معرفی و دانلود کتاب سرپناه

عکس جلد کتاب سرپناه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرپناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرپناه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرپناه

کتاب سرپناه نوشته‌ی فاطمه کیخسروی، مجموعه‌ای از چند داستان کوتاه است که مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارند و به زبانی ساده روایت شده‌اند.

کتاب سرپناه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه‌مند هستید این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب سرپناه می‌خوانیم:

عظیم تا زانو خم شد و بند کفش آقا رحیم پدرش را بست و آقا رحیم عصای تاشوش را باز کرد و به درون کوچه رفت. عظیم وسایل واکس خود را برداشت. تلوزیون روشن بود و آقای احسان علیخانی مجری موفق تلویزیون از سفر مشهد آقای انوشیروان ارجمند بازیگر توانمند صحبت می‌کرد.

اعظم خواهر بزرگ‌تر عظیم عصایش را روی زمین گذاشت و در سفره دنبال چیزی گشت و نیره خانم مادرشان دنبال پودر ماشین لباسشویی. عظیم وسایل واکس خود را برداشت و هوا تقریباً خوب بود و راهی کوچه و سرنوشت خود شد. به سرکار خود رسید. محمودآقا روزنامه‌فروش با مأمور شهرداری دست به یقه شده بود و از دکه قدیمی و قراضه‌اش شکایت می‌کرد. فریادهای آقامحمود زمین و زمان را نیز درگیر دعوای خود کرده بود. ماشین شهرداری آمد و محمودآقا را به زور داخل ماشین شهرداری کرد. آقامحمود با آن هیکل چاقش به سختی داخل ماشین کوچک شهرداری شد.

محودآقا با اشاره‌ی سر به عظیم فهماند که به دکه‌ی او برود و مواظب دکه‌اش باشد و در آخر نیز هر چندتا مجله و روزنامه دوست داشت مجانی بردارد و در یادداشتی ذکر کند. این قرارکاری همیشه بین آنان بود. عظیم نیز به داخل دکه رفت و در آن جا چند مشتری را راه انداخت.

صفحه‌ی اول روزنامه‌ای زیبا توجه او را جلب کرد. روزنامه یک روزنامه اقتصادی بود. چند شماره شانس و چند قرعه در آن نوشته شده بود و زیر آن:

جایزه ویژه: یک ساختمان دو طبقه در شمال تهران.

عظیم تا حالا در خیلی از مسابقات شرکت کرده بود ولی جایزه‌ی جالب نصیب او نشده بود. به یاد خواهرش افتاد که: از یک پا ناراحتی دارد. پدر نیمه‌بینایش که در مخابرات مشغول کار می‌باشد. مادرش که یک معلم مهدکودک می‌باشد. زندگی سختی که پیش رو داشتند. موبایل خود را برداشت و شماره شانس‌ها را پیامک کرد و فرم‌ها را پر و سریع ارسال کرد.

فهرست مطالب کتاب

داستان پیک
داستان نانوایی
شعور اثری از فاطمه کیخسروی (قاین)
آروشا
کشتارگاه
داستان مرغ عشق
زندگی روزانه
پیشگام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرپناه
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات43
زبانفارسی
شابک978-622-7529-19-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرپناه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرپناه

برای دریافت کتاب سرپناه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.