معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس

کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس، اثر محمود کریم‌ زاده، به موضوع افزایش اعتمادبه‌نفس و تأثیری که این ویژگی بر زندگی، پیشرفت و آینده‌ی فرد می‌گذارد، می‌پردازد. با شنیدنِ این کتاب صوتی، بیش از پیش به ماهیتِ مفهوم اعتمادبه‌نفس بیشتر پی می‌برید و راهکارهای مفید و مؤثری را برای رشد و تقویتِ آن فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس

محمود کریم‌ زاده در کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس، به تشریح معنا و جایگاه اعتمادبه‌نفس در زندگی انسان‌ها پرداخته است. در مقدمه‌ای که کایل کمبل، کارآفرین و سرمایه‌گذار کانادایی، بر این کتاب نوشته‌ چنین می‌خوانیم که قرار است از طریق داستان‌ها و مثال‌های جذابِ این کتاب، به عمقِ مفهوم اعتمادبه‌نفس پی ببریم، ارزش و جایگاهِ آن را در زندگیِ خود درک کرده و شرایط مناسبی را برای پی‌ریزی و رشد این ویژگیِ منحصربه‌فرد در خود ایجاد کنیم.

اگر نمی‌توانید در جمع به‌راحتی صحبت کرده و مقصود خودتان را بیان کنید، اگر هنگام گفت‌وگو با دیگران، دست‌های شما عرق کرده و صدای‌تان می‌لرزد و حتی موضوع صحبت را فراموش می‌کنید، اگر اهداف و علایق خود را به‌درستی نمی‌شناسید، اگر به توانایی‌های خود باور ندارید و اغلب با دستمزدی پایین‌تر از آنچه حق شماست، به کار مشغول هستید، اگر نمی‌توانید قاطعانه تصمیم بگیرید و فرصت‌های بسیاری را به این دلیل از دست داده‌اید، اگر توانایی نه گفتن ندارید و... بدانید که تمام این احساسات ناخوشایند، از پیامدهای غیرقابل‌اجتنابِ اعتماد به نفس پایین هستند. اما خبر خوب این است که با کار بر ویژگی‌های شخصیتیِ خود و بالا بردنِ اعتماد به نفس‌تان، می‌توانید تا اندازه‌ی زیادی، بر این مشکلات فائق آمده و زندگی شادمانه‌تر و سعادتمندانه‌تری را تجربه کنید.

محمود کریم‌ زاده در کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس، فرآیند پیشرفت پایدار انسان را وابسته به تقویت اعتمادبه‌نفس می‌داند چرا که به باور او، تنها در این صورت است که به توانایی‌های خود ایمانی واقعی داریم و می‌توانیم هر کاری را که اراده کنیم، به انجام برسانیم. با این وجود باید بدانیم که گاهی‌اوقات رویدادهای زندگی موجب می‌شوند اعتمادبه‌نفس ما دستخوش تغییر شده و احساس چندان خوبی به خودمان نداشته باشیم. آگاهی از این موضوع که زندگی سراسر فرازونشیب است و این باور و برخورد با اتفاقات زندگی است که به رویدادها معنا و مفهوم می‌بخشد، به ما کمک می‌کند تا ناامید و سرخورده نشویم و هر روز، گامی کوچک در جهت حفظ و ارتقای اعتمادبه‌نفس خود برداریم. همچنین باید بدانیم که فرآیند رشد اعتمادبه‌نفس در انسان‌ها، فرآیندی آهسته است و بهترین شیوه برای آنکه به تقویت این مهارت در خود دست بزنیم آن است که مانند یک رهروی واقعی، نه تند و نه خسته بلکه آهسته و پیوسته پیش برویم.

کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس اثر محمود کریم‌ زاده را با صدای مؤلف می‌شنوید.

کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس را به تمام افرادی که علاقه‌مند هستند با افزایش میزان اعتمادبه‌نفس خود، به موفقیت بیشتری در زندگی دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس می‌شنویم

یک آقا و خانم حدود 45 ساله جزو مراجعین ثابت ما هستند و هر دو یا سه هفته یک‌بار مراجعه می‌کنند. یک ویژگی خاص که در رفتار این زن و شوهر قابل‌ذکر است این است که آن‌ها آدم‌های فوق‌العاده محترمی هستند. همیشه پوشش آراسته‌ای دارند و بسیار منضبط هستند.

برخلاف خیلی از مراجعه‌کنندگان که دل خوشی از جامعه پزشکی ندارند، این زن و شهور هنگام مراجعه به ما خیلی مؤدبانه سلام و احوالپرسی می‌کنند و تقریباً تمام موارد مربوط به مهارت‌های ارتباطی را رعایت می‌کنند. یک چیز در مورد آن‌ها برایم خیلی جالب بود؛ هیچ‌وقت رفتار آن‌ها علیرغم این همه متانت و خوبی به دلم نمی‌نشست. بارها به این قضیه فکر می‌کردم و می‌خواستم دلیل آن را بدانم. یک روز که داشتم به این خانم و آقا فکر می‌کردم خیلی اتفاقی به دلیل عدم دوست‌داشتنی‌بودن آن‌ها پی بردم. دلیلش این بود که آن‌ها هیچ لبخندی بر لب نداشتند. علیرغم محترم بودن، برخورد آن‌ها خیلی سرد و بی‌روح بود. اگر آن‌ها فقط چاشنی لبخند را به رفتارشان اضافه می‌کردند، جزو محبوب‌ترین و جذاب‌ترین افراد این شهر می‌شدند.

خندیدن چه تأثیری بر اعتماد به نفس ما دارد؟ همه ما می‌دانیم که زندگی امروزی بسیار پر استرس است و این باعث ایجاد بیماری‌های زیادی در بدن ما می‌شود. از طرفی دیگر مردم دارند بیش از حد جدی و سخت‌گیر می‌شوند... . بیمارستان‌ها و اماکن مذهبی از مردم جدی پر شده است. در محل کار خبری از خنده نیست و روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی همواره ذهن ما را باخبرهای ناگوار بمباران می‌کنند. این‌ها باعث احساس ناامنی در ما شده و اعتمادبه‌نفس ما را مخدوش می‌کند. این روزها به‌جای بازی‌های گروهی و شاد، بیشتر به موبایل و شبکه‌های اجتماعی متصل شده‌ایم و به‌جای توپ‌بازی در کوچه و بازی‌های قدیمی مثل قایم‌موشک‌بازی و... به بازی‌های کامپیوتری مشغول شده‌ایم که به تمرکز و فکر زیادی نیاز دارند و خنده و شادی را از ما گرفته‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
20 دقیقه
مقدمه و پیشگفتار: چهار گام اساسی برای جواب گرفتن صددرصدی از این کتاب
59 دقیقه
فصل اول: اعتماد به نفس چیست؟
46 دقیقه
فصل دوم: تاثیر اهداف در افزایش اعتماد به نفس
20 دقیقه
فصل سوم: تأثیر انگیزه در ایجاد اعتمادبه‌نفس
24 دقیقه
فصل چهارم: افزایش اعتمادبه‌نفس با تغییر حالات بدن، ظاهر و تنفس
16 دقیقه
فصل پنجم: خنده و تأثیر آن بر اعتمادبه‌نفس
37 دقیقه
فصل ششم: رفع خجولی و اعتمادبه‌نفس
19 دقیقه
فصل هفتم: تصویر ذهنی مثبت و تأثیر آن بر اعتمادبه‌نفس
23 دقیقه
فصل هشتم: کنترل ترس و افکار منفی
16 دقیقه
فصل نهم: نقش دوستان در اعتماد به نفس ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس
نویسنده
راویمحمود کریم زاده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس

محمد نوروزی
۱۴۰۳/۱/۲
این کتاب نکات مثبت زیادی داره مخصوصا گوینده کتاب که خیلی متفاوت تر از بقیه گویندگی کرده چون اکثر گوینده‌ها مطالب رو کتابی طور میگن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی جادوی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.