معرفی و دانلود کتاب صوتی زنبوری برای زمستان

عکس جلد کتاب صوتی زنبوری برای زمستان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنبوری برای زمستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنبوری برای زمستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنبوری برای زمستان

کتاب صوتی زنبوری برای زمستان نوشته سید محسن حسینی درباره دیدار یک مورچه زحمت‌کش و و زنبوری قرمز رنگ است. مورچه‌ای عاقبت‌اندیش که برعکس زنبور به خوبی می‌داند زمستان نزدیک است و باید توشه‌‌ای برای خود جمع کند.

موضوع کتاب صوتی زنبوری برای زمستان چیست؟

کتاب صوتی زنبوری برای زمستان یک بازآفرینی داستانی از کتاب منطق‌الطیر عطار است که سید محسن حسینی به خوبی از پس آن برآمده و کودکان می‌توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین این کتاب به کودکان می‌آموزد که باید از همین الان به فکر آینده باشند و برای زندگی‌شان برنامه‌ریزی کنند.

کتاب صوتی زنبوری برای زمستان مناسب چه کسانی است؟

این داستان کوتاه آموزنده و جذاب برای رده سنی 9 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی زنبوری برای زمستان می‌شنویم:

در یک روز روشن و گرم، مورچه کوچکی مشغول جمع کردن غذا بود تا آن را به لانه کوچکش ببرد و برای زمستان سرد ذخیره کند. وقتی مشغول گشتن برای خوراکی بود، ناگهان صدای جالب و عجیبی به گوشش رسید و چیزی از بالای سرش عبور شد. مورچه کوچولو کمی ترسید و با خودش گفت: شاید خیالاتی شدم! بعد از چند دقیقه که به کارش بازگشت، دوباره آن صدای عجیب را شنید. ویزززز ویزززز و چیزی از بالای سرش رد شد و سایه‌اش روی او افتاد. مورچه بیچاره که ترسیده بود، سرش را رو به آسمان کرد تا ببیند چه اتفاقی افتاده که یکدفعه فهمید آن صدا و سایه، برای یک زنبور قرمز بزرگ است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
زنبوری برای زمستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنبوری برای زمستان
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنبوری برای زمستان

ریحان موسی
۱۴۰۰/۵/۳۱
آموزنده و زیبا بود برای کودکان ممنون
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنبوری برای زمستان

برای دریافت کتاب صوتی زنبوری برای زمستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.