معرفی و دانلود کتاب توطئه گرگنده

عکس جلد کتاب توطئه گرگنده
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توطئه گرگنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توطئه گرگنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توطئه گرگنده

کتاب توطئه گرگنده نوشته‌ی دش رابرتز داستانی تخیلی و خواندنی است که مخاطب آن نوجوانان هستند. لوسی اسلادان، نابغه‌ی دوازده‌ساله‌ی این رمان در پی اثبات ادعایش در خصوص موجوداتی فرازمینی است؛ موجوداتی عجیب‌وغریب که به شهر استیکی پاینز آمده‌اند و وجود آن‌ها شهروندان را نگران کرده‌ است.

درباره‌ی کتاب توطئه گرگنده

اثر حاضر در ژانر علمی تخیلی قرار می‌گیرد و برای مخاطب نوجوان نوشته شده است. کتاب توطئه گرگنده (The Bigwoof Conspiracy) اثر دش رابرتز (Dashe Roberts) برای اولین بار در سال 2020 منتشر شد. ارنواز صفری نسخه‌ی فارسی این کتاب را در سال 1400 ترجمه کرد و نشر محتوای الکترونیک صاد آن را به چاپ رساند.

شخصیت اصلی داستان لوسی اسلادان نام دارد که دوازده‌ساله است. داستان کتاب از این قرار است که این نوجوان باهوش در پی اثبات وجود موجودات فرازمینی است که به استیکی پاینز (شهر محل سکونت او) می‌آیند و برخی از شهروندان را می‌دزدند. او به دنبال شواهد و مدارکی برای تأیید درستی ادعای خودش است و به همین دلیل قصد دارد شب‌هنگام مخفیانه از خانه بیرون برود. پس از خروج او از خانه و در حین تلاش برای یافتن مدرک در تاریکی شب، او متوجه‌ی صدایی می‌شود و ناگهان با اتفاق عجیبی روبه‌رو می‌گردد.

کتاب حاضر یکی از سه رمان منتشرشده در مجموعه‌کتاب «استیکی پاینز» نوشته‌ی دش رابرتز است. آثار او مناسب رده‌ی سنی نوجوانان هستند و با زبانی طنزآمیز و ساده نگارش شده‌اند. این اثر نیز از این قاعده جدا نیست. لوسی تمام تلاش خود را می‌کند تا این معمای پیچیده و عجیب و غریب را حل کند. او می‌خواهد از وجود موجودات فرازمینی پرده بردارد. دوست دارید شما هم پا به پای لوسی این راز پیچیده و حیرت‌انگیز را دریابید؟ کتاب توطئه گرگنده را بردارید و با لوسی اسلادان همراه شوید تا این معمای عجیب‌وغریب را حل کنید.

نکوداشت‌های کتاب توطئه گرگنده

  • مجموعه‌داستانی علمی-تخیلی، خنده‌دار و هیجان‌انگیز با جذابیت‌های فراوان. (ساوت ولز ایونینگ پست)
  • این کتاب برای خواندن پیش از خواب عالی است؛ زمانی که چراغ‌ها خاموش است و می‌خواهید وانمود کنید که قصد خواب دارید، اما در عین حال شما با نور کم سعی دارید خطوط کتاب را بخوانید! (لویی استوول، نویسنده)

کتاب توطئه گرگنده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر مناسب نوجوانان است. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب توطئه گرگنده را بخوانید.

با دش رابرتز بیشتر آشنا شویم

دش رابرتز نویسنده‌ی کالیفرنیایی است که در حال حاضر با همسرش در لندن زندگی می‌کند. او تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی در دانشگاه برکلی گذراند و سپس در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات کودکان را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. دش رابرتز سال‌ها به عنوان بازیگر و نویسنده نمایشنامه فعالیت داشت. او در حال حاضر دو کتاب را به چاپ رسانده است که مخاطب آن نوجوانان هستند. کتاب‌های «توطئه گرگنده»، «دره اسرارآمیز» و «شیء مرموز در دریاچه بلک هول» نام عناوینی است که این نویسنده در مجموعه‌ای به‌نام «استیکی پاینز» منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب توطئه گرگنده می‌خوانیم

پاهایش را داخل چکمه‌های کوه‌نوردی‌اش سراند، هودی سرخ و پانچوی بارانی خاکستری‌اش را به تن کرد، کوله‌پشتی‌اش را برداشت و پاورچین‌پاورچین با گذاشتن پاهایش روی لبه داخلی پله برای تولید کم‌ترین سروصدا، از آن‌ها پایین رفت. محتاطانه، به آهستگی از میان راهرو کلبه کُنده‌ای‌شان رد شد. به‌سرعت خودش را پشت کانتر آشپزخانه رساند تا توسط پدر و مادرش که در هال کلبه بودند، دیده نشود. بعد، از درِ کناری بیرون خزید و وارد گاراژ شد. وقتی‌که از زیر در گاراژ رد شد، صدای تودماغی ساز با نجوای پدرش و خنده‌های بلند مادرش محو شد. برای‌ اینکه ارول بتواند رفت و آمد کند، در گاراژ همیشه نیمه‌باز بود.

بیرون، برقی در میان ابرهای کم‌ارتفاع در آسمان درخشید، آسمان لحظه‌ای شبیه به یک دریای موّاج پر از عروس دریایی شد.

لوسی به‌سمت جنگل قدیمی خزه‌دار به راه افتاد. او در این جنگل‌ها بزرگ شده بود و همراه ویلو برای اغلب درخت‌هایی که ظاهری متفاوت داشتند، اسم گذاشته بود. به درخت کاج آبی خوش‌رنگی که روی زمین افتاده بود ولی راهی برای ادامه رشدش پیدا کرده بود، سلام داد و گفت: «هی، آرنولد.»

شاخه‌های دوتایی درخت به هم پیچ می‌خورد و شکلی شبیه حرف A می‌ساخت. لوسی با خیال راحت می‌دانست که پوسته درخت ضخیم بود و حالتی چسبناک داشت. وزش باد باعث شد تا شاخه‌های درهم‌پیچیده درخت با جنبشی جواب سلام او را بدهند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: برخورد گونه‌ای عجیب‌وغریب
فصل 2: خطر بیگانه
فصل 3: گُرگُنده
فصل 4: شماره 249
فصل 5: آن‌یکی خانم استریکس
فصل 6: جانوران و گرگنده‌ها
فصل 7: پیشرفت پاگنده
فصل 8: آفتاب و دیگر نشانه‌های عذاب
فصل 9: نمایش موزی
فصل 10: دلقک‌ها
فصل 11: چرخش دایره‌وار
فصل 12: داروی هیولایی
فصل 13: مراقبین جنگل
فصل 14: بیرون جنگل و درونِ...
فصل 15: دیگ عذاب
فصل 16: یافته‌های گازدار
فصل 17: دیدِ تونلی
فصل 18: حقیقت یا چیزی شبیه به آن
فصل 19: بازگشت جغد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توطئه گرگنده
نویسنده
مترجمارنواز صفری
ناشر چاپینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-622-7892-40-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توطئه گرگنده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توطئه گرگنده

برای دریافت کتاب توطئه گرگنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.