معرفی و دانلود کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی

عکس جلد کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی

کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! راهنمایی برای تنظیم سرعت تلاش‌های شماست. نویل گادارد و تیم گریمز شما را در تشخیص زمان‌هایی که به توقف یا آرامش نیاز دارید یاری می‌دهند تا با کمترین هزینه مادی و معنوی آرزوهایتان را محقق سازید.

درباره‌ی کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

دویدن همیشه بهترین راه برای زود رسیدن نیست. گاهی لازم است در جاده‌ی زندگی سرعت را کم کنیم؛ در انتظار کنار رفتن مه و باران گوشه‌ای بایستیم تا سالم به سر منزل مقصود برسیم و از موانع عبور کنیم. اما چه زمانی نیازمند این توقف‌ها هستیم؟ اساسا چرا باید در پیگیری اهدافمان از شتاب حرکت بکاهیم؟ کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! (Relax More, Try Less) نوشته‌ی نویل گادارد و تیم گریمز دلایل این کار را شرح می‌دهد.

شکی نیست که برای تحقق آرزوهایمان محتاج تلاش هستیم. ما باید بپوییم و بکاویم و بجنگیم تا رویاهایمان به واقعیت بدل شوند چون صرف‌نظر از موهبت‌هایی که خانواده و جامعه در اختیارمان گذاشته‌اند بقیه‌ی دارایی‌ها را باید شخصا به دست آورد. در این بحث فرقی ندارد که از دستاوردهای مادی حرف می‌زنیم یا معنوی، در هر صورت رسیدن نیازمند حرکت است. همه‌ی ما ضرب‌المثل «جوینده یابنده است» را از کودکی شنیده‌ایم و به همین دلیل می‌دانیم برای یافتن مطلوب باید تلاش کرد اما متاسفانه بیشترمان از روش درست جستجو بی‌اطلاعیم. کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! به ما آموزش می‌دهد که گاه بهترین کار برای شکستن یک سد، آرام جلو رفتن است. بعضی شرایط مستلزم صبوری هستند و موقعیت‌هایی نیز انفعال را می‌طلبند.

حال باید چگونه در مسیر اهدافمان حرکت کنیم؟ چه زمانی دست از مبارزه برداریم؟ چه تقلاهایی را کنار بگذاریم و کدام شیوه‌ی تلاش را ادامه دهیم؟ نویل گادارد و تیم گریمز این سوالات و بسیاری پرسش‌های دیگر را در پنج بخش پاسخ می‌دهند. آن‌ها کمک می‌کنند زمان مناسب برای دویدن و انتظار را از هم تمایز بدهید و با سعی بیش از حد هدفتان را از دست ندهید. اگر این ادعا را باور ندارید، پس لازم است به کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! گوش فرا دهید.

نکوداشت‌های کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

  • از میان تمام نگرش‌های عرفانی که من با آن‌ها آشنا هستم، نگرش نویل از همه جادویی‌تر است! (Israel Regardie)
  • این کتاب فوق العاده است. تابه‌حال چهار بار آن را خوانده‌ام و هر بار مزایای آرامش داشتن در زندگی، بیشتر خودش را نشان می‌دهد. (Amazon Reviewer)
  • این کتاب مجموعه‌ای از اطلاعات عالی درباره هنر و تمرین آرامش است! (Eddie Coronado)
  • نویل گادارد رادیکال‌ترین و ظریف‌ترین صدای جنبش مثبت‌اندیش است. (Mitch Horowitz)

کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به همه کسانی که می‌خواهند مسیر کوتاه‌تر و نتیجه‌بخش‌تری را برای رسیدن به موفقیت طی کنند و به نتایج مطلوب خود برسند، پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن بیشتر آشنا شویم

نویل گادارد (Neville Goddard) یکی از نویسندگان برجسته‌ایست که در دنیای عرفان و مذهب تلاش‌های فراوانی کرده است. او که در باربادوس به دنیا آمده، از هفده سالگی، زادگاهش را به سمت نیویورک ترک کرد و در آن جا به فعالیت‌های هنری و حرفه‌ای پرداخت و به‌عنوان رقصنده باله مشغول شد. گادارد در زمینه هنر و عرفان فعالیت‌های زیادی کرده و تاکید او در کتاب‌ها و سخنرانی‌هایش، روی ضمیر انسان متمرکز شده است. این نویسنده توانسته با شیوه متفاوت تفکر خود، دنیا را به چالش بکشد و در تمامی نوشته‌هایش، روی «من درون آدمی» به‌عنوان خدای هر فرد تاکید می‌کند.

نویسنده دیگر این کتاب، تیم گریمز (Tim Grimes) نام دارد که در زمینه قانون جذب و هدایت افراد به سمت زندگی بهتر و باکیفیت‌تر فعالیت می‌کند. او همچنین در زمینه ساخت پادکست و ویراستاری مهارت دارد و توانسته در دنیای نویسندگی و هنر خودش را مطرح کند.

در بخشی از کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن می‌شنویم

توضیح نویل از تخیل، خیره‌کننده است. همچنین به طرز عجیبی منطقی و متقاعدکننده است: آنچه در مورد آن فکر می‌کنیم در نهایت به آن تبدیل می‌شویم. ما همان چیزی هستیم که باور داریم. ما با فرض چیزهای بهتر، با احساس چیزهای بهتر در درونمان، بهتر می‌شویم.

ما این نوع عبارات را بارها و بارها در طول سال‌ها شنیده‌ایم. این توصیه بسیار استانداردی است که در ارزش اسمی گرفته شود. آنچه در مورد ادعای نویل بسیار تکان‌دهنده ست این است که او بدون عذرخواهی این خودبینی رایج را به نتیجه منطقی خود می‌رساند: ما به معنای واقعی کلمه همان چیزی می‌شویم که تصور می‌کنیم – حتی اگر عقلاً غیرممکن به نظر برسد – با اصرار آرام در احساس آنچه تصور می‌کنیم واقعی است.

آنچه ما مرتباً به آن فکر می‌کنیم در نهایت به آن تبدیل می‌شویم. از راه‌های غیرقابل توضیحی وارد زندگی ما می‌شود. این به این دلیل است که آنچه ما احساس می‌کنیم واقعی است، به واقعیت تبدیل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
تیم: تلاش کردن و تلاش نکردن
18 دقیقه
تیم: چگونه همیشه آرامش داشته باشیم
15 دقیقه
نویل: چگونه می‌توانید از تخیل خود هنگام استراحت استفاده کنید - قسمت اول
20 دقیقه
نویل: چگونه می‌توانید از تخیل خود هنگام استراحت استفاده کنید - قسمت دوم
20 دقیقه
تیم: چرا آرامش باید گزینه پیش‌فرض شما باشد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!: راهی ساده به سوی فراوانی
نویسنده،
مترجمیاسین قاسمی بجد، متین قاسمی بجد
راویالمیرا گوهری
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

محمد.م
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
سلام دوستان مهربانم 🌹
این کتاب خیلی خوبه و خواندنش رو به کسانی که به مباحث قانون جذب و ارتعاش آشنایی دارن توصیه میکنم، این کتاب در اصل داره گام آخر رو میگه که در اصل تنها گامی هست که ما باید برداریم
مرحله اول درخواسته که خیلی زیاده و مشخصه نیازی هم تبصره و آرایش رسم و رسوم نداره
مرحله دوم هم که
پاسخ هست با ما نیست و برعهده خداونده که اگر با مباحث کوانتومی آشنایی داشته باشید میدونید به محض درخواست جواب داده میشه و برآورده میشه بدون در نظر گرفتن این که شما جنسیتت، سنت، شرایطت و... چجوریه
مرحله سوم دریافته همونی که باب پراکتور بهش میگه هم فرکانس شدن با خواسته یعنی باید باورش کنی که اتفاق افتاده و الان داریش و بابتش به صورت کاملا صادقانه حس خوب داشته باشی (البته اولش این حس صادقانه نیست ولی رفته رفته صادقانه هم میشه) این همون ایمانه
این همون چیزیه که این کتاب داره میگه
فکر میکنم فهمیدید موضوع کتاب چیه
موفق و تندرست باشید ❤️🙏
زهرا محسن زاده
۱۴۰۲/۳/۲۴
باسلام
همانطور که بعضی از دوستان هم گفتند، این کتاب کپی برداری شده از کتاب «راز» هست. حرف تازه‌ای نداشت و خیلی اغراق گونه به موضوع تصویرسازی پرداخته بود بطوری که اگر به توصیه‌های کتاب عمل کنیم قاعدتا باید دایما در توهم باشیم و زندگی در این توهم ما رو از دنیای واقعی دور میکند و این می‌تواند افراد
را بسیار آسیب پذیر کند.
جدای از محتوای کتاب، متاسفانه راوی داستان اصلا تسلط بر مطالب نداشت، لحن و آوای ایشان اصلا درست نبود. به حدی که اگر این متن را هوش مصنوعی روایت میکرد میزان خطا و غلط بسیار کمتر از آنچه که هست میشد. تلفظ بسیاری از کلمات اشتباه بود و این به خواننده حس بدی را منتقل میکند.
بعنوان نمونه و مثال کلمه «یوحَنّا» «یوحْنا» و کلمه «اشباع» «اشباه» و… تلفظ شدند.
در کل توصیه نمیکنم
Eli Zaree
۱۴۰۲/۴/۷
وقتی به کتاب گوش میدم احساس میکنم در سال ۴۰۱۳ هستم در یک شهر فضایی در نمیدونم کجای جهان و زمین هم نابود شده و این صدای هوش مصنوعی که داره برامون این کتاب رو میخونه و توی کل شهر پخش میشه و همه مردم با ظاهری عجیب و غریب در رفا آمدند. در نهایت محتوای کتاب از او دسته است که پیروان کار و تلاش نقض گیری و میکنند.
نتیجه خودم اینکه شاید نشه کمتر کار کنم ولی باید تلاش کنم تا یاد بگیرم حین کار کردن آرامش روحی روانی داشته باشم.
pardis snb
۱۴۰۲/۵/۶
کتاب فوق العاده ایه.. مهصوصا در دنیای مدرنی که همه چیز با سرعت باورنکردنی درحال جلو رفتنه و ظاهرا برای پیشرفت لحظه‌ای نباید متوقف شد این مطالب کمک میکنه که برای استراحت و لذت بردن از زندگی احساس گناه نداشته باشیم... فقط یک انتقاد دارم از راوی محترم، به کرات پیش اومد که جملات رو با لحن اشتباه بیان و میکردن ارتباط درستی بین کلمات مرتبط برقرار نمیشد و باعث کج فهمی مطالب میشد. ممنون میشم اصلاحاتی انجام بشه
میثم ابراهیمی
۱۴۰۲/۵/۱۱
در نظر اکثر مردم سخت کار کردن و تلاش بیش از اندازه باعث موفقیت است. خیلی‌ها فکر می‌کنند اگر به خودشان مرخصی بدهند و ریکاوری ذهنی انجام دهند به خودشان خیانت کرده‌اند، افراد فکر می‌کنند که نباید دست از تلاش بردارند و البته این کاملا درست است با این تفاوت که لطفا بایستید و آره خود را تیز کنید بعد بهره وری و کارایی شما بیشتر خواهد شد، انسان موجود پیچیده
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۲/۱/۱۶
تکرار مکررات بدرد نخور چرا اینجوری شده کتابها واقعا الان این چی بود حیف وقت همش یه حرف رو دست گرفتن صدبار تکرار میکنند ول کن هم نیستن اوکی می‌خوابیم توی خونه,, 😡 فکر میکنیم توی یه برج طبقه ۴۲ دفتر تبلیغاتی داریمو بعد از مدتی اگر کل برج رو بهمون ندند یک واحد رو دیگه میدن نمیدن؟
زهره خدری
۱۴۰۲/۵/۸
فوق العاده بود! به نظرم این کتاب نکات مهمی رو به روش خیلی ساده بیان کرد اینکه با کنترل درست تخیلات و احساسساتمون میتونیم به دنیای جدیدی وارد بشیم. خیلی از کتاب‌ها و سنخرانان‌ها میخوان این رو به ما بگن و همش اینجا خلاصه شد. غرق شدن در تخیلات قبل از خواب +برانگیخته شدن احساس = خلق زندگی دلخواه.
فاطمه قاسمی
۱۴۰۲/۴/۲۴
هرچی ارامتر باشی وارامش بیشتری داشته باشی قدرت جذب تو بیشتر میشود ودرنتیجه راحت تر به اهدافت میرسی این مبنا براین نیست که تو حرکتی نکنی نه توباید تلاشت را بکنی ولی ارام باشی این ارامش درونی تو قدرت جذب رابیشتر و درنتیجه دسنیابی به اهداف زودتر هر چی بیشتر ارام باشی راحت تر به نتیجه میرسی
فرزانه قاسمی
۱۴۰۲/۲/۱۹
کتاب بسیار خوبی بود، پیشنهاد میکنم افرادی مطالعه کنند که یک آشنایی و پیش زمینه در رابطه با قانون جذب دارند، چون بدون پیش زمینه ممکنه دچار سو برداشت شد
اما برای من بسیار مفید بود و یکبار دیگه خیلی از نکاتی و که قبلا انجام داده بودم و تجربه ش کرده بودم تکرار شد.
مرجان اسماعیلی
۱۴۰۲/۳/۲۱
راستش این کتاب شبیه کتابهای قانون جذبه که خیلیها ردش میکنند. یک جوری انگار با نشستن و تخیل کردن به هر چی بخوای دست پیدا میکنی. این رویکرد مورد انتقاد خیلی از صاحب نظران هست. برای همین من زیاد نپسندیدم چون ممکنه فرد رو از تلاش کردن منع کنه.
رضاساکی
۱۴۰۲/۱/۱۴
بینظیره‌ کسایی‌ که‌ کتابهای‌ قانون‌ جذب‌ روخوندن‌ حتما‌ گوش‌ کنن‌ این‌ مطالعه‌ کردن‌ این‌ کتاب‌ بایک‌ بار‌ چیز‌ زیادی‌ دستگیرتون‌ نمیشه‌ بارها و بارها‌ گوش‌ کنید‌ اون‌ موقع‌ متوجه‌ میشی‌ که‌ چه‌ تاثیری‌ رو‌ ذهنتون‌ داشته
ترانه کمالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
واضح است که متنی که خوانده می‌شه، نیاز به ویراستاری جدی دارد؛ کتاب (یا در اصل مقاله‌) حدود ۷۰ صفحه‌ست؛ راحت‌خوان است و اینکه با کمی وقت میتونین تمو‌م‌ش کنین. برای من موثر نبود چون مطلب جدیدی نداشت.
آتیلا ارمی
۱۴۰۲/۱/۱۳
با وجود کتاب‌های محدود ترجمه شده‌ای که نویل گادارد در دسترس است، این کتاب به خوبی و با کلام ساده و شیوا نحوه آرامش ذهن و تسلط بر ناخودآگاه ‌ و عینیت بخشیدن به اتفاقات و‌خواسته‌ها را بیان می‌کند.
پروین هوشمندی
۱۴۰۲/۱/۱۸
کتاب کم حجمی هست و بیشتر بر روی داشتن آرامش داشتن تاکید دارد و در مورد راه رسیدن به آرامش و نسبت مستقیم آن با موفقیت توضیح میدهد. گوش دادن و خواندنش بسیار ارزشمند است.
مژگان رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۸
بیشتر در زمینه آرامش در زندگی توصیه‌هایی دارد
هر چه آرامش در زندگی بیشتر باشد و هر چه استرس در زندگی و در وجود خودت کمتر باشد تصمیمات راحتتر و بهتر و موفقیت آمیزتر خواهد بود
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن!

برای دریافت کتاب صوتی بیشتر آرام باش، کمتر تلاش کن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.