معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول
قیمت:
۷۹,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول

امروزه رشته‌های روان‌شناسی صنعتی و روان‌شناسی سازمانی، از حوزه‌های مورد نیاز بسیاری از مدیران موفق هستند. فرشاد نجفی در کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول، با تألیف، گردآوری و ترجمه‌ی تعدادی از به‌روزترین مقاله‌های علمی و تخصصی در این کتابماه صوتی، به سردبیری علی شمیسا، به مدیران، مشاوران و روان‌‎شناسان در درک بهتر مسائل میان‌رشته‌ای مدیریت و روان‌شناسی کمک کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول

روان‌شناسی صنعتی یا سازمانی، شاخه‌ای از روان‌شناسی است که می‌توان ادعا کرد امروزه هر شرکت و سازمان بزرگ و موفقی، بدون توجه به مباحث مطرح‌شده در آن، قادر نبود به چنین مرحله‌ای دست پیدا کند. محتوای این شاخه از علم، به‌نوعی میان رشته‌های مدیریت و روان‌شناسی مشترک بوده و درواقع محل تلاقی این دو رشته‌ی علمی با یکدیگر است. فرشاد نجفی را می‌توان از جمله افرادی به‌شمار آورد که متوجه اهمیت این حوزه شده‌اند و تلاش می‌کنند که به‌روزترین مباحث آن را وارد فضای آکادمیک و حرفه‌ای ایران کنند. او تعدادی از جدیدترین مقالات مربوط به روان‌شناسی سازمانی و صنعتی را به سردبیری علی شمیسا، در کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول گردآوری کرده و در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول

تنها مسئله‌ی موجود برای انسان‌هایی که در یک فضای حرفه‌ای مشغول به کار هستند، میزان بهره‌وری و سوددهی آن‌ها نیست. انسان‌ها در فضای شغلی خود، نه‌تنها مانند دیگر موقعیت‌های زندگی، بلکه شاید بیش از هر شرایط دیگری، با مسائلی روبه‌رو می‌شوند که برای حل آن‌ها احتیاج به نظارت و توصیه‌هایی روان‌شناسانه دارند. چراکه درواقع مشغولیت در هر کار و حرفه‌ای، برای اغلب انسان‌ها به معنای اختصاص دادن بخش مهم و بسیار زیادی از زندگی روزانه‌شان است. پس در چنین شرایطی یک روان‌شناس یا مشاور می‌تواند نقش بسیار مهمی در تضمین سلامت روانی محیط کار ایفا کند. این رشته حتی می‌تواند به‌عنوان ابزاری در اختیار مدیران سازمان‌ها قرار بگیرد که به واسطه‌ی آن، مقدمات لازم را برای رسیدن به بالاترین میزان بهره‌وری کارکنان خود فراهم کنند. فرشاد نجفی با تألیف، ترجمه و گردآوری تعدادی از مقالات مهم این حوزه در کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول، یافته‌های مهم روان‌شناسی صنعتی و سازمانی یا روان‌شناسی مدیریت را در اختیار مدیران و روان‌شناسان صنعتی قرار داده است.

برای مثال، فرشاد نجفی در یکی از مقالاتی که به سردبیری علی شمیسا در کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول، گردآوری شده‌اند، درباره‌ی پیش‌داوری‌های پنهان کارمندان در محل کار و تأثیر این امر بر میزان کارایی آن‌ها صحبت می‌کند. او از کارمند جوان و کم‌سابقه‌ای نمونه می‌آورد که به‌تازگی وارد یک محیط کاری شده و با مشاهده‌ی چند برخورد عادی، در ذهن خود به نتایجی می‌رسد که مبتنی بر واقعیت نیستند. برای مثال او یک روز به سرکار می‌آید و می‌بیند که به جلسه‌ی آن روز دعوت نشده؛ ناگهان به یاد می‌آورد که روز قبل هم یکی از مسئولیت‌های او را به همکار دیگری سپرده بودند. این موارد در ذهن این کارمند، پیش‌داوری‌هایی را ایجاد می‌کنند که کارایی و بهره‌وری کاری او را نیز به شکل چشم‌گیری کاهش خواهند داد. این مقاله هشدار می‌دهد که چنین پیش‌داوری‌هایی به‌شدت فراگیر و مُسری هستند و می‌توانند تمام کارکنان یک سازمان را درگیر خود کنند. به همین ترتیب هر کدام از مقالات کتاب صوتی روانشناسی مدیریت – شماره اول، ابزار مفید و کارآمدی را در اختیار مدیران قرار می‌دهند تا فضای کاری و کارمندان خود را تحت سلطه‌ی کامل خود نگه دارند و کوچک‌ترین جزئیات ممکن را نیز مدیریت کنند.

کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول را نشر صوتی روانشناسی جامعه با صدای الیاس گرجی، سیامک صانعی، بهمن یحیی زاده، مبینا فلاح زاده، امین پاشا و نیروانا نوذرپور منتشر کرده و نسخه‌ی متنی آن را نیز انتشارات روانشناسی جامعه به چاپ رسانده است.

کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول، برای مدیران و شاغلان در کسب‌وکارهای مختلف مناسب است. روان‌شناسان و مشاورانی که حوزه‌ی کاری‌شان به مشاوره‌های حرفه‌ای و شغلی یا ارائه‌ی روش‌های موفقیت مربوط می‌شود نیز از مقالات این کتاب صوتی بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول می‌شنویم

نویسنده‌ای وقتی می‌خواست کتاب جدیدی بنویسد، بیشتر وقتش را صرف نوشتن در مورد کتاب جدیدش، توی شبکه‌های اجتماعی کرد و نظر دنبال‌کننده‌هایش در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر از انجام خود کار برایش مهم بود و در نتیجه، پیشرفت زیادی در نوشتن خود کتاب، تا وقتی که متوجه این مسئله شد، نداشت.

وقتی که پیشرفت قابل توجهی می‌کنیم: وقتی که موفقیتی به دست می‌آوریم، ایگو به‌جای اینکه به چگونگی حاصل شدن این موفقیت فکر کند، تمایل دارد که بیش از حد به خودش مغرور بشود و فکر کند از این به بعد دست به هر کاری بزند، موفق می‌شود. این نگرش می‌تواند منجر به شکست‌های بزرگ بعد از یک پیروزی بشود.

وقتی که شکست می‌خوریم: در این مواقع، ایگو تمام تلاشش را برای حفظ وجهه و طفره رفتن از قبول مسئولیت انجام می‌دهد و در نتیجه به مسیری که ما را به آنجا رسانده توجهی نمی‌کنیم و این‌طوری کار خراب‌تر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
قسمت اول
34 دقیقه
قسمت دوم
28 دقیقه
قسمت سوم
18 دقیقه
قسمت چهارم
25 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول
نویسنده،
راویالیاس گرجی، سیامک صانعی، بهمن یحیی زاده، مبینا فلاح زاده، امین پاشا، نیروانا نوذرپور
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی مدیریت - شماره اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.