معرفی و دانلود کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها

عکس جلد کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها، نوشته‌ی علی اثنا عشری، اثری جامع است برای اینکه همه‌چیز را در مورد مالیات املاک، یکی از دشوارترین مباحث مالیاتی، بیاموزید. این کتاب، زیروبم مالیات بر درآمد اجاره‌ی املاک و مستغلات، مالیات بر واحدهای مسکونی خالی، مالیات بر درآمد نقل و انتقال املاک و مالیات بر درآمد ساخت و فروش املاک را به همراه ظرائف آن بررسی می‌کند.

درباره‌ی کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها، یکی از کتاب‌هایی است که هر فردی که در حوزه‌‌ی املاک به کار مشغول است یا درآمدی از این طریق دارد، باید آن را داشته باشد. بسیاری از افراد با ندانستن ماده‌ی قانونی یا حقوق و تکالیف خود درباره‌ی موضوع مالیات املاک، متضرر می‌شوند و مجبورند هزینه‌های بسیار زیادی متقبل شوند. حتی ممکن است به راحتی کسانی که اطلاعات دقیق‌تری دارند یا از وکلای خبره‌ی این حوزه کمک می‌گیرند، سرشان کلاه بگذارند و آن‌ها نفهمند. در نتیجه اگر درآمدی از املاک و مستغلات خود دارید یا با مشکلی حقوقی در این زمینه درگیر هستید و نمی‌توانید هزینه‌های هنگفت وکلای این حوزه را بپردازید، این کتاب راه نجاتتان است.

معرفی و دانلود کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها، همچنین برای وکلای تازه‌کار و کهنه‌کاری که می‌خواهند همه‌ی اطلاعات و نکات ریز و درشت در این زمینه را بدانند و از طریق پرونده‌های مالیاتی درآمد خوبی به دست بیاورند، می‌تواند بسیار مفید باشد. نکته مثبت این کتاب، تعاملی بودن آن است. نویسنده، علی اثنا عشری با در اختیار قرار دادن آدرس سایت و ایمیل خود، از مخاطبان خود می‌خواهد که با او در ارتباط باشند، با مراجعه به سایت درباره‌ی قوانین و ضوابط جدیدی که پس از انتشار کتاب اصلاح و اعمال می‌شوند اطلاعات به‌روز به دست آورند و اگر سوال و ابهامی داشتند برای رفع اشکال از او کمک بخواهند.

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها سرفصل‌های متعددی دارد و از معرفی ماده قانون‌هایی که به مالیات املاک مربوط است شروع می‌کند و در ادامه با توضیح این مواد قانونی، درباره‌ی حق مالکیت، حق انتفاع، حق ارتفاق، اجاره نقدی و غیرنقدی، وقف عام و خاص و... در زمینه املاک توضیح می‌دهد. همین طور سوالاتی مثل چه درآمدی از املاک مشمول مالیات می‌شود، جریمه‌ی عدم پرداخت مالیات تکلیفی چیست، کدام واحدها مشمول مالیات واحدهای خالی می‌شوند و معافیت‌هایی که اشخاص حقیقی می‌توانند از آن برای مالیات اجاره استفاده کنند کدام‌اند را نیز بی‌پاسخ نمی‌گذارد. در نتیجه، شما می‌توانید با خیال راحت کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها را به عنوان یک مشاور حقوقی حرفه‌ای استفاده کنید.

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها را نشر ترمه، ناشر تخصصی در زمینه‌ی حسابداری و اقتصاد چاپ کرده است.

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها برای همه‌ی کسانی که در زمینه‌ی املاک فعالیت می‌کنند، مشاوران حقوقی و مالیاتی و کسانی که از املاک درآمد دارند مناسب است.

در بخشی از کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها می‌خوانیم

آن قسمت از درآمد موقوفات عام که طبق موازین شرعی به مصرف اموری از قبیل تبلیغات اسلامی، تحقیقات فرهنگی، علمی، دینی، فنی، اختراعات، اکتشافات، تعلیم و تربیت، بهداشت و درمان، بنا و تعمیر و نگهداری مساجد و مصلاها و حوزه‌های علمیه و مدارس علوم اسلامی و مدارس و دانشگاه‌های دولتی، مراسم تعزیه و اطعام، تعمیر آثار باستانی، امور عمرانی و آبادانی، هزینه یا وام تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک به مستضعفان و آسیب‌دیدگان حوادث ناشی از سیل، زلزله، آتش‌سوزی، جنگ و حوادث غیرمترقبه دیگر برسد، مشروط بر این که درآمد و هزینه‌های مزبور به تأیید سازمان اوقاف و امور خیریه رسیده باشد و هم‌چنین ساخت، تعمیر و نگهداری مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست در گروه‌های سنی و جنسی مختلف، مراکز نگهداری و مراقبت سالمندان، کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال مصدومان ضایعه نخاعی، معلولان جسمی و حرکتی، زنان سرپرست خانوار و دختران خودسرپرست، مراکز آموزش، توانبخشی و حرفه‌آموزی معلولان ذهنی و کودکان نابینا، کم‌بینا، کم‌شنوا و ناشنوا و سایر مراکز و اماکنی که بتوانند در خدمت مددجویان سازمان‌های حمایتی بهزیستی کشور قرار گیرند از پرداخت مالیات معاف است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ترمه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات179
زبانفارسی
شابک978-964-978-817-3
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها

برای دریافت کتاب مالیات املاک به سبک حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.