معرفی و دانلود کتاب خود خودم، کلاریس بین

عکس جلد کتاب خود خودم، کلاریس بین
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خود خودم، کلاریس بین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خود خودم، کلاریس بین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خود خودم، کلاریس بین

هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی ماجراجویی‌های کلاریس بین را بگیرد، چرا که این دختر تصمیم دارد یک کارآگاه واقعی باشد! لورن چایلد نویسنده‌ی داستان کودکان در کتاب خود خودم، کلاریس بین، از دختربچه‌ای می‌گوید که باوجود تمام شیطنت و حواس‌پرتی‌ها بسیار باهوش است و البته یک طرفدار درجه یک‌ برای مجموعه داستان‌های کارآگاهی! برای همین هم وقتی در مدرسه ماجراهای عجیب‌وغریب رخ می‌دهد، تصمیم می‌گیرد مثل کارآگاه محبوبش رابی دفورت عمل کند!

درباره‌‌ی کتاب خود خودم، کلاریس بین

کلاریس عاشق ماجراجویی و کشف رازهای ناشناخته است. این دختر بامزه هیچ‌چیز را اندازه‌ی خواندن داستان‌های کارآگاهی دوست ندارد و در خیالاتش خود را به جای «رابی دفورت» کارآگاه محبوبش که او هم یک دختر یازده ساله است، تصور می‌کند؛ برای همین هم خیلی زود پای کلاریس به اتفاقات رمزآلود زیادی باز می‌شود! لورن چایلد (Lauren Child) نویسنده‌ی داستان سراسر هیجان خود خودم، کلاریس بین (Clarice Bean, Utterly Me) تمام ماجرا را خواهد گفت.

وقتی همه‌ی اتفاقات اطراف شما مرموز هستند، تمرکز در مدرسه آسان نیست! با این که کلاریس یک دختر حسابی باهوش و زرنگ است، اما اغلب بابت شیطنت و حواس‌پرتی‌های خود مورد مؤاخذه‌ی معلم جدی‌اش یعنی خانم ویلبرتون قرار می‌گیرد. اما هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی ماجراجویی‌های این دختر بانمک را بگیرد. برای همین هم وقتی از مدرسه به خانه می‌رسد، کیف و کوله‌ی خود را به سمتی می‌اندازد و فوری سراغ کمد مادرش می‌رود تا سری داستان‌های معمایی «رابی دفورت» را بخواند، حتی اگر مجبور باشد تمام مدت در کمد تاریک یک چراغ‌قوه دست بگیرد! رابی نیز مثل او یک دختربچه است با این تفاوت که خواهر و برادری ندارد و در یک خانه‌ی بزرگ زندگی می‌کند، و از همه مهم‌تر آن که او یک دستیار واقعی هم دارد. کلاریس می‌خواهد مثل رابی روزی کارآگاه شود. اون آن‌قدر این کتاب را دوست دارد که وقتی مدرسه یک مسابقه‌ی کتاب برگزار می‌کند، او و دوستش بتی مودی بدون شک داستان‌های رابی رفورت را به عنوان کتاب خود انتخاب می‌کنند. با این همه هیچ‌کس خبر ندارد که این اتفاق قرار است به‌زودی مسیر ماجراجویی‌های کلاریس و دوستش را به اتفاقات جدیدی باز کند. او و بتی به‌زودی متوجه نکات عجیب‌وغریبی در مدرسه می‌شوند، معماهایی که شاید کلیدش تنها در دست کسی باشد که تمام کتاب‌های معمایی رابی دفورت را خوانده است! از همه مهم‌تر جایزه‌ی مسابقه‌ی کتاب به‌تازگی و به‌طور عجیبی غیبش زده، بنابراین این دو دختر بازیگوش امیدوارند برای حل این معما هم راه‌حلی پیدا کنند.

کتاب خود خودم، کلاریس بین یک داستان سراسر هیجان و سرگرم‌کننده برای کودکان است. داستانی که به همراه گره‌های ماجرایی جذاب و البته تصویر‌گری بامزه، ساعات لذت‌بخشی را برای خوانندگان فراهم می‌کند. این کتاب پرفروش اولین‌بار در سال 2003 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر کتاب چ و ترجمه‌ی ساره ارض پیما به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک کلاریس بین

کلاریس بین (Clarice Bean) یک مجموعه‌ی چند جلدی داستانی و مصور برای کودکان و به قلم لورن چایلد (Lauren Child) است. شخصیت اصلی این مجموعه یعنی کلاریس یک دختربچه‌ی ماجراجو و البته باهوش است که با نگاه موشکافانه‌ای به اتفاقات اطراف نگاه می‌اندازد و هربار سراغ ماجراجویی‌های تازه‌ای می‌رود. از این مجموعه جلد‌های «خودخودم، کلاریس بین» و «الان نگاه نکن کلاریس بین» با تلاش واحد کتاب کودک و نوجوان نشر چشمه به دست مخاطبان فارسی‌زبان رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب خود خودم، کلاریس بین

  • طرفداران قهرمانان سرکوب‌ناپذیر کتاب‌های مصور و هیجان‌انگیز این اثر را خواهند بلعید! (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • این یک انتخاب عالی برای خواندن با صدای بلند است که خوانندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. (بوک لیست)
  • کلاریس بین نسخه‌ای باسوادتر از داستان‌های جونی بی جونز است. (Newsday)

کتاب خود خودم، کلاریس بین برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان علاقه‌مند به داستان‌های ماجرایی و علاقه‌مندان به قصه‌های کارآگاهی پیشنهاد می‌کنیم. این اثر برای مطالعه‌ی گروه سنی 7 تا 10 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب خود خودم، کلاریس بین می‌خوانیم

بابا معمولاً تمام مدت باید تلفنِ همراهش کنارش باشد. تلفنش حتی نباید یک‌ دقیقه هم دور از دسترسش باشد. خیلی برایم سخت و دشوار است مأمورمخفی باشم، چون همه‌ی خانواده‌ام همیشه مشغول فضولی کردن در کارهای شخصی‌ام هستند و غیرممکن است بتوانم کارهای مخفی‌ای انجام بدهم. بِتی می‌گوید باید داستان خوبی از خودم دربیاورم و وسایلی داشته باشم که بتوانم آن‌ها را بین وسایل روزمره‌ام پنهان کنم. مثلا تستر رابی ردفورت با فشار یک دکمه تبدیل به یک دستگاه فکسِ خاص می‌شود.

اگر دکمه را فشار دهید، یک پیام مخفی از رئیس رابی ردفورت در ستاد مأموران مخفی دریافت می‌کنید: رابی ردفورت نامه را می‌خواند و بعد هم بدون نگرانی از لو رفتن، نان تُست‌شده را قورت می‌دهد. بِتی می‌گوید: «اصلاً نباید عین خیالت باشد. این‌جوری هیچ‌کس شک نمی‌کند.» بابا و مامانِ رابی کلاً چیزی درباره‌ی زندگی مخفی‌اش به عنوان یک کارآگاه و مأمور‌مخفی نمی‌دانند، چون رابی کاری نمی‌کند که به او شک کنند. رابی درست قبل از این‌که مامان و بابایش برای بوس و شب‌به‌خیر پیشش بیایند، از روسیه یا جای دورِ دیگری بر‌می‌گردد. گاهی وقت‌ها هم بالشت‌ها را با دقت زیاد طوری زیر پتو می‌گذارد که انگار همان‌ جا خوابیده، درحالی‌که لااقل پانزده‌هزار کیلومتر دورتر از خانه مشغول انجام عملیات است و به جای لباس‌خواب یک کُت خَزدار و پشمی پوشیده و روی قله‌ی یک کوه بلند ایستاده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خود خودم، کلاریس بین
نویسنده
مترجمساره ارض پیما
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-622-6839-95-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خود خودم، کلاریس بین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خود خودم، کلاریس بین

برای دریافت کتاب خود خودم، کلاریس بین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.