معرفی و دانلود کتاب صوتی مغازه جادویی

عکس جلد کتاب صوتی مغازه جادویی
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مغازه جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مغازه جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مغازه جادویی

تابه‌حال شده که در اوج سختی و تاریکی، با انسانی روبه‌رو شوید که دیدنش مانند وارد شدن به یک مغازه‌ی جادویی ذهنتان را دگرگون کند؟ جیمز دوتی در کتاب صوتی مغازه جادویی داستان ملاقاتی مشابه را تعریف می‌کند که برای همیشه زندگی‌اش را متحول کرد و حالا او نیز قصد دارد تا این تحول و دگرگونگی را به دنیای دیگران نیز معرفی کند. گفتنی است که اثر پیش روی شما یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی مغازه جادویی

برای پسربچه‌ی دوازده‌ساله‌ای مثل جیمز دوتی (James Doty)، زندگی چندان پیچیده و غیرقابل‌پیش‌بینی نبود. همه‌چیز برای خودش فرمولی داشت و حتی او که تنها دوازده سال زندگی کرده بود هم، این فرمول‌ها را یاد گرفته بود. مثلاً اینکه اگر به خانه رفتی و دیدی که پدرت از فرط نوشیدن الکل زیاد، حالش بهم خورده، وسایل و اسباب خانه را شکسته و با مادرت دعوای شدیدی کرده، باید پاورچین پاورچین به سمت اتاقت بروی و سعی کنی خشم او را برانگیخته نکنی و درعین‌حال گوش‌به‌زنگ باشی که اگر دعوا بالا گرفت و وضعیت خطرناک شد هم مداخله کنی و کاری انجام دهی. اگر به خانه رفتی و دیدی مادرت که همیشه از شدت افسردگی، روی تختش خوابیده و هیچ حرکتی ندارد، غذایی درست نکرده، یا به خانه‌ی دوستانت سری بزنی تا بلکه تو را برای شام دعوت کنند و یا بیخیال غذا شوی و سر گرسنه بر بالین بگذاری. گاهی حتی شرایط بدتر می‌شود، مثلاً اگر دیدی که مادرت قرص‌هایش را بیشتر از تعداد معمول مصرف کرده و بیهوش شده،‌ باید سریعاً از همسایه‌ها کمک بگیری و او را به بیمارستان برسانی. اگر هم برادر بزرگترت را میان دسته‌ای از بچه‌ها دیگر دیدی، باید این را بدانی که آن بچه‌ها حتماً دارند برای او قلدربازی در می‌آورند و اذیتش می‌کنند، پس باید فوراً خودت را به معرکه برسانی و کتک بزنی و کتک بخوری تا برادرت را نجات دهی. زندگی همین‌قدر ساده است؛ هیچ‌کس با تو کاری ندارد، هیچ‌کس با تو حرف نمی‌زند و نظرت هم برای دیگران مهم نیست. شبانه‌روز به عنوان شبحی نامرئی این‌طرف و آن‌طرف می‌روی و فقط زمانی که بوی دردسر به مشام برسد باید کاری کنی.

در آن زمان زندگی برای جیمز دوتی، نویسنده‌ی کتاب صوتی مغازه جادویی (Into the Magic Shop) سخت و بی‌رحمانه بود؛ ولی این سختی‌ها هنوز کاملاً روح کودکانه و ذوق او برای زندگی کردن را از بین نبرده بود. او علاقه‌ی زیادی به شعبده‌بازی داشت و و در میان خرت‌وپرت‌هایی که هر بچه‌ی کوچکی برای خودش در یک جعبه جمع می‌کند، یک انگشت مصنوعی هم داشت که با آن حقه‌های مختلف شعبده‌بازی را امتحان می‌کرد. یاد گرفته بود که چطور از درون آن انگشت مصنوعی، دستمال رنگ‌ووارنگی را بیرون بکشد و از اینکه می‌توانست کاری جادویی بکند لذت زیادی می‌برد. از حس کنترل داشتن بر چیزی، یاد گرفتن و تمرین کردن و ماهر شدن در هنری ذوق فراوانی می‌کرد و برای همین شعبده‌بازی را دوست داشت، ولی یک روز متوجه شد که انگشت مصنوعی‌اش را گم کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مغازه جادویی

جیمز کوچک از این اتفاق ناراحت بود، برای همین تصمیم گرفت تا به مغازه‌ی وسایل شعبده‌بازی که مغازه‌ی جادویی نام داشت سری بزند. او پولی برای خرید نداشت و فقط می‌خواست نگاهی به ابزار و وسایل مغازه بیندازد تا ببیند آیا انگشت مصنوعی دارند یا نه. در آن مغازه‌ی عجیب، او با زنی به نام روث آشنا شد که با تمام بزرگسالانی که تابه‌حال دیده بود فرق می‌کرد. روث با مهربانی و توجه زیادی به او نگاه می‌کرد، حرف‌هایش را گوش می‌داد و حتی از او نظر می‌پرسید!‌ کاری که هیچ‌وقت دیگران نکرده بودند. ملاقات با روث برای او آرامش‌بخش بود و به همین دلیل وقتی روث از او خواست تا هر روز به دیدنش بیاید، در این کار تردید نکرد.

او هر روز به مغازه‌ی جادویی می‌رفت و با روث حرف می‌زد. روث به او یاد می‌داد که چگونه از سرکوب احساساتش دست بردارد و بدنش را منقبض نکند، کاری که همیشه به صورت ناخودآگاه انجام می‌داد. حرف‌های جادویی روث به او کمک کرد تا قدرت ذهنش را بشناسد و در بزرگسالی به جراح مغز و اعصابی زبردست تبدیل شود که جان آدم‌های دیگر را نجات می‌دهد...

کتاب صوتی مغازه جادویی اثری از نشر صوتی رمانو و انتشارات محراب دانش است و با تلاش زهرا رنجکش به فارسی ترجمه شده. این کتاب را با روایت محمدمهدی محمدیان می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب مغازه جادویی

  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب در دسته‌بندی علم و فناوری به انتخاب Goodreads در سال 2016
  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز
  • کتاب منتخب سردبیران در سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب مغازه جادویی

  • این کتاب جادوی خالص است! اینکه کودکی بتواند استاد جراحی مغز و اعصاب و بنیان‌گذار مرکزی شود که در یک دانشگاه بزرگ به مطالعه شفقت و نوع‌دوستی می‌پردازد، و همچنین یک کارآفرین و بشردوست هم بشود به‌اندازه‌ی کافی فوق‌العاده است. اما این توانایی دوتی در توصیف سفر خود به نحوی غنایی و سپس تمایل او برای به اشتراک گذاشتن راه و رسم زندگی است که این کتاب را به یک گوهر تبدیل می‌کند. (Abraham Verghese)
  • من مطمئن هستم که بسیاری از خوانندگان تحت تأثیر این داستان الهام‌بخش قرار خواهند گرفت تا قلب خود را باز کنند و ببینند که آن‌ها نیز چه کاری می‌توانند برای دیگران انجام دهند. (Dalai Lama)
  • کتاب مغازه‌ی جادویی سفری جذاب با نوشتاری عالی است که اسرار ذهن و مغز انسان را به ما ارائه می‌دهد. جراح مغز و اعصاب جیمز دوتی داستانی دلچسب از شجاعت و شفقت نوشته است. (Daniel Goleman)
  • کتاب مغازه‌ی جادویی که نیمی خاطرات و زندگینامه و نیمی کاوش علمی محسوب می‌شود، اثری قدرتمند از کشف احساسات است که نشان می‌دهد همه‌ی ما مغازه‌ی کوچک جادویی را در درون خود داریم؛ مکانی مملو از آرامش و زیبایی که می‌توانیم هر زمان که نیاز داشتیم به آن بازگردیم. (Arianna Huffington)
  • خاطره ای تکان‌دهنده درباره‌ی قدرت شفقت و مهربانی. جراح مغز و اعصاب جیمز دوتی داستان الهام‌بخش خود را به اشتراک می‌گذارد که شامل حوادثی شنیدنی است؛ از بزرگ شدن با چالش‌های به ظاهر غیرقابل حل، دریافت هدیه‌ای که زندگی‌اش را تغییر داد، رسیدن به موفقیت‌های قابل‌توجه و بعد از دست دادن همه‌ی آن‌ها و کشف اینکه قلب و مغز به یک اندازه مهم و قابل توجه‌اند. (Adam Grant)

کتاب صوتی مغازه جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال زندگینامه‌ای الهام‌بخش با درون‌مایه‌ی روان‌شناختی هستید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی مغازه جادویی می‌شنویم

پول خرید آن دوچرخه، مزد زدن چمن‌های اضافی در گرمای تابستان بود. پس از ایستادن، روث را دیدم که پیشانی‌بند آبی بزرگی به سرش بسته بود تا موهای قهوه‌ای تا شانه‌اش، جلوی صورتش نریزد. همچنین با زنجیری عینکش را از گردنش آویزان کرده بود. لباس او مانند روپوش‌هایی بود که برای درس هنر روی لباس‌هایمان می‌پوشیدیم. به رنگ آسمان لنکستر و روشن‌ترین رنگ آبی با مهره‌های افقی سفید در صبح بود. اولین کار هر صبح من نگاه کردن به بیرون پنجره بود. بنا به دلایلی با نگاه کردن به آن آسمان آبی، احساس امیدواری در من جوانه می‌زد. روث با لبخند به استقبالم آمد و من نیز به او لبخند زدم. می‌توانستم ضربان قلبم را در سینه‌ام حس کنم. می‌دانستم که تپش قلبم از یک سو به سرعت رکاب زدنم مربوط می‌شود، و از سوی دیگر به این دلیل است که نمی‌دانم چه چیزی در کمین است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
22 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
بخش اول ـ یک: جادوی واقعی
57 دقیقه
دو: بدن در حال آرامش
43 دقیقه
سه: فکر کردن به فکر کردن
44 دقیقه
چهار: دردهای روبه رشد
44 دقیقه
پنج: سه آرزو
38 دقیقه
بخش دوم ـ شش: خودت را وقف کارت کن
49 دقیقه
هفت: پذیرفتنی نیست
54 دقیقه
هشت: این جراحی مغز نیست
26 دقیقه
نه: سلطان هیچ
24 دقیقه
بخش سوم ـ ده: تسلیم شدن
30 دقیقه
یازده: الفبای قلب
29 دقیقه
دوازده: تجلی شفقت
16 دقیقه
سیزده: صورت خدا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مغازه جادویی
نویسنده
مترجمزهرا رنج کش
راویمحمدمهدی محمدیان
ناشر چاپیانتشارات محراب دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مغازه جادویی

Arezio Dana
۱۴۰۳/۲/۱۰
قطعا خوندن کتاب‌های زندکی نامه میتونه تاثیر بیشتری داشته باشه. چون بر اساس واقیعیت زندگی شدست
این کتاب خیلی راهنمای خوبیه اما برای کس که از قبل با دنیای جذب و مدیتیشن و جادوی درون (آگاهی) آشنا نیست یا تازه واردش شده به ساده‌ترین زبان و با مثال زنده قابل لمس تاثیر خیلی خوبی میتونه بزاره چرا که ما
آدما چیزی رو کسی قبلا تجربه کرده رو بهتر میپذیریم و اتفاقا برای امتحان کردنش بیشتر وسوسه میشیم
اما راستش برای من فقط حکم یه تکرار تجربه از دنیای آگاهی داشت انگار یه سند زنده بر آموزه‌های ۸سال اخیرم بود
اما به طور کل اگه دنبال به سبک جدیدی از باور و منتظر یه روزنه تی این کتاب از اوناست که تکونت میده
maryam mafakheri
۱۴۰۳/۲/۱۴
با تشکر از پدیدآورندگان و کتابراه عزیز کتاب شنیداری «مغازه جادویی " نوشته پروفسور جیمز رابرت داتی، استاد دانشگاه استنفورد کتاب بسیار خوبی است با تشکر از آقای گوینده خوش صدا که مطالعه کتاب را آسان کردند. سال انتشار میلادی کتاب ۲۰۱۶ است و در آمریکا اتفاق می‌افتد با آشنایی نویسنده در روزهای سخت در با نوجوانی‌اش ۱۹۶۸ زنی که به او آرام کردن ذهن از افکار، ارتباط با قلب بعنوان قطب نمایی برای بدن و مدیتیشن را یاد می‌دهد، آغاز می‌شود و با آموزه‌های او به ما پایان می‌یابد.
جمشید امیری
۱۴۰۳/۲/۱۳
با درود و سپاس فراوان خدمت شما یاران فرهیخته و دوست داشتنی کتابراه که مایه‌ی یادگیری و مطالعه و کتابخوانی برا مردم ایران شده اید، این کتاب بی نظیر است و به شکل جادویی ترجمه و ارائه شده است، یک کتابخوان حرفه‌ای که جزبه جز صحنه‌ها را قابل رویت برای شنونده میسازد، هر چه از خوبی شما بگم کمه، دوستتان داریم🤍🤍🤍🤍❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏
مرجان یعقوبی
۱۴۰۳/۲/۱۲
ی کتاب عالی برای زندگی عالی پر از موفقیت و شکست فلسفه زندگی خیلیامونو میگه و اینکه با شکست هم میشه پیروز شد موفقیت فقط پولدار شدن نیست همه جیزو باید ب دیگران هم اموخت هر ج برای خود میخ اهژ برای دیگران هم بخواه پر از چالش و هیجان انگیز هم غمگین هم شد
آورینا فرهمند
۱۴۰۳/۲/۱۳
من این کتاب صوتی و پیشنهاد میکنم به دوستان خودم، واقعا نوشته و متن تاثیر گذاری داره و همون یکی دو صفحه ابتدایی شنونده رو درگیر خودش میکنه، در ضمن صدای زیبا و رادیویی گوینده در لذت بردن از این کتاب بی تاثیر نبود.
Sepehr_fr
۱۴۰۳/۲/۱۲
گوش دادن به این کتاب تجربه دلچسب و جالبی بود؛
صدای زیبا و دلپذیر گوینده قطعا به این تجربه خیلی کمک کرد, ممنون از زحماتتون.
R S
۱۴۰۳/۲/۱۲
صدا و لحنِ کم نظیر و حرفه ایِ راوی، به قدری دلنشین و گیرا هست که نمیتونید شنیدن این کتاب رو به تعویق بندازید.
بشنوید و به مغازه جادویی سفر کنید.
مینا صباغ
۱۴۰۳/۲/۱۱
جالب بود، خیلی جاها شنیده بودم توصیه هایش را امیدوارم ک برای همه عملی شود، چون در گذشته قبل از اینکه این مطالب را بدانم واقعا عملی شده بودن... به امید تکرار دوباره...
فروغ احمدی زاده
۱۴۰۳/۲/۱۰
بسیار عالی خیلی تاثیر گذار هست حتما همه باید این کتاب را بخوانند صدای راوی هم مزیذ بر علت بود سپاسگزار
علی غریبی اصل
۱۴۰۳/۲/۵
خیلی عالیه. توصیه میکنم گوش بدید. وارد دنیای تازه‌ای می‌شوید.
Setayeshrr
۱۴۰۳/۲/۱۳
چقدر صدا و لحن راوی دلنشین و زیباست، کتاب بسیار خوبیه شنیدنشو پیشنهاد میکنم.
زینب ایزدی
۱۴۰۳/۲/۶
جالب بود. صدای گوینده عالی
Omid
۱۴۰۳/۲/۱۴
یک مجموعه کامل، کتاب پر محتوا و صدای گوینده بسیار آرامش بخش.
رضا کولیوند
۱۴۰۳/۲/۸
صدای گوینده ٫موسیقی متن٫و خود کتاب یه پکیچ کامل و زیبا
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مغازه جادویی

برای دریافت کتاب صوتی مغازه جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.