معرفی و دانلود کتاب راز

عکس جلد کتاب راز
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز

رازی که نام‌آوران تاریخ از آن آگاه بودند چیست؟ راندا برن، نویسنده‌ و برنامه‌ساز مشهور، در کتاب راز از قانون جذب برایتان سخن می‌گوید. قانونی که به‌مثابه‌ی یک معجزه زندگی‌تان را متحول می‌سازد و درهای شادی و سعادت را به روی شما می‌گشاید. مهم نیست کجا زندگی می‌کنید یا در چه موقعیتی قرار دارید، راز می‌تواند هر چیزی را که بخواهید، به شما بدهد.

درباره‌ی کتاب راز

قانون جذب، آموزه‌‌ای بسیار کهن و باستانی است که در دنیای امروز به عنوان تفکری نوین به مخاطبان عرضه شده و افراد بسیاری برای اولین بار در فیلم و کتاب راز با این عبارت آشنا شدند. راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده‌ی کتاب راز (The Secret) هنگامی‌که در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با مشکلات متعددی روبه‌رو شده بود، به گونه‌ای معجزه‌وار از رازی بزرگ به نام قانون جذب آگاهی یافت. پس از مشاهده‌ی تأثیرات خارق‌العاده‌ی این قانون در زندگی‌اش، عزم خود را جزم کرد تا این راز را با همه‌ی جهانیان به اشتراک بگذارد و حاصل کار فیلمی مستند به همین نام و انتشار کتاب راز شد.

بااین‌همه، قانون جذب چیست؟ برن ردپای این قانون را تا لوح زمردین که کتیبه‌ای باستانی با قدمتی چندصدساله است دنبال کرده و در مطلع کتاب خود آن را بیان نموده: «هر آنچه در بالا می‌گذرد، نمودی از پایین است و هر چه در درون می‌گذرد، در بیرون متجلی می‌شود.» طرفداران قانون جذب بر این باورند که ذهن ما مثل یک آهنربا عمل می‌کند و هرچه به آن می‌اندیشیم، به طرف ما جذب می‌شود. به عبارت دیگر، ما مسیر زندگی را با افکارمان شکل می‌دهیم و اگر از وضعیت کنونی خود ناراضی هستیم، کافی است تفکرمان را عوض کنیم.

کتاب راز دربرگیرنده‌ی سخنان بسیاری از آموزگاران و متخصصان است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به جک کنفیلد (Jack Canfield) و جو ویتالی (Joe Vitale) اشاره کرد. قدرت ذهن، درخواست کردن، ایمان داشتن، دریافت، جذب ثروت، رازهایی برای روابط، سلامتی و راز زندگی، ازجمله مواردی هستند که برن در کتاب راز به آن‌ها پرداخته و در آخر هر فصل، خلاصه‌‌ای مفید از مطالب مورد بحث را در اختیار خواننده قرار داده است.

کتاب راز که همچنان در زمره‌ی آثار پرفروش در سرتاسر دنیا قرار دارد، اولین بار در سال 2006 منتشر شد. انتشارات کدیور اکنون این کتاب را با ترجمه‌ی خشایار کیافر در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

افتخارات کتاب راز

  • فروش بیش از سی میلیون نسخه در سراسر جهان
  • ترجمه به بیش از هفتاد زبان زنده‌ی دنیا

کتاب راز مناسب چه کسانی است؟

خواندن کتاب راز به دوستداران کتب موفقیت و خودسازی توصیه می‌شود.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن نویسنده و تهیه‌کننده‌ی تلویزیون، متولد ملبورن استرالیا می‌باشد که مجله‌ی تایم او را به‌عنوان یکی از صد انسان تأثیرگذار در دنیا معرفی کرده است. او فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی آغاز کرد که از این بین می‌توان به برنامه‌ی «بشقاب‌پرنده‌ها در استرالیا» و «برترین آگهی‌های بازرگانی دنیا» اشاره کرد. او پس از مرگ پدرش بسیار افسرده شده بود و با مشکلات متعددی دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد. پس از خواندن کتاب «دانش ثروتمند شدن» اثر والاس دی واتلز که دخترش آن را به او هدیه داد، زندگی‌اش متحول شد و کار روی پروژه‌ی راز را آغاز کرد.

فیلم مستند راز در سال 2006 به نمایش در آمد و به‌سرعت مورد استقبال قرار گرفت. کتاب راز نیز در همان سال به انتشار رسید و به بیش از پنجاه زبان ترجمه شد و میلیون‌ها نسخه از آن در دنیا به فروش رفت. هرچند عموم مردم استقبال بی‌نظیری از کتاب او به جای آوردند، اما بسیاری از متخصصان و همچنین خوانندگان کتاب‌های وی معتقدند که این آثار به‌جز برای نویسنده و دست‌اندرکاران فیلم راز و آثار متعاقبش، برای فرد دیگری ثروت و خوشبختی به همراه نمی‌آورد و انتقادات جدی نسبت به ادعاهای او خصوصاً درباره‌ی مسائل مربوط به علم کوانتوم دارند. از دیگر کتاب‌های راندا برن می‌توان به «قدرت»،«قهرمان» و «جادو» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب راز

  • با اضافه کردن احساس خود به چیزی که منتظرش هستید، می‌توانید از احساساتتان هدفمند استفاده کنید تا بسامدی قدرتمندتر را انتقال دهید.

  • چیزی نمی‌تواند وارد سرنوشت شما شود، مگر اینکه با افکار اکنون خود آن را فرا بخوانید.

  • اغلب ما ندانسته جذب می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم که کنترلی بر اوضاع نداریم و افکار و احساسات ما به‌صورت خودکار عمل می‌کنند و همه‌چیز به‌صورت ناخواسته در سر راه ما قرار می‌گیرند.

  • احساسات، نعمت‌های بزرگی هستند که به ما اجازه می‌دهند بدانیم به چه فکر می‌کنیم.

  • تا زمانی که احساس بدی دارید و هیچ تلاشی برای عوض کردن فکرتان نمی‌کنید تا احساس بهتری داشته باشید، شما تحت تأثیر این پیام هستید: «برای من موقعیت‌های بیشتری به وجود بیاور تا باعث شوند احساس بدی داشته باشم.»

در بخشی از کتاب راز می‌خوانیم

شما باید از افکار خودآگاهی داشته باشید و آن‌ها را به‌دقت انتخاب کنید و از این کار لذت ببرید. زیرا شما شاهکار زندگی خود هستید؛ شما میکلانژ زندگی خود هستید و مجسمه‌ای که می‌تراشید، خودتان هستید.

یک راه برای تسلط بر ذهنتان این است که یاد بگیرید چگونه آن را آرام کنید. آموزگارانی که در این کتاب نام آن‌ها برده شده است، بدون استثناء هر روز به تفکر می‌پردازند. تا زمانی که به راز پی نبرده بودم، نمی‌دانستم تعمق تا چه اندازه می‌تواند قدرتمند باشد. تعمق ذهن را آرام می‌کند و کمک می‌کند فکرتان را کنترل و جسم‌تان را با نشاط کنید. خبر خوش اینکه، شما نیازی ندارید که ساعت‌هایی را برای تعمق اختصاص دهید. فقط 3 تا 5 دقیقه تعمق در روز می‌تواند برای به دست آوردن کنترل روی افکارتان بسیار قدرتمند باشد.

برای اینکه از افکارتان آگاه باشید، می‌توانید نیت داشته باشید: «من بر افکارم مسلط هستم.» این جمله را بارها و بارها تکرار کنید. وقتی این نیت را برای مدتی حفظ کنید توسط قانون جذب به تسلط بر افکارتان خواهید رسید.

اکنون شما در حال دریافت دانشی هستید که شما را قادر خواهد ساخت تا نسخه‌ای باشکوه هرچه تمام‌تر از خود بسازید. امکان این نسخه از شما با بسامد «باشکوه‌ترین نسخه از شما» قبلاً به وجود آمده است. تصمیم بگیرید که می‌خواهید آن‌گونه باشید، به آن فکر کنید و آن فکر را حفظ کنید. این بسامد را از خود منتشر کنید. به‌زودی تصویر ذهنتان به زندگی شما تبدیل خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
افشاگران راز
راز چیست؟
قدرت ذهن شما
خلاصه راز
راز به زبان ساده
خلاصه راز
چگونه از راز استفاده کنیم
روند آفریننده
گام اول: درخواست کردن
گام دوم: ایمان داشتن
گام سوم: دریافت کردن
راز و بدن شما
گام اول: درخواست کردن
گام دوم: ایمان
گام سوم: دریافت کردن
چه مدت طول می‌کشد؟
در ابتدا روز خود را خلق کنید
خلاصه راز
فرایندهای قدرتمند
فرایند قدرتمند سپاسگزاری
فرایند قدرتمند تجسم کردن (تصویرسازی)
فرایند قدرتمند در عمل
خلاصه راز
راز پول درآوردن
جذب ثروت
پول بدهید تا پول به دست آورید
خلاصه راز
راز در رابطه‌ها
وظیفه‌ شما توجه به خودتان است
خلاصه راز
راز برای سلامتی
خندیدن بهترین دارو است
کتی گود من، یک داستان شخصی
به کامل بودن بیندیشید
علاج ناپذیر وجود ندارد
خلاصه راز
راز جهان
عالم هستی، عالم فراوانی است
خلاصه راز
راز برای شما
ذهن واحد جهانی
شما همان انسان گذشته نیستید
از فکرتان آگاه باشید
خلاصه راز
راز برای زندگی
شکوه و عظمت خود را دریابید
خلاصه راز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز
نویسنده
مترجمسید خشایار کیافر
ناشر چاپیانتشارات کدیور
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-600-5970-71-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راز

برای دریافت کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.