معرفی و دانلود کتاب لیان دخت

عکس جلد کتاب لیان دخت
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لیان دخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لیان دخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لیان دخت

کتاب لیان دخت نوشته‌ی ثریا شیری، روایتگر داستان زندگی دختری به نام سلیمه است. او در بوشهر زندگی می‌کند و رویاهای بزرگی در سر می‌پروراند. سلیمه برای رسیدن به رویاها و آرزوهایش می‌بایست در برابر خانواده و اهالی یک شهر بایستد. سلیمه مسیری پرپیچ و تاب را در پیش رو دارد که در این مسیر مشکلات همچون طوفانی جان‌کاه به سوی او هجوم می‌آورند. هر بار که از پس یکی از مشکلات برمی‌آید مشکل جدیدی قد علم می‌کند. آیا سلیمه بر مشکلات زندگی‌اش فائق خواهد آمد؟ آیا او خواهد توانست به خواسته‌هایش دست یابد؟ داستان در شهر بوشهر رقم می‌خورد و در ضمن آن به آداب و رسوم این شهر اشارتی می‌شود که این امر جذابیت کتاب حاضر را دوچندان نموده است.

کتاب لیان دخت مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های ایرانی مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از کتاب لیان دخت می‌خوانیم

چشم‌غرّه‌ام را که دید، فهمید که موقعیت خوبی برای شوخی‌کردن نیست. تا چیپس و تخمه و آب‌معدنی را برداشتیم، یوسف خودش را رساند و کارت بانکی‌اش را تحویل فروشنده داد. بااینکه این‌جور وقت‌ها همیشه معترض بودم که چرا او دست‌به‌جیب می‌شود؛ اما قند در دلم آب می‌شد وقتی رفتارهای حمایتگرانه‌اش را می‌دیدم و در آن‌لحظه حتّی استرس مواجهه با افراد آشنا هم نمی‌توانست شیرینی رفتارهای مردانه و حمایتگرانه‌ی یوسف را به کامم زهر کند. با سقلمه‌ای که سلما به پهلویم زد، فهمیدم که با لبخندی کاملاً مسخره به یوسف خیره شده‌ام. خودم را جمع‌وجور کردم و چشم‌غرّه‌ای به سلما که خنده‌ی ریزی داشت رفتم و با فاصله‌ای که خیلی هم مشکوک نباشد، پشت‌سر یوسف راه افتادیم. به سالن ساحل که رسیدیم، کسی از پشت‌سر سلام کرد. هر سه باهم به‌سمت صدا برگشتیم: پسری با ته‌ریش و تی‌شرت سورمه‌ای‌رنگ و شلوار جین.

موهایش کمی بلند بود که به یک سمت شانه کرده بود و لبخند گشادی هم روی لب‌هایش بود. در نگاه اوّل انتظار داشتم کمی بیشتر مأخوذبه‌حیا باشد و حدّاقل استرس را از نگاهش بخوانم؛ اما کاملاً خون‌سرد روبه‌روی ما ایستاده بود و دستش را به‌سمت یوسف دراز کرده بود. شک نداشتم یوسف هم مثل من حسّ خوبی از اوّلین برخورد نگرفته است؛ اما ظاهراً نظر سلما چیز دیگری بود. یوسف که به خودش آمد و دستش را در دست پسر گذاشت، من هم از فرصت استفاده کردم تا در نقش خواهربزرگه رسالتم را انجام دهم و برای چندمین‌بار در آن شب چشم‌غرّه‌ای نثار سلما کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لیان دخت
نویسنده
ناشر چاپینشر محتوای الکترونیک صاد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-7892-32-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لیان دخت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لیان دخت

برای دریافت کتاب لیان دخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.