معرفی و دانلود کتاب شهریور شعله‌ور

عکس جلد کتاب شهریور شعله‌ور
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهریور شعله‌ور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهریور شعله‌ور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهریور شعله‌ور

محمدحسن شهسواری در کتاب شهریور شعله‌ور، داستانی تریلر، جنایی و پرکشش را در ادامه‌ی رمان مرداد دیوانه روایت می‌کند. روایتی از انتقام، که سرنوشت شهراد، ساغر و سهراب را به هم گره زده و در ادامه‌ی ماجراهای پرپیچ و خمی که در مرداد دیوانه از سر گذرانده‌اند، آن‌ها را درگیر خطرات و چالش‌های جدیدتری می‌کند. آن‌ها در این رمان به آقازاده‌ای به نام میثم زیرآبادی می‌رسند که زندگی‌شان را بیش از پیش درگیر ماجراهای قتل‌های خانوادگی به وقوع پیوسته می‌کند...

درباره‌ی کتاب شهریور شعله‌ور

اگرچه ژانر تریلر و داستان‌های مهیج و معمایی طرفداران متعددی دارند، اما به نظر می‌رسد هنوز نویسندگان ایرانی آن‌طور که باید، به سمت این ژانر نرفته‌اند و نتوانسته‌اند جای پای خود را در این زمینه محکم کنند؛ در حالی که آثار فارسی، پر از داستان‌‌های عاشقانه هستند و طبیعتاً هم طرفداران خودشان را دارند. در میان تمام نویسندگانی که برای کتاب‌خوانان طرفدار ژانرهای مختلف می‌نویسند، محمدحسن شهسواری، همان نویسنده‌ایست که دل به دل دوستداران رمان‌های تریلر و جنایی داده و آثار خود را به بهترین شکل، مطابق با اصول این ژانر می‌نویسد. کتاب شهریور شعله‌ور او، ادامه‌ای برای روایت کتاب مرداد دیوانه است و این‌بار هم مانند روایت قبلی، شهراد و ساغر، قهرمانان داستانند. شهراد و ساغری که سرنوشتشان در پی ماجراهای قتلی که اطرافیانشان را قربانی کرده‌اند، به هم گره خورده و هر دو، دنبال انتقام به شیوه‌ی خودشان‌اند. انتقامی که آن‌ها را وارد مسیری پرفراز و نشیب می‌کند و با روبه‌رو شدن با یک مامور پلیس، درگیر چالش‌ها و مشکلات غیرمنتظره‌ی جدیدی می‌شوند که تمام زندگیشان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

معرفی و دانلود کتاب شهریور شعله‌ور

قتلی که در مرداد دیوانه خانواده‌ی شهراد را قربانی می‌کند، سایه‌ای بر روزهای خوش و روشن زندگی او می‌اندازد و انتقام را تبدیل به انگیزه‌ی بزرگ زندگی او می‌کند. از جایی به بعد که زندگی او با خواهر و برادری به نام ساغر و سهراب گره می‌خورد، دیگر این تنها شهراد نیست که قهرمان داستان به نظر می‌رسد؛ حالا ساغر هم جسورانه در پی انتقام است. به نظر می‌رسد که این درد مشترک توانسته به خوبی این سه نفر را به هم پیوند دهد. کتاب شهریور شعله‌ور، ادامه‌ی داستان مرداد دیوانه را روایت می‌کند و این سه نفر را در مسیری نشان می‌دهد که قطعاً انتقام را تنها پایان خوش آن می‌دانند، اما این که این مسیر چگونه پیش رود و آن‌ها را تا کجا بکشاند، قابل پیش‌بینی نیست.

ابتدای خواندن رمان، به نظر می‌رسد که خبری از آن ابهاماتی که در مرداد دیوانه درگیرشان شده بودیم نیست، اما می‌بینیم که چطور نویسنده ما را در ادامه‌ی داستان درگیر معماهای جدیدی می‌کند که با فراز و نشیب‌های داستان همراه شویم. از طرفی، ورود شخصیت‌های جدیدی به داستان، زندگی قهرمانان رمان را کاملاً تغییر می‌دهد. در ارتباط با «کاوه پایدار»، که مامور پلیس است و «میثم زیرآبادی»، آقازاده‌ای که کلوب اسب‌سواری او منشأ بسیاری از اتفاقات به نظر می‌رسد، برای ساغر، شهراد و سهراب، روشن می‌شود که انتقامی که در پی آن هستند، چندان هم راحت و بی‌دردسر نیست!

محمدحسن شهسواری، در کتاب شهریور شعله‌ور که تحت مجموعه‌ی «رمان ژانر» نشر هیلا به چاپ رسیده، قواعد و اصول رمان‌های ژانر تریلر را به بهترین شکل دنبال کرده و اثری را پدید آورده که کاملاً به مذاق طرفداران داستان‌های جنایی مهیج و پرتعلیق خوش می‌آید. مجموعه‌ی رمان ژانر که محمدحسن شهسواری دبیری آن را بر عهده دارد، بر این اساس ایجاد شده تا داستان‌هایی را در اختیار کتاب‌خوان ایرانی قرار دهد که کاملاً با فرهنگ او همخوانی داشته باشد و نیز در ژانرهایی نوشته شده باشند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است. کتاب‌های این مجموعه شامل آثاری در ژانر جنایی و معمایی، وحشت، فانتزی و علمی-تخیلی هستند و مرداد دیوانه و شهریور شعله‌ور نیز جزئی از مجموعه رمان ژانر به حساب می‌آیند.

کتاب شهریور شعله‌ور برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ژانر جنایی و تریلر، و تمام طرفداران رمان مرداد دیوانه که به دنبال خواندن ادامه‌ی ماجراهای آن هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب شهریور شعله‌ور می‌خوانیم

از پریروز همه‌چیز را آماده کرده بودند. کمى دست به سر و صورت سوله بزرگ کارخانه کشیده و سیستم برقش را بررسى کرده بودند. دکتر فارسى هم با هزار زحمت براى کنفرانس بین‌المللى‌اش ویدئو پروژکتور اجاره کرده بود! از همان لحظه‌اى که رسیدند سارمى را درست وسط سوله روى صندلى نشاندند و دست و پایش را به پشت و پایه‌هاى آن بستند و یک لنگه جوراب نو هم توى دهانش چپاندند و گذاشتند تا ظهر فردا در تنهایى خودش فکر و خیال کند. شهراد، هم براى آن‌که سر و گوشى آب بدهد، بر تنفر از خودش غلبه کرد و صبح قرارى با المیرا گذاشت.

حتى شهراد هم فهمیده بود المیرا خیلى به خودش رسیده و همین باعث شده بود زشت‌تر از همیشه به نظر برسد. جذابیت، که همیشه از زیبایى مهم‌تر است، امرى درونى است. براى زیبا شدن هزار کار مى‌شود کرد که اتفاقاً اغلب آن‌ها به موفقیت مى‌انجامد اما براى جذابیت هیچ کارى نمى‌شود کرد. جذابیت حاصل رضایت درونى از لحظه اکنون است. المیرا اضطراب یک مطرود و شهراد آرامش یک مغروق را داشت.

شهراد بحث را کشاند سمت حضور سارمى در ایران. المیرا خوشحال از این‌که مطلبى توجه شهراد را به خودش جلب کرده گفت که همین دیروز ظهر پیش او تست داده. تقریباً هم مطمئن بود که در اعلام نتایج نهایىِ آخر هفته اسمى از او نیست. با خنده اضافه کرد به‌سختى پدرش را قانع کرده که به سارمى رشوه ندهد. المیرا خندید و شهراد هم کمى همراهى‌اش کرد. براى سادگى پدرش دل سوزاند که فکر مى‌کرد هنرمند جهانى و طراز اولى مثل سارمى را هم مى‌تواند با پول بخرد. این‌طورى همان اندک شانسش هم از بین مى‌رفت. شهراد بعد از این ملاقات فهمید که چقدر المیرا مشتاق ورود به این گروه است...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهریور شعله‌ور
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هیلا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات504
زبانفارسی
شابک978-622-6662-09-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهریور شعله‌ور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهریور شعله‌ور

برای دریافت کتاب شهریور شعله‌ور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.