معرفی و دانلود کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها

عکس جلد کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها

کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها اثری جامع و کامل به نویسندگی علی اثناعشری است و به شما همه‌ی نکات ریز و درشت درباره‌ی حقوق و دستمزد در ایران را آموزش می‌دهد. از توضیح اصطلاحات حقوقی خیلی ساده تا زیروبم جدید‌ترین قوانین کشور در زمینه‌ی حقوق و دستمزد، همه‌چیز را می‌توانید در این کتاب کم‌حجم، اما کاربردی پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها

علی اثناعشری، نویسنده‌ی کتاب‌های تخصصی در زمینه‌‌‌ی حسابداری است. علاوه بر کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها که نویسنده در آن همه‌ی نکات مربوط به قوانین حقوق و دستمزد در ایران را بررسی کرده است، کتاب «مالیات املاک به سبک ‌حرفه‌ای‌ها» از همین نشر و کتاب «حقوق و دستمزد طلایی» را نیز علی اثناعشری نوشته است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های او، پرداختن به همه‌ی جزئیاتی است که فرد در آن زمینه‌ی خاص ممکن است نیاز داشته باشد بداند.

معرفی و دانلود کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها

نویسنده در فصل اول کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها، به تعریف‌های ابتدایی و توضیح ماده‌ی 98 قانون می‌پردازد. مالیات بر درآمد حقوق، مزایای مستمر و غیر مستمر، معافیت‌های مالیاتی، مالیات حقوق اتباع خارجی، جرائم مالیات بر درآمد حقوق، حق مأموریت، قانون حمایت از حقوق معلولان و... در این بخش بررسی می‌شود. فصل دوم درباره‌ی بیمه‌ی تأمین اجتماعی و قوانین مربوط به آن است و در آن بیمه‌ی اختیاری و اجباری، اقلام معاف از بیمه، بازنشستگی، قوانین و شرایط آن و... مورد بررسی قرار می‌گیرد. فصل سوم درباره‌ی قانون کار است و در آن موضوعاتی مانند قانون کار و نکات مربوط به بستن قرارداد، استعفا و بیمه‌ی بیکاری، تعریف مزد و کارمزد، حق مأموریت، قوانین مربوط به اخراج کارگر، حداقل حقوق، قانون کار در مناطق آزاد، ساعت کاری و نحوه‌ی محاسبه‌ی اضافه کار بررسی می‌شود. در فصل چهارم نیز به حسابداری حقوق و دستمزد پرداخته می‌شود و موضوعاتی مانند کنترل حقوق و دستمزد، نحوه‌ی حسابداری دستمزدها، کسورات و قوانین مربوط به مرخصی، عیدی و پاداش کارکنان در این بخش به صورت جامع و کامل توضیح داده می‌شود.

همین طور کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها بسیاری از سؤالاتی که در ذهن دارید و یا ممکن است برایتان مشکل‌ساز شود را بررسی می‌کند. سؤالاتی مانند آیا دوره‌ی آزمایشی پیش از استخدام قانونی است؟ دادن کار اضافی به کارگر در چه شرایطی مجاز است؟ آیا به کارگران ساعتی سنوات تعلق می‌گیرد؟ اثبات موقت یا غیرموقت بودن قرارداد چگونه ممکن است؟ مزد ثابت، کدام بخش حقوق است؟ حقوق و شرایط کارآموزان چگونه است؟ و سقف مجاز مرخصی ساعتی چقدر است؟ در این کتاب بررسی و به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود.

کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها گرافیکی جذاب، صفحاتی رنگارنگ و طراحی ویژه‌ای دارد که با دیدن آن دوست دارید به خواندن ادامه دهید. همین‌طور زبان ساده و توضیحات واضح کتاب به شما کمک می‌کند که در میان انبوهی از ماده و قانون، گم نشوید و بتوانید پا به پای کتاب پیش بیایید. انتشار این کتاب را نشر ترمه، ناشر تخصصی کتاب‌های مربوط به حسابداری به عهده داشته است.

کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها برای همه‌ی کسانی‌ست که در زمینه‌ی حسابداری فعالیت می‌کنند یا دوست دارند که درباره‌ی قوانین مربوط به حقوق و دستمزد اطلاعات داشته باشند.

در بخشی از کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها می‌خوانیم

یکی از مرخصی‌های چالش‌برانگیز کارگران مرخصی استعلاجی است که باید به تأیید سازمان تأمین اجتماعی برسد. در قانون کار هیچ محدودیتی برای گرفتن مرخصی استعلاجی کارگران مشمول قانون کار پیش‌بینی نشده و به هر میزان که پزشک معالج تجویز کرده باشد، امکان استفاده از مرخصی استعلاجی وجود دارد؛ منتها این نوع مرخصی اعم از کوتاه‌مدت یا بلندمدت تابع ضوابط و مقررات قانون تأمین اجتماعی است، به‌نحوی که مدت مرخصی استعلاجی باید توسط پزشک معتمد و معالج و یا کمیسیون پزشکی سازمان تأمین اجتماعی تأیید شود تا هم جزو سوابق کار و بازنشستگی کارگران به شمار آید و هم مشمول پرداخت غرامت و دستمزد شود. (ماده 74 قانون کار و 59 قانون تأمین اجتماعی) سقف مرخصی استعلاجی چهار ماه است ولی اگر پزشک معتمد و شورای عالی پزشکی تائید کنند و مرخصی به یک سال برسد و بیماری صعب‌الاعلاج باشد کارگر را بازنشسته می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ترمه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات188
زبانفارسی
شابک978-622-327-056-7
موضوع کتابکتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی، کتاب‌های آموزش حسابداری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها

برای دریافت کتاب حقوق و دستمزد به سبک حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.