معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه

عکس جلد کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه

طرفداران داستان‌های مورگان رایس، حتماً تا حالا با قهرمان محبوب داستان‌های او، یعنی ثورگرین آشنا شده‌اند. اکنون در کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه، خوانندگان شاهد جنگ‌آوری‌های شگفت‌انگیز دیگری از این دلاور نوجوان خواهند بود. ثور و یارانش حالا در پی یافتن سلاحی مهم و گمشده به نام «شمشیر سرنوشت» هستند، شمشیری که آینده و سرنوشت کل سرزمین و فرمانروایی حلقه به آن بستگی دارد. این مجموعه از پرفروش‌های آمازون است.

درباره‌‌ی کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه

ثورگین حالا به یکی از جنگجویان خوش‌نام ارتش فرمانروایی حلقه تبدیل شده، با این‌که هنوز هم یک نوجوان است. روزی که آرگون، جادوگر بزرگ، دانسته‌های هزارساله‌ی خود را به ثور می‌آموخت، می‌دانست این پسر چهارده‌ساله روزی به افتخاری بزرگ در فرمانروایی حلقه بدل خواهد شد؛ اتفاقی که در جلد پنجم از مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران، یعنی داستان نوید شکوه (A Vow of Glory) باید منتظر وقوع آن بود! مورگان رایس (Morgan Rice) نویسنده‌ی این مجموعه‌ی خواندنی و پرمخاطب است.

در قسمت‌های قبلی سری حلقه‌ی ساحران، از زندگی پسربچه‌ای گفتیم که ابداً با افراد خانواده و قبیله‌اش احساس نزدیکی نمی‌کرد. ثورگرین سال‌های کودکی خود را در خانواده‌ای پرجمعیت و در یک روستای دورافتاده گذرانده بود، اما یقین داشت که قفل سعادت و پیروزی سرزمینش روزی به دستان او باز خواهد شد؛ تصوری که پدر و سایر برادرانش با شنیدن آن حسابی به خنده افتاده بودند! اما حوادث و رخداد‌های داستان حلقه‌ی ساحران زمانی به اوج هیجان خود رسید که ثورگین با پیرمردی جادوگر به نام آرگون ملاقات کرد و بار دیگر به استعداد و توانایی‌های خود ایمان آورد؛ چراکه آرگون به ثور اطمینان داده بود که او همان‌ کسی‌ست که پادشاهی حلقه برای نجات به دستان او نیاز دارد. پس ثورگین نوجوان راهی ارتش فرمانروایی شد و پس از آزمون و خطا و شکست‌های بسیار دیگر، خود را به عنوان یک دلاور و قهرمان واقعی به همه ثابت کرد.

معرفی و دانلود کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه

حالا در قسمت تازه از این مجموعه، یعنی نوید شکوه، ثور و دوستانش راهی یک سفر و مأموریتی تازه‌ می‌شوند؛ مأموریتی سخت‌ و پیچیده‌تر از هرآنچه تاکنون به عمر خود دیده بودند! آن‌ها باید به دنبال سلاحی بگردند که آینده‌ی سرزمین حلقه به آن بستگی دارد؛ «شمشیر سرنوشت» حالا مدت‌هاست که از جایگاه اصلی خود دور افتاده و گمان می‌رود جایی در دشت‌های وحشی و خطرناک سرزمین پنهان شده باشد. اما ورود به این سرزمین‌های بکر و خطرناک کار هرکسی نیست! ثور و دوستانش برای آن‌که از دل حوادث این منطقه جان سالم به‌ در ببرند باید تمام نیرو و مهارت‌هایی که آموخته‌اند را به کار بگیرند و بیش از هر زمانی عهد دوستی و وفاداری را محکم نمایند. باید دید اوضاع حلقه‌ی جنگجویان در این قسمت از ماجرا چگونه پیش خواهد رفت؟ در هر صورت، ورود به هفت قلمروی جهنم کار هرکسی نبود!

داستان کتاب نوید شکوه نیز همچون چهار جلد دیگر مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران، روایتی‌ست پرجنب‌وجوش و مهیج که هر لحظه‌ی آن به رویداد‌ها و اتفاقات تازه‌ای می‌گذرد. در این جلد از داستان‌های مورگان رایس نیز به سرزمین‌های تازه‌ای پا خواهیم گذاشت و با موجودات و مردمان عجیب‌وغریبی روبرو خواهیم شد. این مجموعه‌ی جذاب و خواندنی در سال 2013 به انتشار درآمده و انتشارات بهنام و اشرف‌السادات حسینی، نشر و ترجمه‌ی آن را برعهده داشته‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

حلقه‌ی ساحران (The Sorcerer's Ring) یک مجموعه داستان فانتزی برای نوجوانان است که در هفده جلد و به قلم نویسنده‌ی پرفروش رمان‌های تخیلی، مورگان رایس نوشته شده. ماجرای این سری جذاب و خواندنی در سرزمینی خیالی به نام پادشاهی حلقه می‌گذرد؛ سرزمینی وسیع که دچار جنگ‌های پیاپی و آشوب و نزاع شده است. افرادِ این سرزمین در پی جانشینی پادشاه هستند و برای رسیدن به آن به حیله و ناجوانمردی متوسل می‌شوند. ثورگرین، پسربچه‌ی چهارده‌ساله‌ی داستان اما در پی نجات کشور از این هیاهوی مدام است؛ از این رو تصمیم می‌گیرد مسیری متفاوت از خانواده‌ی روستایی خود در پیش بگیرد و در آزمون ارتشِ پادشاهی شرکت کند. نشر بهنام، از ناشران موفق کتاب‌های داستانی، ترجمه و انتشار این مجموعه را در ایران برعهده داشته است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی حلقه‌ی ساحران

  • داستانی پرحادثه و قلمی قوی! (پابلیشرز ویکلی)
  • آن را به تمام گروه‌های سنی پیشنهاد می‌کنم! (روبرتو ماتوس، منتقد کتاب)
  • داستانی آشنا از یک پسر جوان که متوجه می‌شود که در حقیقت یک برگزیده‌ با مهارت‌های جادویی است. (Kirkus Reviews)

کتاب حلقه‌ی ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما نیز از نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های حماسی و روایت‌های قهرمانی در سرزمین‌های جادویی و عجیب‌وغریب هستید، خواندن این داستان را فراموش نکنید!

در بخشی از کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه می‌خوانیم

به ثور مى‌اندیشید، به آخرین خداحافظى غمبارشان در کانیون، دلش گرفت؛ ثور را مى‌دید که هر لحظه، در مه اطراف پل کانیون ناپدید مى‌شود و به سفرى مى‌رود که قطعاً به مرگ مى‌رسد. جستجوى ثور، جستجوى دلاورانه و شرافتمندانه بود جستجویى که گوئن نمى‌توانست حضور ثور را در آن نادیده بگیرد جستجویى که باید، به خاطر نجات پادشاهى، به خاطر نجات حلقه صورت مى‌گرفت. اما باز هم از خود مى‌پرسید که چرا ثور باید به این جستجو مى‌رفت. آرزو مى‌کرد کاش شخص دیگرى به جاى ثور رفته بود. او، اکنون بیش از هر زمان دیگرى به حضور او در کنار خویش احتیاج داشت. در این دوران ناراحتى و پریشانى، این تحول بزرگ، زمانى که باید تنهایى حکومت مى‌کرد، بچه‌اش را به دنیا مى‌آورد، به حضورش در اینجا احتیاج داشت. بیش از هر موضوع دیگرى نگران ثور بود. نمى‌توانست زندگى بدون ثور را تصور کند. با تصور نبودن ثور بغض گلویش را مى‌فشرد و دلش مى‌خواست گریه کند.

اما نفس عمیقى کشید و خود را محکم و قوى نگه داشت، او مى‌دانست همه چشم‌ها در حال راهپیمایى به او دوخته شده، این کاروان بى‌انتها در این جاده کسالت‌آلوده پیوسته به سمت شمال پیش مى‌رفت و از سیلسیا هرچه بیش‌تر دور مى‌شد. گوئن هنوز هم از فرار از سرزمینش در بهت بود. به سختى مى‌توانست باور کند سپر حفاظت دزیده شده، حفاظت از حلقه برداشته شده و اینکه کانیون تحت نفوذ درآمده است. خبرهایى از طرف جاسوسان سرزمین‌هاى دور بین مردم انتشار یافته بود که آندرانیکوس در سواحل مک‌کلاود به زمین نشسته است. او نمى‌دانست چه چیزى را باید باور کند. درک اینکه همه این اتفاق‌ها به این سرعت رخ داده باشد برایش دشوار بود. در هر صورت آندرانیکوس هنوز هم مى‌بایست کل کشتى‌هاى جنگى خود را به اقیانوس بفرستد. مگر اینکه مک‌کلاود دستى در جریان دزدى شمشیر داشته باشد و برنامه‌ریز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه
نویسنده
مترجماشرف السادات حسینی
ناشر چاپیانتشارات بهنام
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات285
زبانفارسی
شابک978-600-7132-33-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه

zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
خوب ثور اینا رفتن دنبال شمشیر سرنوشت. ولی امپراتوری چه عجیب غریب و شیطانیهها. باحاله مثل جلدهای قبلیش
محسن طباطبایی
۱۴۰۳/۱/۱۲
حتما تمام جلدهاش رو بزارید 9لد 10 به. بعد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه

برای دریافت کتاب حلقه ساحران - جلد پنجم: نوید شکوه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.