معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

عکس جلد کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی نوشته‌ی سومان چینانی و سومین مجلد از یک مجموعه‌ی پرفروش و پرطرفدار برای نوجوانان است. حالا همه‌ی احساسات کهنه و قدیمی دوباره جان می‌گیرند، گرد فراموشی از روی آن‌ها پاک شده و سوفی و آگاتا باز هم به مبارزه می‌پردازند، هدف این دو دوست قدیمی چیست؟ ساختن پایانی عالی برای داستان خود و البته پیروزی نهایی!

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

کتاب‌های فانتزی و تخیلی از پرطرفدارترین‌ها در میان کودکان و نوجوانان هستند. یکی از بهترین مجموعه‌های موجود در این ژانر، مجموعه کتاب‌های مدرسه‌‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها (The School for Good and Evil) اثر سومان چینانی (Soman Chainani) نویسنده و فیلمساز آمریکایی‌ست. در ادامه‌ی داستان دو جلد قبلی، این‌بار سوفی و آگاتا، دوستان قدیمی، با بسته شدن دنیای بدون شاهزاده و مسجّل شدن پایان، راه‌های جداگانه‌ای را برای خود انتخاب می‌کنند. آگاتا را همراه با تدروس به گاوالدون می‌برند و سوفی در کنار استاد جوان و زیبای مدرسه می‌ماند. اما همانطور که دو دختر وارد زندگی‌های جدید خود می‌شوند، داستان‌شان نیز بازنویسی می‌شود و این‌بار ماجرای آن‌ها فقط یک داستان نیست! حالا با جدایی دختران، شیطان تسخیر شده است و موجودات شرور قدیمی یک بار دیگر بازگشته‌اند تا قصه‌ی خود را تغییر دهند و پایان بهتری را برای خود رقم بزنند. آن‌ها قصد دارند دنیای خیر و شر را به‌کلی زیرورو کنند و این نتیجه‌ای جز سیاهی و تاریکی نخواهد داشت!

معرفی و دانلود کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

ماجراهای کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی نسبت به دو جلد پیشین این مجموعه کمی پیچیده‌تر شده‌اند و حالا خطر بیشتری در کمین شخصیت‌های داستان است. سوفی که با رافال (استاد مدرسه) مانده، سه هفته بعد از انتخاب او به‌عنوان «پایان خوش» خود، حلقه‌ی او را از سر شک و تردید رد می‌کند؛ بنابراین، خورشید رو به افول گذاشته و در حال مرگ است. رافال، سوفی را متقاعد می‌کند که عشقش نسبت به او واقعی‌ست و به این ترتیب سوفی در نهایت حلقه را می‌پذیرد. از آن طرف، آگاتا و تدروس در سفری طولانی با گرگ «شنل‌قرمزی» و غول «جک و لوبیای سحرآمیز» ملاقات می‌کنند. پرنسس اوما جان آن‌ها را از یک مهلکه‌ نجات می‌دهد و بعد با سیندرلا، پیتر پن، هانسل و گرتل «خانه‌ی شکلاتی» و... ملاقات می‌کنند. این دو حتی به‌شکل رقت‌باری در خانه‌ی قدیمی آگاتا حبس می‌شوند و دختر به این فکر می‌کند که آیا پایان با تدروس حقیقتاً «پایان خوش» اوست؟ تدروس مصمم است که به کملوت برگردند، در حالی که آگاتا می‌خواهد در گالوادون بماند. بعدتر آگاتا می‌خواهد سوفی را وادار کند که حلقه‌ی رافال را از بین ببرد، اما از بین بردن حلقه باعث مرگ استاد مدرسه می‌شود... آیا سوفی حاضر است دست به چنین کاری بزند؟!

سومان چینانی داستان این کتاب را در سه بخش و سی‌وپنج فصل به رشته‌ی تحریر درآورده. این نویسنده‌ی توانا و خلاق، باز هم خوانندگان خود را در سفری جدید و خارق‌العاده بیشتر از آنچه بتوانند تصور کنند، به رویاپردازی وامی‌دارد.

مطهره ابراهیم‌زاده کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی (The Last Ever After: Book 3 (The School for Good and Evil)) را به فارسی برگردانده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها

این مجموعه که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود تاکنون به بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده و طرفداران بسیاری دارد. داستان‌های سومان چینانی پر از اتفاقات نیک و بد و سرنخ‌هایی برای نوجوانان است که با معنای حقیقی خیر و شر آشنا شوند. او در قالب داستان، درس‌های مهمی را به نوجوانان می‌آموزد که قطعاً در زندگی عادی و روزمره‌ به کارشان خواهد آمد.

جوایز و افتخارات کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

  • نامزد جایزه‌ی کتاب کودک و نوجوان گودریدز در سال 2015
  • قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

  • سومان چینانی با ارائه‌ی نسخه‌ی پیچیده و عجیب خود از افسانه‌های کلاسیک، دختران و پسران نوجوان را به یک اندازه مسحور خواهد کرد. (The Bookbag)
  • یک داستان تاریک، خنده‌دار و سرگرم‌کننده. (Teenlibrarian.co.uk)
  • این کتاب شگفت‌انگیز است! واقعاً تمام شب مرا بیدار نگه داشت و نمی‌توانستم صبر کنم تا آن را تمام کنم! (نظرات ستاره‌دار گودریدز)
  • افسانه‌ای که شبیه به هیچ داستان دیگری نیست، عاشقانه، جادویی و طنزآمیز... که شما را تا آخرین صفحه مشتاق ادامه دادن نگاه می‌دارد. (ان ام. مارتین نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی نیوبری)
  • جملات مورد علاقه‌ی من از این کتاب: «دختر عزیز، اگر بیشتر به عقب نگاه کنی تا جلو، راه بسیار طولانی خواهد بود.»، «هیچ‌کس نمی‌تواند بدون پرداخت بها، از سرنوشت خود فرار کند.»، «برای یافتن یک پایان خوش با شخصی دیگری، ابتدا باید آن را به تنهایی پیدا کنید.» (آنجلا اوتن، نویسنده)

کتاب مدرسه‌ی افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان ژانر تخیلی یا فانتزی هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت خواندن مجموعه‌ی مدرسه‌ی افسانه‌ای، جایی برای خوب‌ها و بدها را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی می‌خوانیم

سه هفته پیش مدیر مدرسه به کمک او جوان شده‌ بود و دوستش به خانه برگشته‌ بود. ناپدید شدن آگاتا و تدروس برای لحظاتی به او حس آسودگی داده‌ بود. آگاتا به‌جای سوفی یک شاهزاده را انتخاب کرده‌ بود، اما در گاوالدون، شاه یا شاهزاده بودن معنایی نداشت. آگاتا و تدروس قرار بود مثل آدم‌های معمولی زندگی کنند و بمیرند، درحالی ‌که سوفی در سرزمین افسانه‌ها بود. وقتی داشت به‌همراه خواستگارش در آسمان و به‌سمت برج نقره‌ای پرواز می‌کرد منتظر حس خوش‌حالی بود. او پیروز شده‌ بود و پیروزی همیشه با خوش‌حالی همراه است.

اما وقتی به برج رسیدند، ترس به جانش افتاد. آگاتا رفته‌بود. بهترین دوستش رفته‌بود و تدروس را هم با خودش برده‌ بود. آگاتا تدروس را از او گرفته‌ بود، تنها پسری که سوفی به‌خوبی می‌شناخت. تدروس هم آگاتا را از او گرفته‌ بود، کسی که سوفی نمی‌توانست زندگی‌اش را بدون او تصور کند. حالا سوفی مانده‌ بود و پسری زیبا که اصلاً او را نمی‌شناخت. تنها چیزی که درموردش می‌دانست شرارت و بدی‌اش بود. وقتی مدیر مدرسه که حالا به‌شکل شاهزاده‌ای جوان درآمده‌ بود با لبخند به او نزدیک شد، سوفی متوجه شد که اشتباه کرده‌ است.

اما دیگر دیر شده‌ بود. از پشت پنجره‌ی برج به بیرون خیره شد. برج‌های مدرسه به‌رنگ سیاه درآمدند. بین دخترها و پسرها جنگی به‌پا شده‌بود و معلم‌ها با همدیگر و دانش‌آموزان درگیر شدند. وقتی به‌طرف مدیر مدرسه چرخید، او جلوی سوفی زانو زده‌بود و یک حلقه در دستش بود. به سوفی گفت که اگر حلقه را قبول کند، جنگ بین خوب و بد تمام می‌شود. دیگر خوب و بد و دخترها و پسرها جنگی نخواهند داشت. فقط شرارت و بدی می‌ماند، مدیر مدرسه و ملکه‌اش. گفت که اگر سوفی حلقه را قبول کند، به پایان خوشی که آرزویش را داشت می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
1: مدیر مدرسه و ملکه
2: بعد از پایان
3: جدید یا قدیمی
4: مرگ در مراسم اعدام
5: بازگشت شاهزاده‌خانم
6: جنگلی که دیگر آبی نیست
7: بد، خوب جدید است
8: عملیات نجاتی که خراب می‌شود
9: بدترین اِوِرهای دنیا
10: نفر سیزدهم
11: ملاقات با مدیران
12: پیداکردن جاسوس
13: پسرها
14: اتاق فکر جادوگرها
15: نقشه‌ی جادوگر
16: ادگار و اِسا
17: مأموریت غیرممکن
18: تدروس در آسمان شکلاتی
19: تجدید دیدار
20: آخرین ایستگاه قطار گَردِ پَری
بخش دوم
21: تَنِش بین دوستان
22: همه‌ی چیزهای قدیمی جدید شده‌اند
23: دو ملکه
24: به چه کسی تعلق داری؟
25: عقرب و قورباغه
بخش سوم
26: ملکه‌ی تاریکی
27: قلب‌های سرکش
28: چه کسی دارد به دیگری کمک می‌کند؟
29: مأموریت‌های شکست‌خورده
30: عذرخواهی‌ها و اعترافات
31: جاسوسان جنگل استخوانی
32: معنای شرارت
33: یک درس تاریخ غیرمنتظره
34: جنگ تمام‌عیار
35: پایان قصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-622-5260-22-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی

برای دریافت کتاب مدرسه افسانه‌ای 3: ملکه‌ی تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.