معرفی و دانلود کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها

عکس جلد کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها

کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها داستانی فانتزی و تخیلی به قلم ال بی آن است که برای نوجوانان نگاشته شده. نویسنده داستان دختری سیزده‌ساله به نام شینا را روایت می‌کند که دختری است کنجکاو و پرسشگر. او امید دارد اتفاقی مهیج و شگفت‌انگیز زندگی‌اش را متحول سازد. شینا با یک موجود ماورایی ملاقات می‌کند؛ همان چیزی که انتظارش را می‌کشیده. این کتاب در رده‌ی آثار پرفروش سایت آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها

شینا مایر دختری کنجکاو، متفکر و متمایز است. او هر روزش را جوری زندگی می‌کند که گویی منتظر اتفاقی شگفت‌انگیز است که تغییر بزرگی در زندگی‌اش رقم بزند. همین‌طور هم می‌شود. او زمانی که پدرش از یک تصادف مرگبار جان سالم به در می‌برد، با موجودی جادویی مواجه می‌شود، شاید یک فرشته!

کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها (The Girl Who Looked Beyond The Stars) جلد اول از سری کتاب‌های شینا مایر (Sheena Meyer) است که داستانی فانتزی و تخیلی را برای نوجوانانِ شیفته‌ی داستان‌های این ژانر روایت می‌کند. ال بی آن (L.B. Anne) احساسات مختلفی را مثل غم، شادی و ترس در دل داستان خود گنجانده و به مخاطبان نوجوانش انتقال می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها

شینا مایر دختری است که هرروز یک ناهار اضافی به مدرسه می‌برد تا به کسی که احیاناً غذا ندارد، بدهد. این دختر همه‌چیز را زیر سوال می‌برد، هیچ‌چیز را ساده نمی‌پذیرد و این حس جست‌وجوگرایانه‌اش معلم‌ها و والدینش را عاصی کرده است. درحالی‌که هرروز به وقوع رخدادی بزرگ و شگرف فکر می‌کند، روزی بالاخره با آن مواجه می‌شود.

به 9 سال قبل بازمی‌گردیم، زمانی که یک فرشته خودش را به بچه‌های منتخب در سراسر جهان نمایاند. شینا یکی از آن‌ها بود. دختربچه‌ای چهارساله که در مقابل درخت بید، شاهد این فرشته بود، اما حالا سیزده سال دارد و چیزی از آن دیدار به خاطر نمی‌آورد. باری دیگر این ملاقات رخ می‌دهد.، زمانی که شینا به چشم خود می‌بیند یک موجود ماورایی پدرش را از مرگ نجات می‌دهد. ورود این موجود ماوایی به زندگی شینا، سرنوشتش را در مسیر جدیدی قرار می‌دهد.

کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها با وجود داستان خیالی‌اش، خواننده را با خود و داستان زندگی شینا همراه می‌سازد. حالا مخاطب می‌خواهد بداند شینا چه قدرت‌هایی با کمک دوست جدیدش به دست می‌آورد و از آن‌ها در چه راهی استفاده می‌کند. گویی نوجوان خودش را ‌جای شخصیت داستان میگذارد و از ویژگی متمایزی که دارد و اتفاق تازه‌ای که برایش رقم خورده، سرمست و مسرور می‌شود.

کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها به کوشش نشر نگاه آشنا و با ترجمه‌ی اکرم شکرزاده روانه‌ی بازار شده است.

در نکوداشت‌ شینا مایر 1: کتاب دختری آن سوی ستاره‌ها

  • من دختری سیزده‌ساله دارم که عاشق کتاب خواندن است. تمام کتاب‌ها ابتدا از فیلتر من و پدرش می‌گذرند تا به دست او برسند؛ چون خیلی حساس هستیم که کتاب‌هایی بخواند که مناسب او باشند و باعث رشدش شوند. من خودم اول کتاب دختری آن سوی ستاره‌ها را خواندم و بسیار لذت بردم. از ال بی ان متشکرم که این کتاب را برای دخترم و نوجوانان دیگر نوشت. (آمازون)

کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به داستان‌های تخیلی و فانتزی علاقه‌مندند، با کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها اثر ال بی آن همراه خواهند شد.

در بخشی از کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها می‌خوانیم

حین خنده‌هایمان گفتم: «پس تو هم عجیبی.»

«بین ما دو تا من اجتماعی‌ترم.»

حق با او بود. او با همه دوست بود اما بیشتر با من. شاید نشود گفت که دختری نچسب و غیراجتماعی بودم اما بی‌شک محبوب هم نبودم. خب محبوبیت من در آن حد بود که همه می‌دانستند چه کسی هستم (مهم نیست که چرا همه من را می‌شناختند. فقط دارم می‌گویم.) اما آن‌قدر زیاد نبود که دلشان بخواهد با من دوست شوند.

بیشتر اوقات مورد بی‌توجهی دیگران قرار می‌گرفتم مگر اینکه مدل موهایم را عوض می‌کردم یا از نظر دخترهای محبوب مدرسه بامزه به نظر می‌آمدم. آخرین باری که مورد توجه هم‌مدرسه‌ای‌هایم قرار گرفتم، آن‌ها من را به گوشه‌ای کشیدند و سعی کردند با سیسیل آشنایم کنند. او یکی از بچه‌های مشهور مدرسه بود که هیچ دوستی نداشت. از وقتی به مدرسه‌ی ابتدایی می‌رفتم، سیسیل را می‌شناختم اما در دوره‌ی راهنمایی، هیچ وقت با من حرف نمی‌زد. فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواستند او را با نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی جدید من آشنا کنند. یک روز کامل، رفتارم جوری بود که انگار بهترین دوستان هم هستیم. روز بعد وقتی به شیوه‌ی معمول خودم رفتار کردم، آن‌ها به من بی‌توجهی کردند. مهم نیست. به‌هر‌حال آن‌ها از آن‌جور دوستانی نبودند که دوست دارم داشته باشم و درمورد سیسیل باید بگویم، فکر نکنم رفتارهای عجیب من به مذاق او خوش آمده باشد.

چانا پرسید: «بریم بیرون؟»

«نه، من قبل کلاس می‌رم کتابخونه. تو هم میایی؟»

واقعاً دلم نمی‌خواست که با من بیاید چون نمی‌خواستم بفهمد که دنبال چی می‌گردم اما بهتر بود که از او می‌پرسیدم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها
نویسنده
مترجماکرم شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-7701-03-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها

برای دریافت کتاب شینا مایر 1: دختری آن سوی ستاره‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.