معرفی و دانلود کتاب صوتی بزم ایران

عکس جلد کتاب صوتی بزم ایران
قیمت:
۸۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزم ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزم ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزم ایران

کتاب صوتی بزم ایران نوشته‌ی وحید کیان، مجموعه‌ای از حکایات، مثل‌ها و قصه‌های پندآموز و کوتاهی است که برای مخاطبان فارسی‌زبان جذاب و شنیدنی هستند. این داستان‌های کوتاه همگی متعلق به گذشته‌های دور هستند و شیرینی شنیدن قصه‌های مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها را برای ما تداعی می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی بزم ایران

ادبیات پارسی همواره با داستان‌ها و مثل‌های زیبا و پندآموزی عجین شده که در عین سادگی و فصاحت لحن و کلام، مفاهیم اخلاقی عمیقی را به مخاطب انتقال می‌دهند. کودکی فرزندان ایران‌زمین، با حکایت‌هایی از بهلول، ملانصرالدین و... آراسته شده و این خود سبب این می‌شود که والدین و معلمان بتوانند مفاهیم تربیتی را به دور از تکلف و پیچیدگی، در قالبی داستانی و درخور فهم کودک به او آموزش دهند و تا همیشه در ذهنش ماندگار سازند. اما امثال و حکم فارسی تنها برای کودکان نیست، بسیاری از بزرگسالان هم از خواندن و شنیدن این قصه‌های قدیمی لذت می‌برند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، کتاب صوتی بزم ایران نوشته‌ی وحید کیان برایتان اثری جذاب و شنیدنی خواهد بود.

کتاب صوتی بزم ایران شامل 455 حکایت قدیمی است که با تلاش وحید کیان، گردآوری و تألیف شده‌اند. آنچه در این کتاب صوتی می‌شنوید، تنها به حکایت‌های پارسی و ایرانی محدود نمی‌شود؛ بلکه قصه‌های پندآموز فراوانی از کشورها و فرهنگ‌های دور و نزدیک در آن گنجانده شده که هر یک، پیامی ارزشمند را در دل خود جای داده‌اند. اشخاص مختلفی راوی این داستان‌ها هستند؛ از پادشاهان و درویشان و علما و سفها گرفته، تا شخصیت‌های مذهبی و کسانی که در تاریخ اسلام، نامی شناخته‌شده به حساب می‌آیند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بزم ایران

آنچه کتاب صوتی بزم ایران را منحصربه‌فرد می‌کند، کوتاه و مختصر بودن هر یک از روایات آن است. هر کدام از حکایات کتاب نهایتاً 10 خط طول دارند که خواندن و شنیدن آن را در روزمره‌ی شلوغ ‌آدم‌ها به کاری آسان و البته جذاب تبدیل می‌کند. روایت‌گری دلنشین محمد ولیان، شنیدن این کتاب صوتی را به تجربه‌ای لذت‌بخش بدل کرده و می‌توان خاطره‌ی خوب داستان‌سرایی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در ایام کودکی را با گوش فرا دادن به قصه‌های این کتاب، زنده کرد.

کتاب صوتی بزم ایران اثری از وحید کیان است که با تلاش نشر صوتی جیحون در قالب کتاب صوتی، و به همت انتشارات ارس در قالب کتاب متنی منتشر شده. بزم ایران را با صدای محمد ولیان می‌شنوید.

کتاب صوتی بزم ایران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شنیدن حکایات قدیمی و پندآموز علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بزم ایران می‌شنویم

یکی از اکابر و مردم: یکی از اکابر با آنکه مکنتی وافر داشت، در موسم زمستان و تابستان یک‌گونه لباس می‌پوشید آن هم از قسم پست و بر بستر نرم نمی‌خفت. مردم زبان تعرض بر او گشادند که با این ثروت و دولت که توراست چرا بر نفس خود سختی می‌کنی و اسباب استراحت و آسایش فراهم نمی‌آوری؟ در جواب گفت: «اکنون که مرا آن قدرت و استطاعت نیست که درویشان و مستمندان را به لباس خود برآرم، به که خود را در لباس ایشان درآورم تا در محنت دم‌ساز و در زحمت انباز ایشان باشم.»

سقراط و مرد پست: بی‌کمالی که از خاندان شریفی بود سقراط حکیم را به پستی نژاد و عدم نجابت سرزنش کرد. سقراط گفت: «شرف و بزرگواری اجداد تو به وجود تو ختم شد و شرف و بزرگواری در اولاد من به سبب من شروع، پس من فخر اولاد خودم و تو ننگ اجداد خود.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
22 دقیقه
قسمت یک
23 دقیقه
قسمت دو
23 دقیقه
قسمت سه
22 دقیقه
قسمت چهار
21 دقیقه
قسمت پنج
23 دقیقه
قسمت شش
23 دقیقه
قسمت هفت
22 دقیقه
قسمت هشت
23 دقیقه
قسمت نه
22 دقیقه
قسمت ده
21 دقیقه
قسمت یازده
21 دقیقه
قسمت دوازده
19 دقیقه
قسمت سیزده
24 دقیقه
قسمت چهارده
26 دقیقه
قسمت پانزده
23 دقیقه
قسمت شانزده
23 دقیقه
قسمت هفده
20 دقیقه
قسمت هجده
22 دقیقه
قسمت نوزده
22 دقیقه
قسمت بیست
24 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
22 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
22 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
23 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
23 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
23 دقیقه
قسمت بیست‌وشش
21 دقیقه
قسمت بیست‌وهفت
20 دقیقه
قسمت بیست‌وهشت
21 دقیقه
قسمت بیست‌ونه
20 دقیقه
قسمت سی
16 دقیقه
قسمت سی‌ویک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزم ایران
نویسنده
راویمحمد ولیان
ناشر چاپینشر ارس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزم ایران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزم ایران

برای دریافت کتاب صوتی بزم ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.