معرفی و دانلود کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا

عکس جلد کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا

تصور کنید در حال سفر به یکی از سیارات کهشکان راه شیری هستید و قرار است ده‌ها اتفاق هیجان‌انگیز و تکرارنشدنی را تجربه کنید! کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا به قلم ک. بولیچف شما را در یک سفر ماجراجویانه با آلیسا و پدرش همراه می‌کند. سفری که نه روی زمین، بلکه در میان سیارات دیگر صورت می‌گیرد و اتفاقات غیرمنتظره‌ی زیادی در آن رخ خواهد داد.

درباره‌ی کتاب سفر شگفت‌ انگیز آلیسا

آلیسا دختر کوچولویی است که همراه با پدرش به سفرهای زیادی رفته و ماجراهای عجیبی را پشتِ‌سر گذاشته است. حالا که قرن بیست‌ویک به انتهای خودش رسیده و سایر سیاره‌های کهکشان راه شیری برای آدم‌ها قابل سکونت شده‌اند، آلیسا قرار است با پدرش و یک گروه تحقیقاتی به فضا بروند. آن‌ها قصد دارند مطالعه و تحقیق جدیدی را انجام دهند و هدفشان از این سفر علمی و جذاب، پیدا کردن حیوانات فضایی برای انتقال آن‌ها به باغِ‌وحش مسکو است.

اما این سفر آن‌طور که آلیسا و بقیه‌ی مسافران فکر می‌کنند، ساده نیست. آن‌ها در مسیر خود با اتفاقات فراوان و عجیب‌وغریبی روبه‌رو می‌شوند که هرگز فکرش را هم نمی‌کردند! البته باید بدانید آلیسا بسیار باهوش است و می‌داند باید چه کاری انجام دهد تا از پس موانع بربیاید.

کیریل بولیچف (Kirill bulychev) در کتاب سفر شگفت‌انگیز آلیسا (Alisa's Voyage) خالق داستانی هیجان‌انگیز، ماجراجویانه و گاهی دلهره‌آور است و آن را با تخیل پیوند داده. همه‌ی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب، با خواندن این داستان خیال‌انگیز می‌توانند افسار تخیلشان را به دست بگیرند و به سرزمین‌های دیگر سفر کنند. چراکه در کتاب سفر شگفت‌انگیز آلیسا هیجان، موقعیت‌های خطرناک و جدید و جذابیت و ماجراجویی به یکدیگر پیوند خورده‌اند.

کتاب سفر شگفت‌انگیز آلیسا به همت نشر چشمه و ترجمه‌ی روان الهام کامرانی روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب‌های آلیسا سلزنیوا؛ دختری از آینده

مجموعه داستان سلزنیوا؛ دختری از آینده اثر کیریل بولیچف از جمله مجموعه‌های داستانی محبوب در دنیاست که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده است. در این مجموعه بیش از پنجاه رمان و داستان کوتاه به رشته‌ی تحریر درآمده و با تصویرسازی‌های جذاب و تماشایی، موردِتوجه کودکان و نوجوانان سراسر دنیا قرار گرفته است.

این مجموعه‌ی محبوب به زبان‌های مختلف ترجمه و تاکنون فیلم، سریال، انیمیشن و حتی بازی‌های ویدیویی فراوانی با اقتباس از آن ساخته شده است.

کتاب سفر شگفت‌ انگیز آلیسا برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به کودکان 7 تا 9 سال که به داستان‌های علمی - تخیلی و رمان‌های ژانر ماجراجویی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

با ک. بولیچف بیشتر آشنا شویم

ک. بولیچف یا همان کیریل بولیچف، نام مستعار تاریخ‌شناس و نویسنده‌ی داستا‌ن‌های علمی و تخیلی اهل روسیه، یعنی ایگور سِولودوویچ موژئیکو است. او که نامی آشنا در میان نویسندگان روسی است، در سال 1934 به دنیا آمده و در سال 2003 از دنیا رفته است.

مشهورترین اثری که ک. بولیچف از خود برجای گذشته، مجموعه‌کتاب‌های «آلیسا سلزنیوا» نام دارد که مورد توجه کودکان و نوجوانان سراسر دنیا قرار گرفته. جالب است بدانید اگرچه بیشتر آثار این نویسنده‌ی موفق، برای بزرگسالان تحریر شده‌اند، این نویسنده‌ی برجسته در نوشتن برای بزرگسالان و کودکان، هر دو موفق بوده است. تاکنون از آثار او فیلم، سریال و انیمیشن‌های زیادی ساخته شده است.

در بخشی از کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا می‌خوانیم

کاوشگرانِ ستاره‌ی ژوبین‌دار کوچک، با شکوه تمام به استقبال سفینه‌ی پگاس آمدند. همین که روی سطح فلزی محوطه فرود آمدیم، آن‌ها به‌سرعت با خودروِ صحرایی به سمت ما آمدند. سطح فلزیْ‌ زیرِ سنگینیِ سفینه‌ تکان‌تکان می‌خورد و آبیِ ‌نارنجی‌رنگ، مثل رنگ آهنِ زنگ‌زده، شلپ‌شلپ از میان راه‌باریکه‌های سطوح فلزی بیرون می‌ریخت. سه جوانِ بامحبت، با لباس رسمیِ جنگیِ قرمزرنگ، که روی آن لباس فضایی پوشیده بودند، از خودرو بیرون آمدند. پشت‌سرشان سه فضانورد با سارافون‌های مجلل که روی آن لباس فضایی پوشیده بودند همراهی‌شان می‌کردند. زنان و مردان جوانی که با نان‌و‌نمکِ توی سینی از ما استقبال کردند. وقتی از روی راه‌باریکه‌های فلزی خیسِ پایگاهِ فضایی عبور کردیم، روی کلاهخودهای‌ فضایی‌مان تاج گلی از گل‌های کُرکی محلی گذاشتند.

در تالارِ کوچکِ غذاخوریِ کاوشگران، به افتخار ما، مراسم شام باشکوهی ترتیب داده شده بود. از ما با کمپوت‌ کنسروی، اُردک کنسروی و ساندویچ کنسروی پذیرایی کردند. مکانیک زِلِنی، که در پگاس سرآشپز بود، روی خوشش را نشان داد: سیب واقعی، خامه‌ی زده‌شده‌یِ واقعی با انگور‌فرنگیِ واقعی و از همه مهم‌تر واقعی‌ترین نان چاودار را روی میز جشن گذاشت! آلیسا مهمان اصلی بود. همه‌ی کاوشگران بزرگ‌سال بودند، بچه‌هایشان توی خانه‌ها‌یشان در مریخ، در زمین یا در گانیمد مانده بودند و بسیار دلتنگ بچه‌هایشان بودند. آلیسا به همه‌ی سؤال‌هایشان پاسخ داد. صادقانه تلاش کرد از آن‌چه واقعاً هست، احمق‌تر به نظر برسد. وقتی به سفینه برگشت، گلایه‌کنان گفت: «خیلی دل‌شون می‌خواست من بچه‌ی خنگ و کوچولو باشم. من هم مأیوس‌شون نکردم.»

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آلیسای مجرم
فصل دوم: چهل و سه مسافر بدون بلیت
فصل سوم: سه کاپیتان را می‌شناسی؟
فصل چهارم: بچه‌قورباغه‌ها گم ‌شدند
فصل پنجم: پندهای دکتر ‌وِرخوتسِف
فصل ششم: بوته‌ها
فصل هفتم: معمای سیاره‌ی خالی
فصل هشتم: گوش‌گُنده‌ها چه گفتند؟
فصل نهم: طوطیِ سخن‌گو لازم داریم!
فصل دهم: طوطیِ سخن‌گو خریدیم!
فصل یازدهم: به سمت منظومه‌ی عروس دریایی
فصل دوازدهم: چه اختراع غم‌انگیزی!
فصل سیزدهم: ربات‌های فلج
فصل چهاردهم: به دنبال میلدی وینتر
فصل پانزدهم: جوجه‌پرنده‌ی کرُک
فصل شانزدهم: گل‌های آینه‌دار
فصل هفدهم: ما گذشته‌ را بررسی می‌کنیم
فصل هجده: جاسوس
فصل نوزدهم: دخترک کجاست؟
فصل بیستم: در اسارت
فصل بیست‌ و ‌یکم: و درست در همان زمانی که...
فصل بیست ‌و دوم: وِسلْچاک. اُو. دروغ ‌می‌گوید
فصل بیست و سوم: اسیری در زیرزمین
فصل بیست‌ و چهارم: پایان سفر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر شگفت انگیز آلیسا
نویسنده
مترجمالهام کامرانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات345
زبانفارسی
شابک978-622-95889-8-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا

برای دریافت کتاب سفر شگفت انگیز آلیسا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.