معرفی و دانلود کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

عکس جلد کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها
قیمت:
۱۲۹۰۰۰ ۶۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها، اثری آموزشی برای آشنایی با روش‌های استنتاج فازی و مدیریتی است . این کتاب را امیر عزیزی، به‌ رشته تحریر در آورده و یک اثر گردآوری‌شده از تجربه‌های نویسنده و ترجمه‌های مقاله‌های معتبر بین‌المللی در حوزه مدیریت دانش به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها، با هدف ارزیابی عملکرد و بهینه‌سازی سازوکارهای درون‌سازمانی تدوین شده است. امیر عزیزی، نویسنده‌ی این کتاب، به خواننده آموزش می‌دهد که مشکلات و مسئله‌ها را با رویکرد فازی حل کند. به گفته نویسنده، رویکرد فازی سه مرحله دارد. این بخش‌ها شامل مرحله فازی‌سازی، استنتاج فازی و فازی‌زدایی هستند. در این کتاب مطرح می‌شود وقتی از استنتاج فازی صحبت می‌کنیم، منظور محاسباتی است که با عددها و عملگرهای فازی انجام می‌شود. این استنتاج‌ها به‌گونه‌ای صورت می‌گیرند تا در نهایت به نتیجه‌گیری برسیم که با منطق فازی به‌دست آمده است. در نتیجه بر اساس اطلاعات کتاب، استنتاج فازی فقط یک روش نیست. عملیاتی است برای محاسبات مبتنی بر منطق فازی.

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که استنتاج فازی، روشی است اصولی برای تصمیم‌گیری در محیط‌های مدیریتی و سازمانی. امیر عزیزی، پس از مطرح‌کردن مراحل استنتاج فازی، به بررسی آن‌ها می‌پردازد. بر اساس این بررسی‌ها، در مرحله تصمیم‌گیری فازی، متغیرهای قطعی به متغیرهای زبانی تبدیل می‌شوند. نویسنده در این قسمت توضیح می‌دهد که خواننده چگونه از مجموعه‌های فازی برای تبدیل متغیرهای قطعی به متغیرهای فازی کمک بگیرد. در قسمت‌های بعدی کتاب با این مفهوم آشنا می‌شویم که منظور از قعطی‌سازی در استنتاج فازی چیست. توضیحات کاملی درباره‌ی تبدیل قطعی‌سازیِ ارزش‌های زبانی به اعداد قطعی‌، پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد. در ادامه‌ی کتاب به مرحله استنتاج فازی می‌رسیم. در این کتاب مفاهیمی برای مدیریت دانش به مخاطب آموزش داده می‌شود. رویکردهای استراتژیک جهت رویارویی با موقعیت‌ها در محیط‌های کاری از دیگر مفاهیمی است که نویسنده‌ی کتاب سیستم‌های استنتاج فازی و مدیریت دانش در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

اطلاعات در این کتاب با زبانی ساده و خوش‌فهم به رشته تحریر درآمده است. از طرف دیگر نویسنده‌ تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا این اطلاعات با مثال‌‌هایی کاربردی مطرح شود. در نتیجه با کتابی روبه‌رو هستیم که خواننده می‌تواند به‌صورت خودخوان، مشغول مطالعه‌ی آن شود.

کتاب سیستم‌های تولیدی و استنتاج فازی و مدیریت دانش را نشر هنر و علوم دانشگاهی روانه بازار کتاب‌های مدیریت و رهبری کرده است.

کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای دانشجویانِ دانشگاه، خودآموزان، مدرسان و مربیان، پژوهشگران، مجریان پروژه، کارفرمایان و کارشناسان سازمان‌های خصوصی، دولتی، تولیدی و خدماتی سودمند است.

در بخشی از کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها می‌خوانیم

شناسایی جریان ارزش و فعالیت‌های داخلی انجام‌شده درون شرکت که سفارش مشتری را به یک سفارش کامل و فعالیت‌های مرتبط با تولید محصولات جدید برای مشتری تبدیل می‌کند. هنگامی که شما متوجه شدید که چگونه محصولات خود را طراحی و تولید می‌کنید، می‌توانید فرایند را بهبود بخشید و از این طریق می‌توانید شروع به کار با جریان ارزش گسترده تر کنید (تأمین‌کنندگان و مشتریان) تا تمامی ضایعات بین شرکت‌هایی که با مشتریان رضایت‌بخش سروکار دارند، را حذف کنید.

جریان تولید محصولات، سومین رکن تفکر ناب است و شامل نگه‌داری مواد و انتقال اطلاعات به‌طوری که مواد به مشتری بدون تأخیر یا وقفه "جریان دارد"، می‌باشد. موجودی مواد برای دوره‌های بسیار طولانی، گردش موجودی را کاهش می‌دهد و این هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و حجم بالایی از سرمایه را به موادی تبدیل می‌کند که برای سود به فروش نمی‌رسند.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: سیستم‌های تولیدی انعطاف‌پذیر
فصل دو: سیستم تولید ناب و چابک
فصل سه: سیستم استنتاج فازی
فصل چهار: مدیریت دانش
فصل پنج: برنامه‌ریزی استراتژیک
فصل شش: مدیریت نگه‌داری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر
فصل هفت: مدیریت درآمد و تقاضا
فصل هشت: مدیریت لجستیک و زنجیره تامین
فصل نه: مدیریت پروژه
فصل ده: مدیریت فرایندهای سازمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها
نویسنده
ناشر چاپینشر هنر و علوم دانشگاهی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات329
زبانفارسی
شابک978-622-6697-83-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۹۰۰۰ ۶۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها

برای دریافت کتاب سیستم‌های تولیدی، استنتاج فازی مدیریت دانش، استراتژیک، نگهداری و تعمیرات ناب، پروژه و فرایندها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.