معرفی و دانلود کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند

عکس جلد کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند

کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند نوشته‌ی الف پرویسن، از مجموعه قصه‌های خاله ریزه، ماجرای دوست داشتنی پیرزنی ماجراجو را به تصویر می‌کشد که یک راز مهم و بزرگ دارد. او بعضی اوقات خیلی کوچک می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا کلی دردسر و اتفاق بامزه برایش رقم بخورد. در این داستان او باید در مواجه با خرس قهوه‌ای بزرگ و گوزن ایده‌هایش را اجرا کند.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های خاله ریزه:

الف پرویسن (Alf Proysen) در این مجموعه، داستان‌های خاله ریزه یک زن بانمک و دوست داشتنی‌ را به تصویر می‌کشد که مشکلش هم مثل خودش بانمک است. او گاهی اوقات به اندازه سوزن کوچک می‌شود و با دردسرهای غول پیکر و بزرگ مواجه می‌شود. او در این موقعیت به جاهای مختلف می‌رود و ماجراجویی‌هایی خنده‌داری را تجربه می‌کند. خاله ریزه یک راز دیگر هم دارد! او وقتی که کوچک می‌شود می‌تواند با حیوانات هم دوست شود و صحبت کند... مجموعه قصه‌های خاله ریزه داستان‌هایی جذاب و طنزآمیز دارد که کودکان را به خوبی سرگرم کرده و لحظات مفرح و شادی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

انیمیشن اقتباس شده از خاله ریزه گنج پیدا می‌کند:

مجموعه انیمیشنی با اقتباس از این کتاب در کشور ژاپن ساخته شده است؛ کارتونی خاطره‌انگیز که در ایران با نام «خاله ریزه و قاشق سحرآمیز» شناخته می‌شود.

کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند مناسب چه کسانی است؟

داستان خاله ریزه گنج پیدا می‌کند (Mrs. Pepperpot Again) برای کودکان سنین 7 تا 9 سال سرگرم‌کننده و شادی‌بخش است.

در بخشی از کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند می‌خوانیم:

خاله‌ریزه در یک چشم به هم زدن به قسمتی از جنگل رسید که در آن تمشک زیادی روییده بود. سطلش را زیر بوته‌ای گذاشت و شروع کرد به چیدن تمشک‌ها و انداختن آن‌ها در فنجانی که در جیب پیشبندش گذاشته بود. هربار که فنجان پر می‌شد آن را در سطل خالی می‌کرد. آن‌قدر فنجان پر شد و در سطل خالی شد که اگر یک فنجان دیگر در سطل می‌ریخت، سطل کاملاً پر می‌شد. ولی خاله‌ریزه درست وقتی آخرین تمشک را چید و در فنجان انداخت، دوباره اندازۀ یک نمکدان شد!

پیرزن کوچولو که حالا صدای نازک و ضعیفی داشت، گفت: «دیگر مثل مورچه‌ای که توی مربای تمشک بیفتد، هیچ کاری از دستم برنمی‌آید؛ ولی شاید اگر با تمام قوا فنجان را بکشم و هل بدهم بتوانم آن را پهلوی سطل ببرم. بعد باید بنشینم و برای حل مشکلم نقشه‌ای بکشم.»

بنابراین خاله‌ریزه دستش را به دستۀ فنجان قلّاب کرد و شروع کرد به کشیدن. اولش خیلی سخت بود، ولی بعد به یک راه مورچه‌رو رسید که از برگ‌های سوزنی و لیز کاج درست شده بود. در آن جا کشیدن فنجان خیلی آسان‌تر شد؛ چون که فنجان لیز می‌خورد و جلو می‌رفت. در تمام این مدت مورچه‌های بزرگ و کوچک در کنار خاله‌ریزه این‌طرف و آن‌طرف می‌رفتند. خاله‌ریزه سعی کرد با آن‌ها صحبت کند.

فهرست مطالب کتاب

خاله‌ریزه و تمشک‌ها
خاله‌ریزه از بچه مواظبت می‌کند
نگهبان خانۀ خاله‌ریزه
داستان بدشگونی
خاله‌ریزه و گوزن
خاله‌ریزه گنج پیدا می‌کند
آقای پپرپوت
غول‌ها
داستان خوش‌اقبالی
سفر
کنسرت آکاردئون
جشن تولدی در شهر درهم برهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند
نویسنده
مترجمداود شعبانی
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-296-064-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند

برای دریافت کتاب خاله ریزه گنج پیدا می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.