معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت: راهی ساده اما قدرتمند برای داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه

عکس جلد کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت: راهی ساده اما قدرتمند برای داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت: راهی ساده اما قدرتمند برای داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه

کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت نوشته‌ی لیزا جاکوبسن، راهنمایی برای زنان است تا بتوانند روش درست مراقبت از یک رابطه‌ی عاشقانه را یاد بگیرند و به واسطه‌ی استفاده از راهکارهای این کتاب، به آرامش و شادی بیشتری در زندگی خود دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت

ارتباط، بن‌مایه‌ی ساختار جامعه‌ی انسانی را شکل می‌دهد. انسان از ابعاد مختلف به ایجاد ارتباط با دیگران نیازمند است؛ این ارتباط می‌تواند به رشد و بالندگی‌اش در زمینه‌های مختلف کمک و سلامت روان او را تضمین کند. هر شکلی از ارتباط برای انسان، نیازمند مراقبت و توجه است. حال وقتی صحبت از مهم‌ترین رابطه‌ی زندگی یک فرد، یعنی رابطه با شریک زندگی‌اش باشد، این مراقبت و توجه اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

بسیاری از ما در ابتدای شروع یک رابطه، تمام توجه و انرژی خود را معطوف به آن می‌کنیم. شاید دلیل این توجه همان هیجان و شور و شوق ابتدایی رابطه باشد. زمانی که این هیجان فروکش می‌کند و رابطه درگیر روزمرگی می‌شود، کم‌کم میزان مراقبت و توجه ما نسبت به رابطه با کسی که دوستش داریم کمتر و کمتر می‌شود تا جایی که این عدم توجه، باعث ایجاد مشکلات جدی می‌شود. چه در رابطه با کسی که دوستش دارید به این نقطه‌ی حساس و پردردسر رسیده باشید،‌ چه در ابتدای این مسیر باشید و بخواهید راه درست مراقبت از رابطه‌تان را یاد بگیرید، و چه در موقعیتی عالی و بی‌نقص باشید و صرفاً بخواهید رابطه‌تان را بهتر کنید، کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت (100 Ways to Love Your Husband) نوشته‌ی لیزا جاکوبسن (Lisa Jacobson) می‌تواند برایتان در حکم یک فرشته‌ی نجات باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت

لیزا جاکوبسن در این کتاب صد موقعیت را به تصویر کشیده و سپس نشان داده که یک همسر عاقل، برای مراقبت از رابطه‌اش باید چه تصمیمی بگیرد. شاید بتوان این کتاب را نسخه‌ی مدرن و جامعی از نصیحت‌های پدرها و مادرها دانست که فرزندانشان را تشویق به سازش با یکدیگر و تلاش برای حل مشکلاتشان می‌کنند. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که این کتاب توسط لیزا جاکوبسن و برای زنان نوشته شده تا بدانند چطور از مرد زندگی‌شان مراقبت کنند و او را دوست داشته باشند، اما نسخه‌ی دیگری از این کتاب هم وجود دارد که توسط مت جاکوبسن، همسر لیزا نوشته شده و به مردان یاد می‌دهد که چطور به زن زندگی‌شان عشق بورزند.

اگر به نقطه‌ای از اختلاف رسیده‌اید که حتی نمی‌دانید تلاش برای درست کردن آنچه خراب شده و شنیدن این کتاب ارزشی دارد یا نه، تنها به زمانی فکر کنید که برای اولین بار حس دوست داشتن را نسبت به شریک زندگی‌تان تجربه کردید و تصمیم گرفتید او را برای ادامه‌ی زندگی انتخاب کنید. یادآوری آن حس و دلیل آن انتخاب می‌تواند انگیزه‌ی شما برای شروع شنیدن این کتاب و قدم گذاشتن در راه بازسازی رابطه‌ی عاشقانه‌تان باشد.

کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که در یک رابطه‌ی عاشقانه هستند می‌توانند با شنیدن این کتاب، کیفیت رابطه‌شان را بالا ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت: راهی ساده اما قدرتمند برای داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه می‌شنویم

46. فقط چیزهایی را بگویید که باعث تعالی می‌شود.

متعهد شوید با دقت چیزهایی را بگویید که او را تقویت یا تشویق می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، فقط به این دلیل که فکر یا احساسی دارید به این معنی نیست که باید آن را با صدای بلند بیان کنید. در عوض، لحظه‌ای به این فکر کنید که آیا آنچه می‌گویید به طرف مقابل کمک می‌کند یا وضعیت را بهبود می‌بخشد.

47. گاهی اوقات بهترین چیز این است که اصلاً چیزی نگویید.

کلمات همیشه ضروری نیستند و حتی می‌توانند مانع از رسیدن به هدف شوند. یک زن عاقل می‌داند چه زمانی باید صبر کند تا صحبت کند یا اصلاً به آن موضوع اشاره نکند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
قسمت یک
25 دقیقه
قسمت دو
24 دقیقه
قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت: راهی ساده اما قدرتمند برای داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت

عاطفه
۱۴۰۳/۲/۵
کتاب مختصر و و در عین حال بسیار مفیدی بود. توصیه میکنم حتما گوش کنید، از کتابهایی هست که باید به کرات گوش کنیم. جالبترین نکته‌اش برای من این بود که در خیلی از نکات به عنوان منبع انرژی یا دلیل عشق و خوب بودن، به خداوند و اصل ذات عشق و خوب بودن اشاره میکرد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت

برای دریافت کتاب صوتی 100 روش برای عشق ورزیدن به شوهرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.