معرفی و دانلود کتاب غیرممکن غیرممکنه

عکس جلد کتاب غیرممکن غیرممکنه
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن غیرممکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غیرممکن غیرممکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غیرممکن غیرممکنه

کتاب غیرممکن غیرممکنه نوشته‌ی ماری فورلئو اثری در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت است که در همان روزهای انتشارش به صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز صعود کرد و تا مدت‌ها در آن جایگاه ماند. این کتاب که از پرمخاطب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ی خوددرمانی و پرورش انرژی مثبت است، به شما یاد می‌دهد که چگونه در مواجهه با مشکلات سخت، به جواب‌های ساده دست یابید.

درباره‌ی کتاب غیرممکن غیرممکنه

کتاب غیرممکن غیرممکنه (Everything Is Figureoutable) به تألیف ماری فورلئو (Marie Forleo) واجد رویکرد و جهان‌بینی مشخصی است: برای هر سوالی جواب وجود دارد، برای هر مشکلی راه‌حلی در میان است و برای هر انرژی منفی‌ای راهی برای رسیدن به انرژی مثبت وجود دارد. ماری فورلئو در این کتاب قصد ندارد تا همان توصیه‌های قدیمی و کلیشه‌ای که در صدها کتاب مشابه می‌توان به آن رسید را ارائه دهد، بلکه این نویسنده‌ی موفق آمریکایی به شما توضیحات و راه‌کارهایی را نشان می‌دهد که به راستی در زندگی به کارتان می‌آیند. روش‌هایی که ماری فورلئو در نوشته‌های خود به شما پیشنهاد و توصیه می‌کند همگی عملی هستند. چراکه این نویسنده که ضمناً یک تاجر نیز هست، به شما روش‌های جهان‌شمول و جامعی برای توسعه‌ی فردی ارائه می‌دهد که با هر نوع زیست و سبک زندگی‌ای قابل اجرا باشد. پس اگر شخصی هستید که فکر می‌کنید دیگر به آخر خط رسیده‌اید و رسیدن به بهترین نسخه از خودتان دست‌نیافتنی است، نگران نباشید، چون ماری فورلئو در کتاب خود برای شما معجون و معجزه‌ای فراهم کرده که می‌توانید بار دیگر بهترین روزهای خود را از زندگی پس بگیرید.

ماری فورلئو در کتاب غیرممکن غیرممکنه به شما نصیحت مهمی می‌کند. او می‌گوید که اگر دچار مشکلاتی هستید که نمی‌توانید اهداف و مسیرهای دلخواه خود در زندگی را دنبال کنید، مشکل و گره‌ی اصلی شما نیستید بلکه برای رسیدن به اهداف خود نیازمند شکل دادن یک باور در درون خود هستید، باوری که می‌تواند هر چیزی را به طور کامل زیر و رو کند و به شما چنان قدرتی هدیه دهد که حتی در رویاهای‌تان هم نمی‌توانستید باور کنید. فورلئو در این کتاب به شما از این باور خواهد گفت: اینکه چه باوری است، چرا باید به آن باور پیدا کرد و چگونه می‌توان آن را در خود درونی کرد.

معرفی و دانلود کتاب غیرممکن غیرممکنه

در واقع ماری فورلئو در این کتاب به توصیه‌ای که سال‌ها قبل مادرش به او کرد بازمی‌گردد و جهان‌بینی خود را بر اساس آن پی‌ریزی می‌کند. این نصیحت که در دنیا هیچ چیز آنقدر پیچیده و ناممکن نیست که شخص نتواند به آن دست پیدا کند. بلکه برای رسیدن به آن تنها باید از باور و ایمان کافی برخوردار باشد. این باور که بداند هیچ چیز برای تصاحب شدن توسط شخص آن‌قدر دور از دسترس نیست. کتاب غیرممکن غیرممکنه به شما می‌گوید که این هدف نیست که از شما دور است بلکه این نوع نگرش شماست که می‌تواند آن هدف غایی را دور یا نزدیک کند. ماری فورلئو در این کتاب مشهور خود به شما آموزش می‌دهد که چگونه از زمان و سرمایه‌تان بهترین برداشت را داشته باشید و چگونه با انتقاد دیگران از کارتان کنار بیایید. این آموزه‌های مفید و علمی به شما در زمینه‌ی قوام یافتن روحیه‌تان کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب غیرممکن غیرممکنه

  • ماری فورلئو دقیقاً به همان روشی که زندگی می‌کند این کتاب را به نگارش درآورده است: سرشار از هیجان و انرژی، بدون آنکه بخواهد حرفش را خشک و خالی بزند. شخصی که با تعهد شدید و مسئولیت‌پذیری بالا زندگی می‌کند. ماری فورلئو یک زن واقعی است. این کتاب زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. (Elizabeth Gilbert)
  • این کتاب در زندگی شما یک انقلاب به پا خواهد کرد و اگر گمان می‌کنید که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بهتر است سریعاً این کتاب را بخرید و بخوانید. (Sarah Jones)
  • خواندن کتاب غیرممکن غیرممکنه برای تمام کسانی که می‌خواهند با ترس‌هایشان مواجه شوند، به رویاهای بزرگ خود دست پیدا کنند و راهی بهتر برای خود انتخاب کنند، الزامی است. این کتاب ضربه‌ای محکم به تمام افکار منفی و مشکلاتی است که جلوی پیشرفت شما را گرفته‌اند. (Cheryl Strayed)

کتاب غیرممکن غیرممکنه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که می‌خواهند روش‌های مقاومت در زندگی را بیاموزند یا می‌خواهند از زمان، سرمایه و توانایی‌های خود بیشترین بهره را ببرند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب غیرممکن غیرممکنه می‌خوانیم

هر زمان و به هر شکلی؛ والدین، اقتصاد، همسر یا خانواده‌تان، دولت، نهادها، جامعه یا زمانه، هیچ‌یک مسئول زندگی شما نیستند. شما مسئول باورهایتان هستید. شما مسئول احساساتتان هستید. شما مسئول رفتارهایتان هستید. شما مسئول رفتار و بی‌عدالتی دیگران نسبت به خودتان نیستید؛ اما مسئولیت واکنشی که نسبت به آن‌ها نشان می‌دهید با شماست. درواقع، شادی پایدار، تنها زمانی اتفاق می‌افتد که شما صددرصد مسئولیت زندگی‌تان را به عهده بگیرید. حالا ممکن است بگویید: "ماری، تو از زندگی من خبر نداری. اتفاقای وحشتناکی برام افتاده که هیچ کدومشون تقصیر من نبودن، اختیارشون دستم نبود، من اونا رو انتخاب نکردم پس چطور می‌تونم مسئولیتشون رو به عهده بگیرم؟ " شاید هم بگویید: "اما ماری، همین الآن به خاطر فرهنگ و جامعه‌ای که توش متولد شدم اتفاقایی برام می‌افته که هیچ کنترلی روشون ندارم پس چطور مسئول اونا هستم؟ "

حق با شماست. برخی عوامل خارجی، موقعیت‌ها و ساختارهای اجتماعی بر ما و زندگی‌مان تأثیر می‌گذارند؛ ولی باید بدانید اهمیتی ندارد چه اتفاقاتی در گذشته رخ داده یا اکنون در حال وقوع است؛ بلکه اگر حاضر نباشید مسئولیت کامل زندگی‌تان یعنی افکار، احساسات و رفتارتان را بپذیرید، آنگاه قدرت تغییر زندگی‌تان را از دست خواهید داد.

فهرست مطالب کتاب

پرتقال تروپیکانا
نقشه‌ی راهتان برای رسیدن به نتیجه
جادوی باور
بهانه تراشی نکنید
چگونه با ترس‌هایمان مقابله کنیم؟
آرزوهایت را تعریف کن
قبل از این‌که آماده شوید شروع کنید
پیشرفت، نه کمال
جواب رد را نپذیرید
جهان به استعداد خاص شما نیاز دارد
کلام آخر: راز واقعیِ موفقیت پایدار
تقدیرنامه
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غیرممکن غیرممکنه
نویسنده
مترجمزینب اسماعیل زاد
ناشر چاپیانتشارات کدیور
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات332
زبانفارسی
شابک978-622-377-036-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غیرممکن غیرممکنه

زهرا بابایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتاب بسیار روان و پرانرژی و تاثیرگذار و کاربردی هستش البته قبلاً این کتاب رو خوانده بودم ولی چون کتاب معروفی هستش علاقه داشتم مجددا مطالعه کنم و دیدم مترجم، این کتاب رو بسیار بهتر و قابل فهم تر ترجمه کردند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب غیرممکن غیرممکنه

برای دریافت کتاب غیرممکن غیرممکنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.