معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟

آیا می‌دانید دلیل شکست یا موفقیت برخی از مدیران چیست؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟ با ارائه برخی از تئوری‌های اصلی رهبری به شما کمک می‌کند به یک رهبر تأثیرگذار تبدیل شوید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم:

مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش هر شرکت را مدیریت آن تشکیل می‌دهد. اگر مدیریت بتواند اصول مربوط به کار خود را به شکل اثرگذاری پیاده‌سازی کند، آن سازمان به‌جای خیلی بهتری تبدیل می‌شود.

اگر به دنبال یک ترکیب جادویی برای تبدیل‌شدن به یک رهبر موفق هستید باید بدانید چنین چیزی وجود ندارد. برای درک بهتر شیوه‌های رهبری بهتر است که با نظریه‌های مختلف مدیریتی شناخت و آشنایی کافی پیدا کنید. با شناخت رویکردهای مختلف مدیریت است که می‌توانید به یک «رهبر تحول‌گرا» تبدیل شوید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟ به شما این نکتهٔ مهم را یاد می‌دهد که مدیریت و رهبری نوعی علم است که باید فراگرفت؛ بنابراین اگر به دنبال کسب مقام مدیریت هستید، باید مدام به دنبال ارتقای سطح دانش خود باشید. با شنیدن این فایل صوتی می‌توانید مهارت‌های تصمیم‌گیری و حل مسئله را به‌خوبی یاد بگیرید و در جهت پیشبرد اهداف سازمانتان تلاش کنید.

اگر دوست دارید دنیایی نو خلق کنید و کنترل زندگی خود را به دست بگیرید، شنیدن این کتاب صوتی کمک زیادی به شما می‌کند. شنیدن این کتاب همچنین شما را در جهت قرارگرفتن در جایگاه یک مدیر موفق یاری می‌رساند.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و باارزشی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم مناسب چه کسانی است؟

اگر به‌تازگی در سمت مدیریت مشغول به کار شده‌اید یا دوست دارید به‌عنوان یک مدیر عملکرد بهتری در سازمانتان داشته باشید، شنیدن این فایل صوتی کمک زیادی به شما می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم می‌شنویم:

مدیریت مانند هر علمی دیگر چهارچوب و ستون‌هایی دارد. مواردی که در هر تکنیک و روشی مشترک هستند و باید یک مدیر خوب به‌خوبی با آن‌ها آشنا باشد. فقط لازم است رویکردهای مختلف درمورد آن را درک کنید. سپس می‌توانید باتوجه‌ به موقعیت از رویکرد مناسب استفاده کنید. یک راه برای انجام این کار شناخت و آشنایی با نظریه‌های مدیریتی است که شالودهٔ درک فعلی ما از مدیریت را بنا می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟

سموئیل خانی
۱۴۰۲/۱/۱۰
افرادهایی کارشان مدیریت است این کتاب ضرورت است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تئوری‌های اصلی مدیریت را به کار بگیریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.