملکرد آن‌ها بنا شده است. در نتیجه، اگر صاحب کسب‌وکاری محدود یا خانگی هستید، تمام آنچه نیاز دارید دانش شبکه‌سازی و تولید محتواست. به‌جای تقویت حس شکست و فناپذیری در دنیای غول‌های اقتصادی، تمام همت خود را بر تقویت برند شخصی خود بگمارید و فراموش نکنید که معجزه نتیجه‌ی استمرار است. شاهین حسین‌پور و فرزاد یونسیان در کتاب خود شما را قدم به قدم برای تأسیس برند شخصی و تولید محتوا در یوتیوب، اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک و ترب یاری می‌کنند.

کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای کوچک، تفکر استراتژیک برای تولید محتوا را به شما آموزش و گام‌هایی عملی را برای تحقق اهدافتان پیش روی شما قرار می‌دهد. این کتاب در نه فصل و به همت موسسه‌ی فرهنگی دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر هنوز در برداشتن اولین گام‌های راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک خود مرددید، این کتاب به شما در برداشتن قدم‌هایی استوار کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک می‌خوانیم

برنده شدن در بازی شبکه‌های اجتماعی؛ مثل بازی مونوپولی طولانی است. برای اینکه بتوانید در این بازی موفق شوید، این شش نکته را در هر جایگاهی که هستید و قصد فعالیت در هر یک از شبکه‌های اجتماعی را که دارید، رعایت کنید:

  1. تخصص خود را تثبیت کنید.
  2. همان‌طور که به‌عنوان یک شهروند در جامعه تابع قوانین و مقررات هستید، در دنیای شبکه‌های اجتماعی هم که به‌نوعی در آن زندگی می‌کنیم، قوانین و مقررات حاکم بر آنها را رعایت کنید.
  3. از خودنمایی و فخرفروشی آشکار بپرهیزید.
  4. به جز محتواهای تبلیغاتی پولی، در مقابل تکنیک‌های فروش مصرانه مقاومت کنید (شرکت‌های هرمی، کلاهبرداری و....).
  5. با تخصص، خود را تثبیت کنید.
  6. با ترکیب اطلاعات و منابع سعی در ارائه محتوایی ارزشمند داشته باشید.

با رعایت این نکات شما در حال ساخت یک ارتباط سالم و مؤثر با مخاطبان خود هستید. از این مرحله به بعد میزان رشد مخاطبان خود را اندازه‌گیری کنید، میزان علاقه آنها به موضوعات مختلف را بسنجید، نظراتی را که راجع به کسب‌وکار شما می‌دهند بادقت گوش کنید و فراموش نکنید کاربرانی که در شبکه‌های اجتماعی به کسب‌وکار شما توجه یا علاقه نشان می‌دهند، همان افرادی هستند که شاید روزی مشتری شما شوند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تحلیل و آنالیز اولیه‌ی شرایط: چطور باید یک مهمانی برگزار کنیم؟
فصل دوم: بازاریابی محتوایی، مقدمات برگزاری یک مهمانی باشکوه
فصل سوم: لینکدین: برگزاری یک مهمانی رسمی
فصل چهارم: ترب: موتور جستجوی کالا، تکمیل حلقه کسب‌وکار
فصل پنجم: فیسبوک: بزرگترین مهمانی‌ای که می‌توانید برگزار کنید.
فصل ششم: اینستاگرام: یک مهمانی خانوادگی
فصل هفتم: یوتیوب: مهمانی همراه با سرگرمی
فصل هشتم: چگونه یک محتوای مؤثر در شبکه‌های اجتماعی تولید کنیم؟
فصل نهم: اصطلاحات رایج در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-644-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

برای دریافت کتاب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.