معرفی و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف

عکس جلد کتاب صوتی برتری خفیف
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برتری خفیف

جف اولسون در کتاب صوتی برتری خفیف، اصول و قواعد موفق شدن و رسیدن به اهداف را آموزش می‌دهد. نویسنده‌ی این کتاب که خود صاحب یکی از موفق‌ترین و سودآورترین کمپانی‌ها در جهان است، جوهره‌ی اصلی موفقیت را به مخاطبان خود نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی برتری خفیف

هر کسی که در زندگی طالب موفقیت و رسیدن به هدفی باشد، می‌داند که با یک‌جا نشستن و بی‌برنامگی رسیدن به مقصود ممکن نمی‌شود. شانس عنصر قدرتمندی است و به خودی خود در موفق شدن تأثیر زیادی دارد، ولی هیچ‌گاه آن‌قدر قوی نیست که به تنهایی کسی را به هدف برساند. مجموعه‌ای از توانمندی‌ها و شایستگی‌ها در راه رسیدن به هدف لازم است که شخص باید خودش را به آن‌ها مجهز کند تا به پیروزی برسد. اما اینکه این اصول چه هستند و آن‌ها را باید از چه کسی فرا گرفت، خود نکته‌ای قابل تأمل است.

برای یادگیری اصول موفقیت باید به راهنمایی‌های کسی اعتماد کرد که خود قبلاً این راه را به نحو احسن طی کرده باشد و نتیجه‌ی تلاش‌هایش قابل بررسی باشد. جف اولسون (Jeff Olson) نویسنده‌ی کتاب برتری خفیف (The Slight Edge) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین سخنرانان انگیزشی و مربی‌های موفقیت است که پیش از این شایستگی‌اش را با کمک به هزاران نفر در این مسیر و همچنین پایه‌ریزی شرکت‌هایی سودده و کلان، ثابت کرده است. او نتیجه‌ی سال‌ها مشاوره‌اش را در این کتاب جمع‌آوری کرده و از تجربیات موفقیت‌آمیز خود و دیگران نیز نام برده تا کارکرد توصیه‌هایش را به اثبات برساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف

آنچه در کتاب صوتی برتری خفیف می‌شنوید شامل برنامه‌ای از اصول و قواعد ذهنی، اخلاقی و انضباطی است که هر فرد موفقی در زندگی به آن‌ها پایبند است. برای مثال در این کتاب از قدرت مداومت گفته می‌شود؛ از اینکه چطور کوچک‌ترین کارها اگر در قالب عادت درآیند و به شکلی مداوم انجام شوند، قدرت عظیمی پیدا می‌کنند و قادر خواهند بود تا سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهند. شاید یک سیگار یا یک ساعت ورزش به خودی خود کار چندان موثری، چه در آسیب و چه در منفعت، به حساب نیاید، ولی وقتی هر روز این عادت‌ها تکرار شوند، از صاحبشان فردی سالم و ورزشکار، یا بیمار خواهند ساخت.

از دیگر مواردی که همچون مداومت در راه رسیدن به موفقیت نقشی کلیدی خواهند داشت، مسئله‌ی طرز فکر و نگرش است. از دید ما انسان‌ها، جهان را اعمال آدم‌ها و کاری که در واقعیت اتفاق می‌افتد جلو می‌برد، و نه افکار و نگرش‌هایی که تنها در ذهن افراد جا دارد. اما باید بدانیم که اعمال انسان‌ها تنها از نگرششان سرچشمه می‌گیرد و چیزی که در حال حاضر از زندگی در این دنیا تجربه کرده‌ایم، پیش از این در ذهن یک نفر مجسم شده. پس اینکه شما در ذهنتان خودتان را آدمی برنده ببینید یا بازنده، قطعاً به بخشی از تصویر واقعی‌تان تبدیل خواهد شد.

کتاب صوتی برتری خفیف با تلاش حمید غلامی و سید محمد طهماسبی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی محمدمهدی محمدیان بوده است. نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا، ناشران این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب برتری خفیف

  • این اثر قدرتمندترین، کاربردی‌ترین و البته مهم‌ترین قواعد موفقیت را به شما آموزش می‌دهد. این کتابی است که زندگی شما را متحول می‌کند. (برایان تریسی)
  • این اثر، یک هدیه برای انسان‌هاست. (مارک اسکووران)
  • کتاب برتری خفیف گنجینه‌ای است که می‌توانید در همه‌ی ابعاد زندگی از آن بهره بگیرید. (شنا شاتول)
  • این کتاب من را به سوی برتری و موفقیت سوق داد. (لیندا کرومار)
  • کتاب برتری خفیف در همه‌ی حوزه‌های زندگی اثرگذار است. این کتاب اثری است که واقعاً باید آن را رمز موفقیت واقعی دانست. (جسی مک‌فرسون)

کتاب صوتی برتری خفیف برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال بالا بردن سرعت خود در مسیر رسیدن به اهدافشان هستند، مخاطبین اصلی این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی برتری خفیف می‌شنویم

با همه‌ی وجود باید چیزی را خواست و در مقابل با همه‌ی وجود هم باید برای رسیدن به آن تلاش کرد وگرنه ممکن نیست به خواسته‌هایمان برسیم.

مسئله‌ی نرسیدن به خواسته‌هایمان، هیچ ربطی به بخت و اقبال ندارد و اصلاً هم نمی‌توانیم بگوییم این در سرنوشت ما بوده که هیچ پیشرفتی نکنیم و زندگی‌مان بر یک مدار ثابت در حال گردش باشد. به واسطه‌ی شغلم در طول سالیان مختلف انسان‌های گوناگونی را ملاقات کردم، کسانی که در طبقات مختلف اجتماعی زندگی می‌کردند، شغل‌های گوناگون داشتند و همه‌ی آن‌ها در طول زندگی‌شان با فرصت‌های مشابهی روبه‌رو شدند. برخی از آن‌ها این فرصت‌ها را مغتنم شمرده و از آن به بهترین شکل استفاده کردند و جایگاه شغلی و اجتماعی‌شان را تغییر دادند. اما بسیاری از آن‌ها انگار این فرصت را هیچ‌وقت ندیدند و به سادگی از کنار آن رد شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
شناسنامه
39 دقیقه
درباره‌ی کتاب
36 دقیقه
بخش نخست ـ فصل یکم: برتری خفیف یعنی چه
37 دقیقه
فصل دوم: نخستین عامل
33 دقیقه
فصل سوم: انتخاب
33 دقیقه
فصل چهارم: کارهای ساده را جدی بگیرید
37 دقیقه
فصل پنجم: با آهسته رفتن، زودتر خواهید رسید
28 دقیقه
فصل ششم: به دنبال هیچ جهش یک‌باره‌ای نباشید
39 دقیقه
فصل هفتم: راز شاد زیستن
37 دقیقه
فصل هشتم: تأثیرگذاری موجی
20 دقیقه
فصل نهم: با کمترین‌ها شروع کنید
36 دقیقه
بخش دوم ـ فصل دهم: مسیرهای زندگی
27 دقیقه
فصل یازدهم: ماهر شدن در برتری خفیف
37 دقیقه
فصل دوازدهم: سرمایه‌گذاری بر روی خویشتن
38 دقیقه
فصل سیزدهم: از استاد یاد بگیر
39 دقیقه
فصل چهاردهم: از هواداران برتری خفیف یاری بگیرید
68 دقیقه
فصل پانزدهم: روحیه‌ی برتری را در خود پرورش دهید
49 دقیقه
فصل شانزدهم: سه قدم تا رویا
42 دقیقه
فصل هفدهم: زندگی با برتری خفیف
17 دقیقه
فصل هجدهم: مقصد بعدی کجاست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برتری خفیف
نویسنده
مترجمحمید غلامی، سید محمد طهماسبی
راویمحمدمهدی محمدیان
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برتری خفیف

ناهید ابدالی لرکی
۱۴۰۳/۲/۴
برای تموم ساعاتی که نمیشه کتاب دست گرفت، فوق العاده ست؛ وقتی توی مسیری؛ داری کارای خونه رو انجام میدی.... کتاب برتری خفیف عالیه! و ویسش باعث میشه که هرچی خووندی؛ تا ابد توی ذهنت بمونه و به کارش بگیری
راحله .
۱۴۰۳/۱/۱۸
کتاب خوبیه. باعث تحولات خوبی در روند اجرای برنامه‌های زندگیمون میشه.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برتری خفیف

برای دریافت کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.