معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات

کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات، پنجمین جلد از مجموعه‌ای به همین نام است که توسط فرشید نادری نژاد به رشته‌ی تحریر درآمده. این کتاب ضمن اشاره به اهمیت همدلی و نزدیکی در برقراری ارتباط، خواننده را با 7 تکنیک کاربردی در این زمینه آشنا می‌کند. نویسنده توضیح می‌دهد که اگر حین برقراری ارتباط، افراد احساس برابری و یک‌رنگی با یکدیگر داشته باشند، بهتر می‌توانند مسیر گفت‌وگو را پیش برده و شاهد ثمرات درخشان آن باشند.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات

صمیمیت، کلید برقراری ارتباط تأثیرگذار و راهیابی به سمت‌وسوی دلخواه شماست. اما صمیمت هم مثل هر مهارت دیگری به‌راحتی به‌دست نمی‌آید و نیازمند آشنایی با قواعدی است که به‌طور کامل در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات، مطرح شده‌اند. فرشید نادری‌نژاد نویسنده‌ی این کتاب، در آثار پیشین این مجموعه، به مبحث ترفندهای مفید در برخورد اول، چگونگی آغاز گفت‌وگو، خاص صحبت کردن و برقراری ارتباط در جمع پرداخته است. اکنون در این مجلد اهمیت همدلی و یکرنگی شرح داده می‌شود و در ادامه همه‌ی نکات پیاده‌سازی و انجام آن را می‌آموزید.

تحقیات نشان می‌دهند که وجود ارزش‌های مشترک، کیفیت ارتباط و درک و دریافت متقابل میان افراد را به‌طرز مشخصی بهبود می‌بخشند. این مسئله در تمامی جنبه‌های زندگی دیده می‌شود. چه دوستی‌ها و روابط خانوادگی و چه برقراری ارتباطات کاری و هر نوع رابطه‌ی دیگری، در صورتی که بر اساس باورهای یکسان شکل بگیرند، ساده‌تر پیش خواهند رفت و نتایج بهتری هم به‌همراه خواهند داشت. از این رو کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات قصد دارد با ارائه‌ی 7 تکنیک، راه را برای تقویت صمیمیت و افزایش تشابه میان افراد باز کند.

این کتاب، راهنمایی است که به افراد کمک می‌کند حین برقراری ارتباط، بین خود و دیگران احساس یکرنگی ایجاد کنند. زیرا اگر فرد مقابل باور داشته باشد که با شما برابر است، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کند و پذیرای حرف‌های شما خواهد بود.

شفاف‌سازی و همدلی، از دیگر مباحث مطرح‌شده در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات است. فرشید نادری‌نژاد همچنین تأکید می‌کند که با استفاده‌ی به‌جا از شوخ طبعی و بیا لطیفه‌های شخصی می‌توان مسیری را برای تأثیرگذاری بیشتر هموار کرد. این کتاب را انتشارات ایماد اولین‌بار در سال 1402 وارد بازار کرده و شما می‌توانید آن را از سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را در زندگی رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب این کتاب کسانی هستند که می‌خواهند مهارت‌های ارتباطی خود را به‌شکل اصولی بهبود ببخشند و از این طریق میزان اثرگذاری گفته‌ها و خواسته‌های خود را افزایش دهند.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک را دریافت کرده و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از توانایی‌های او می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های فرشید نادری‌نژاد در زمینه‌ی ارتباطات و روابط اجتماعی و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، شماری از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژادند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی او در خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد.

کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات می‌خوانیم

همانطور که یک فنچ سریع‌تر از یک عقابِ در حال پرواز بال می‌زند، افراد با پیشینه‌های مختلف نیز به شکل‌های متفاوتی حرکت می‌کنند. برای مثال، غربی‌ها که به دشت‌های باز عادت کرده‌اند، با فاصله از یکدیگر می‌ایستند. شرقی‌ها که به مترو‌ها و اتوبوس‌های شلوغ عادت دارند، نزدیک‌تر به هم می‌ایستند. آمریکا-آسیایی‌ها آرام حرکت می‌کنند. آمریکا-ایتالیایی‌ها سریع حرکت می‌کنند.

در زمان عصرانه، فردی که مدرسه اخلاق رفته، آهسته خم می‌شود و پشتش را به آرامی روی مبل راحتی می‌گذارد. در حالی که بانوان دست‌شان را برای فنجان دراز می‌کنند، و نعلبکی را با دست دیگر می‌گیرند. افرادی که تا به حال به چنین مدارسی نرفتند و از مدرسه هم در مورد ادب چیزی یاد نگرفته‌اند، به سمت مبل راحتی شیرجه می‌زنند و با هر دو دست‌شان فنجان را می‌گیرند.

آیا یکی از این دو درست است و دیگری غلط؟ خیر! یک متخصص ارتباطات می‌داند که ارتباط داشتن با هر یک از این گروه‌ها باید متفاوت باشد. مردم در کنار افرادی که مثل آنان حرکت می‌کنند احساس راحتی بیشتری دارند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه شبیه به دو نیمه یک سیب به نظر برسید
چگونه کاری کنیم که افراد حس کنند از یک "سطح" هستید
چگونه کاری کنید که دیگران حس کنند از اعضای "خانواده‌شان" هستید
چگونه برای افراد چیزی را مثل کف دست آشکار کنیم
چگونه کاری کنید که مردم حس کنند دارید با آن‌ها همدلی می‌کنید ( بدون اینکه فقط بگویید: آره، اهوم و میدونم)
چگونه کاری کنید که افراد حس کنند مثل آنان فکر می‌کنید/ می‌شنوید/ حس می‌کنید و می‌بینید
چگونه کاری کنیم که آنان به جای "من در مقابل تو" به "ما" فکر کنند
چگونه با آن‌ها "جوک اختصاصی" دوستانه بسازید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-622-7977-15-8
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 5: ایجاد صمیمیت در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.