معرفی و دانلود کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید: شش راه آسان برای تبدیل کردن تیم‌های خوب به عالی

عکس جلد کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید: شش راه آسان برای تبدیل کردن تیم‌های خوب به عالی
قیمت:
۳۸۰۰۰ ۱۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید: شش راه آسان برای تبدیل کردن تیم‌های خوب به عالی

کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید اثری از مایکل جی. راجرز، سخنران، مربی، مشاور و نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌های موفقیت و خودسازی است. راجرز در این کتاب با استناد بر تجربه‌های فراوانش در رهبری تیم‌های موفق و ارائه‌ی مشاوره به دیگران، راهکارهایی عینی و کاربردی را ارائه کرده است که می‌توانند به عنوان ابزارهایی کارآمد، هر مجموعه‌ای را به موفقیت برسانند.

درباره‌ی کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید

مایکل جی. راجرز (Michael J. Rogers) در کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید (You Are the Team) از رمز و رازهای تیم‌های موفق برای مخاطبان خود سخن گفته است. همه‌ی ما کم‌وبیش با مفهوم تیم و کارهای تیمی آشنا هستیم و گاهی خودمان بخشی از اعضای یک مجموعه و گاهی رهبر و هدایت کننده‌ی آن بوده‌ایم. در کمتر مجموعه‌ای است که تضاد و تعارض به وجود نیاید یا میان رهبر و اعضا و یا اعضا با یکدیگر اصطکاک ایجاد نشود. تیمی را تصور کنید که تمام اعضای آن دلسوزانه مشغول به کار هستند و به دستاوردهای جمعی اهمیت می‌دهند و برای آن‌ها ارزش‌های بسیاری قائل‌اند. تصور کنید که شما در مقام رهبر و هادیِ تیم، نیازی به پرداختن و موشکافی در سیاست‌های تیمی و حواشیِ مربوط به آن را ندارید. تیم شما عاری از رفتارهای خودخواهانه و تک‌روی است و اعضا متعهدانه و با اشتیاق به سمت اهداف مشترک در حال حرکتند. آیا تیمی با این مشخصات می‌تواند در واقعیت هم وجود داشته باشد؟! البته! و این نه گفته‌ی ما که باور مایکل راجرز است. پس با او همراه می‌شویم تا پی ببریم چه‌طور می‌توانیم چنین تیمی داشته باشیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید

مایکل جی راجرز در کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید داستان‌هایی واقعی ازدیگران، نتایج دهه‌ها مطالعه، پژوهش و گفت‌وگو با رهبران و اعضای تیم‌ها و همین‌طور تجربه‌ی شخصی خود از هدایت تیم‌های مختلف یا ارائه‌ی مشاوره به آنان را مورد استناد قرار داده و این‌طور نتیجه می‌گیرد که برای تبدیل تیم‌های خوب به عالی تنها کافی‌ست چند دستورالعمل نسبتاً ساده را به کار برد تا هم عملکرد تیم در مجموع و هم بازده و کیفیتِ کار تک‌تک اعضای آن را ارتقا داد. راجرز در نهایت شش راهکار ساده برای متحول کردن یک تیم معرفی کرده و تمرین‌هایی عملی را نیز برای به چالش کشیدن ذهنیت اعضا و رهبران تیم‌ها ارائه نموده است؛ راه و روشی که در نهایت باعث می‌شود به ابزارهایی کاربردی مجهز شوید و بتوانید از آن‌ها برای بهبود کیفیت فعالیت‌های خود در تیم، هم به‌عنوان رهبر و هم در قالب عضوی از تیم بهره ببرید.

مایکل جی. راجرز که از پیش‌گامان ارائه‌ی مشاوره و نگارش کتاب درباره‌ی موفقیت رهبران و تیم‌ها به شمار می‌رود، در کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید سازوکار رسیدن یک تیم به نهایتِ موفقیت، بهره‌وری و رضایت را بیان کرده است. این کتاب صوتی را به کوشش شادن پژواک، با ترجمه‌ی فاطمه اکیما و خوانش علی باقرلی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب شما خودتان یک تیم هستید

  • من این کتاب را شروع کردم و در طول سفرهای هوایی‌ام آن را نه یک ‌بار که سه‌ بار خواندم. کتاب شما خودتان یک تیم هستید دقیقاً همان چیزی است که برای تیمم به آن نیاز داشتم. بعد از این کتاب بود که دقیقاً متوجه شدم قرار است چه کاری با تیم خود انجام دهم و چگونه آن را هدایت کنم. این کتاب مملو از داستان‌های الهام‌بخشی است که احساس خوبی را به خواننده‌ی خود انتقال می‌دهد. (فرد توماس، معاون فروش در شرکت ArcOne)

کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار و نیز تمامی افرادی که به‌عنوان عضوی از یک مجموعه و گروه کار می‌کنند، شنیدنِ کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید: شش راه آسان برای تبدیل کردن تیم‌های خوب به عالی می‌شنویم

انرژی مثبت در تیم‌ها با یک هم‌تیمی مثبت شروع می‌شود. بگذارید آن هم‌تیمی مثبت شما باشید.

در روستایی دورافتاده در ژاپن، توله‌سگی شاد و پرانرژی زندگی می‌کرد که نام جایی به نام قصر هزار آینه رو شنیده بود و تصمیم گرفت از آن‌جا دیدن کنه. وقتی به کاخ رسید با بازیگوشی از پله‌ها بالا رفت و به‌سمت در باز خانه رفت و در حالی که گوش‌هاش تکون می‌خوردند و دمش رو خیلی سریع تکون می‌داد وارد قصر شد. این توله‌سگ کوچولو در کمال تعجب هزاران توله‌سگ شاد و پرانرژی درست مثل خودش رو دید که همگی داشتند دم‌هاشون رو مثل او تکون می‌دادند! او لبخند بزرگی زد و هزاران سگ دیگه هم مثل او لبخند زدند و همین باعث شد لبخند او بزرگ‌تر بشه. هر چی بیشتر لبخند می‌زد و سریع‌تر دمش رو تکون می‌داد، هزار توله‌سگ دیگه هم بیشتر لبخند می‌زدند و بیشتر براش دم تکون می‌دادند. وقتی از قصر خارج می‌شد، با خودش گفت: «چه جای شگفت‌انگیزی! باید برگردم و باز هم به این‌جا سر بزنم.»

در همون روستا سگی بسیار بزرگ‌تر و بداخلاق‌ زندگی می‌کرد. اون هم تصمیم گرفت از قصر هزار آینه بازدید کنه. همین‌طور که با قیافه‌ی عبوسش به در نزدیک می‌شد، به بالا نگاه کرد و دید هزار سگ بدخلق و ناراضی دیگه هم بهش خیره شده‌اند. اون غرغر کرد و از غرغرکردنِ سگ‌های دیگه به روی خودش ترسید. سریع برگشت و با خودش گفت: «این قصر جای وحشتناکیه. من دیگه هیچ‌وقت به این‌جا برنمی‌گردم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
فصل اول: فداکار باشید
23 دقیقه
فصل دوم: قابل اعتماد باشید
27 دقیقه
فصل سوم: فروتن باشید
26 دقیقه
فصل چهارم: مثبت باشید
24 دقیقه
فصل پنجم: احترام بگذارید
36 دقیقه
فصل ششم: عالی باشید
3 دقیقه
نتیجه‌گیری
6 دقیقه
شما چه ‌طور هم‌تیمی هستید؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید: شش راه آسان برای تبدیل کردن تیم‌های خوب به عالی
نویسنده
مترجمفاطمه اکیما
راویعلی باقرلی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۸۰۰۰ ۱۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید

برای دریافت کتاب صوتی شما خودتان یک تیم هستید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.