معرفی و دانلود کتاب در جستجوی اژدها

عکس جلد کتاب در جستجوی اژدها
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در جستجوی اژدها

کتاب در جستجوی اژدها، نوشته‌ی لئو تیمرز و برنده‌ی جایزه‌ی Teach Early Years در سال 2021، داستان سرگرم‌کننده و بامزه‌ی چند شوالیه است که به دستور شاه شجاع سرزمینشان در یک مسیر جدید پا می‌گذارند تا اژدهایی را که او در خواب دیده و از آن ترسیده بود، پیدا کنند و به نزدش بیاورند. در این مسیر پرماجرا، اتفاقات غیرمنتظره و جالبی رخ می‌دهد که در ضمن خنداندن کودکان به آن‌ها می‌آموزد چطور بر ترسشان غلبه کنند.

درباره‌ی کتاب در جستجوی اژدها

روزی روزگاری در سرزمین شوالیه‌ها، شاه شجاعی حکمرانی می‌کرد. در یک نیمه‌شب، شاه شجاع کابوس اژدهایی را می‌بیند و بعد از آن دیگر می‌ترسد به رخت‌خواب برود! او شوالیه‌های مخصوصش را مأمور می‌کند که به دنبال اژدها بگردند،‌ او را زندانی کنند و به این ترتیب هم شاه را از بی‌خوابی نجات دهند و هم سرزمینشان را از خطر وجود اژدها رها کنند. شوالیه‌ها بر اساس نشانه‌هایی که شاه شجاع داده بود، راهی می‌شوند تا اژدها را دستگیر کنند. کتاب در جستجوی اژدها (where is the dragon)، نوشته‌ی لئو تیمرز (Leo Timmers)، داستان اتفاقات خنده‌داری است که این شوالیه‌ها در مسیر پرماجرای پیدا کردن اژدها رقم می‌زنند.

کتاب در جستجوی اژدها معمایی بازیگوشانه درباره‌ی ترس است؛ ترس از تاریکی، ترس از خواب‌های ناخوشایند و دلهر‌ه‌آور و ترس از موجودات عجیب و غریبی که واقعیت ندارند. نکته‌ی جالب درباره‌ی کتاب در جستجوی اژدها این است که در هر صفحه‌ از آن سایه‌ی بزرگ اژدهایی پنهان شده که مخاطبان کوچک کتاب باید به دنبال آن بگردند و تازه وقتی پیدایش کردند، باید حدس بزنند آیا سایه واقعا برای اژدهاست یا چیز دیگری پشت آن نشسته! تصاویر کتاب جزئیات دقیق و بامزه‌ای را در خودشان جای داده‌اند که با طنزِ داستان همراه می‌شوند و مثل یک ماجراجویی سرگرم‌کننده کودکان را به دنبال خودشان می‌کشانند.

کتاب در جستجوی اژدها را انتشارات مهرسا با ترجمه‌ی سمیه حیدری منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب در جستجوی اژدها

  • یک داستان شاد از جنس قصه‌های دکتر زئوس، با جمله‌های موزون و معرکه. بچه‌ها و بزرگترها قرار است حین خواندن کتاب در جستجوی اژدها حسابی بخندند. (کرکوس ریویوز)
  • این کتاب معمایی پر‌پیچ‌وتاب و زیبا درباره‌ی ترس و شکل‌های مختلف آن و راه‌های غلبه بر ترس از چیزهایی است که واقعیت ندارند. (نیویورک‌تایمز)

کتاب در جستجوی اژدها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای بچه‌های 4 تا 8 سال مناسب است. والدینی که قصد دارند شیوه‌ی غلبه بر ترس را به کودکانشان آموزش دهند نیز می‌توانند این کتاب را برای آن‌ها بخوانند.

در بخشی از کتاب در جستجوی اژدها می‌خوانیم

شوالیه‌ی اول درِگوشی به شوالیه‌ی دوم گفت: «آخه من که تا حالا اژدها ندیده‌ام. تو دیده‌ای؟»
شوالیه‌ی دوم گفت: «نه. اما شاه بهم گفته اژدها موجودات جنگل را فراری داده.»
شوالیه‌ی اول گفت: «خب، شاه خودش یواشکی به من گفت... تیغ‌تیغی‌های پشت اژدها خیلی بزرگ است.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در جستجوی اژدها
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-7924-85-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در جستجوی اژدها

Sahar Salarfar
۱۴۰۲/۹/۷
کتاب جالبی بود توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب در جستجوی اژدها

برای دریافت کتاب در جستجوی اژدها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.