معرفی و دانلود کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند: گزیده بهترین توصیه‌های فلیپ کاتلر، جک ترور، مالکولم گلدول، ست گودین و دیگران

عکس جلد کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند: گزیده بهترین توصیه‌های فلیپ کاتلر، جک ترور، مالکولم گلدول، ست گودین و دیگران
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند: گزیده بهترین توصیه‌های فلیپ کاتلر، جک ترور، مالکولم گلدول، ست گودین و دیگران

کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند نوشته‌ی جوزف بویت و تیمی بویت، چکیده‌ای از نظرات استادان شاخص و برتر بازاریابی درباره‌ی چالش‌های موجود در این شغل است. این کتاب نوشته شده تا کسانی که فرصتی برای خواندن مطالب حجیم حوزه‌ی بازاریابی ندارند، چکیده‌ی نظرات متخصصان را بخوانند.

درباره‌ی کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند

کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند (The Guru Guide to Marketing)، با عنوان فرعی «گزیده‌ی بهترین توصیه‌های فلیپ کاتلر، جک ترور، مالکولم گلدول، ست گودین و دیگران»، مجموعه‌ای از نظرات بهترین مشاوران بازاریابی جهان است که جمع‌آوری، تحلیل و فصل‌بندی شده تا مباحث آموزنده و نو در این حوزه‌ی شغلی را در اختیار خواننده قرار دهد. جوزف بویِت (Joseph H. Boyett) و تیمی بویِت (Jimmie T. Boyett)، منابع رشته‌ی بازاریابی را جمع‌آوری کرده‌اند و نکات مهم و مفید آن را با مشورت استادان بازاریابی در دانشگاه‌های مختلف، تدوین کرده‌اند و کتاب حاضر را به دست مخاطبان رسانده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند

رویکرد کتاب حاضر مبتنی بر چالش‌های کلیدی حوزه‌ی بازاریابی است. نویسندگان مسائل مورد بحث را در شش فصل اصلی باب‌بندی کرده‌اند. در فصل اول با عنوان «آینده‌ی بازاریابی» چالش‌های حیاتی بازاریابی را مطرح کرده‌اند و در هر یک از پنج فصل‌ بعدی، با یک رویکرد غالب در حیطه‌ی بازاریابی، به بررسی آن چالش پرداخته‌اند. در انتهای هر فصل کتاب، نویسندگان نکات کلیدی آن فصل را برای مخاطب بیان کرده‌اند.

ویژگی مهم این کتاب این است که جوزف بویِت و تیمی بویِت در کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند، نظرات مخالف و موافق مشاوران بازاریابی را مطرح می‌کنند و با تحلیل هر کدام از نظرات، برآیندی از نقطه‌های قوت و ضعف هر نظر را ارائه می‌دهند، سپس نظر خود را بیان می‌کنند. همین شیوه موجب می‌شود که این کتاب، چکیده‌ای از مطالب مهم بازاریابی تلقی شود و کسانی که فرصت مطالعه‌ی کتاب‌ها و مقالات متعدد این حوزه را ندارند، از این کتاب نهایت استفاده را ببرند.

کتاب طوری طراحی شده است که یک مرجع برای چالش‌های کلیدی بازاریابی باشد. هر موضوع به‌طور مجزا در یک فصل آورده شده است و خلاصه‌ای از نظرات افراد خبره در بازاریابی که به صورت پانلی در ابتدا معرفی شده‌اند در هر فصل راجع به آن موضوع گنجانده شده است. در کتاب نشان داده شده که در کجا این استادان با هم هم‌نظر و در کجا با یکدیگر مخالفند. این کتاب در 6 فصل اصلی نظرات این افراد را سازمان‌دهی کرده است.

نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند، این است که نویسندگان، هر فصل را طوری نوشته‌اند که خودبسنده باشد. به این معنا که خواننده‌ی کتاب هم می‌تواند کتاب را از اول تا آخر بخواند، و هم می‌تواند فصل‌هایی را که به آن احتیاج دارد را مطالعه کند.

کتاب حاضر طوری نوشته شده است که در دوره‌ای که اصول بازاریابی به شدت متغیر است، نگرش‌ها و رویکردهای متفاوت بازاریابی را بشناساند و ذهن خواننده را برای استنباط از اصول گفته‌شده آماده کند.

کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند، نوشته‌ی جوزف بویت و تیمی بویت و ترجمه‌ شده توسط پدارم فردنیا در انتشارات دنیای اقتصاد و ذیل مجموعه‌ی «کتاب‌های مدیریت» منتشر شده است.

کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند برای کسانی که فرصت کافی برای مطالعه‌ی منابع متعدد بازاریابی را ندارند، مناسب است. همچنین کسانی که خواهان شناختن رویکردها و شیوه‌های مختلف بازاریابی هستند، می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند: گزیده بهترین توصیه‌های فلیپ کاتلر، جک ترور، مالکولم گلدول، ست گودین و دیگران می‌خوانیم

کاتلر معتقد است ‌قیمت با بقیه المان‌های آمیخته بازاریابی متفاوت است، به این علت که تنها موردی است که درآمدزایی می‌کند‌. بقیه P‌ها برای شرکت خرج دارند ‌و فقط این P است که درآمد ایجاد می‌کند‌ و برای همین متخصصین بازار سعی دارند ‌با مشکلی در رابطه با آن برخورد نکنند. به‌طور خلاصه کاتلر ذکر کرده که شرکت‌ها سطح در آمدی را جستجو می‌کنند (قیمت، زمان، حجم)، که وقتی هزینه‌ها از آن کم شد بیشترین سود عاید شرکت شود. در سیاست‌های قیمت‌گذاری، اکثر متخصصین بازار بر دو روش ‌متکی هستند. قیمت‌گذاری هزینه‌محور و قیمت‌گذاری ارزش‌محور. آنهایی که از روش هزینه‌محور استفاده می‌کنند با اضافه کردن مبلغی به هزینه‌های تولید‌، ‌بازاریابی و هزینه‌های رساندن خدمت یا محصول به‌دست مشتری به قیمت مورد نظر می‌رسند و آنهایی که از روش ارزش‌محور استفاده می‌کنند ابتدا تخمینی از بیشترین مبلغی را که فکر می‌کنند مشتری مایل است در ازای پیشنهاد بپردازد‌، میزنند و سپس مبلغ را به میزان خیلی کمی از مبلغ حدسشان کمتر تعیین می‌کنند. در نتیجه به مشتری یک مازادی منفعت تعلق می‌گیرد.

کاتلر ‌اشاره کرد که مشاوران مدیریت اغلب از روش هزینه‌محور استفاده می‌کنند، ولی استادان راهنمای ما از طرف دیگر از روش ارزش‌محور استفاده می‌کنند. قیمت‌گذاری یک هنر است تا اینکه به دید یک علم به آن بنگرند، اما نسبتا ساده و روشن است. ‌اساسا مشکل مربوط به قیمت‌گذاری از نظر استادان راهنمای ما به دلیل تغییراتی است که در دنیا اتفاق افتاده است‌. در حال حاضر، حداقل 3 تغییر اصلی اتفاق ‌افتاده: ‌اول اینکه مشتریان همان‌طور که در رابطه با محصول و خدمات همکاری می‌کنند، تمایل دارند ‌درباره قیمت‌گذاری هم همکاری کنند. دوم اینکه مشتریان وقتی به مرحله قیمت می‌رسند کاملا غیرمنطقی تصمیم می‌گیرند و در آخر مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد تقاضا و عرضه دارند و در نتیجه برای تصمیم‌گیری درباره قیمت آماده‌ترند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1. آینده بازاریابی
فصل 2. تمام آنچه ‌لازمه یک برند است
فصل 3. مدیریت برند همه آن چیزی است که ‌نیاز دارید
فصل 4. همه آنچه ‌نیاز دارید رابطه مشتری است
فصل 5. همه آنچه ‌نیاز دارید، ارزش مادام‌العمر از مشتری است
فصل 6. همه آنچه ‌نیاز دارید بازاریابی دهان‌به‌دهان (پچ‌پچ بازار) است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند: گزیده بهترین توصیه‌های فلیپ کاتلر، جک ترور، مالکولم گلدول، ست گودین و دیگران
نویسنده،
مترجمپدرام فردنیا
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-497-055-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند

برای دریافت کتاب خبرگان بازاریابی چنین گویند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.