معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر ترس: رهنمودهای افسر سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر ترس: رهنمودهای افسر سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر ترس: رهنمودهای افسر سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی

کتاب صوتی تسلط بر ترس اثر برندون وب و جان دیوید مان، با ارائه‌ی برنامه‌ای پنج مرحله‌ای به شما کمک می‌کند تا ترس‌هایتان به جای بازدارندگی، تبدیل به عوامل موفقیتتان شوند. برندون وب که از نویسندگان پرفروش و یکی از اعضای سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی آمریکاست، تجربیاتش از غلبه بر ترس را در قالب این کتاب به شما منتقل می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تسلط بر ترس

ترس، یکی از احساسات ضروری و مهم در طبیعتِ تمام موجودات زنده است. به لطف بازدارندگی‌ای که احساس ترس در ذهن ایجاد می‌کند، انسان و هر موجود زنده‌ی دیگری از خطرات مطلع می‌شود و در نتیجه از حادثه‌ی احتمالی محفوظ می‌ماند. ترس، موهبتی الهی است که باید در زمان و مکان درست وجود داشته باشد، در غیر این صورت ادامه‌ی زندگی غیرممکن می‌شود.

با پیشرفت بشر و مدرن شدن شکل زندگی او، ترس‌های جدیدی نیز بر آنچه به‌طور غریزی در ذهنش وجود داشت، افزوده شدند. بعضی از ترس‌های پیشین نیز توانایی سازگار شدن با فضای جدید زندگی را نداشتند و همچنان باعث ایجاد اضطراب و استرس در شرایطی می‌شوند که خطری در کمین نیست و نیازی به فعال شدن حالت بحران در ذهن وجود ندارد. این ترس‌های کاذب، عامل از بین رفتن آرامش درونی و حس اعتمادبه‌نفس در ما هستند. این نوع از ترس‌ها سبب می‌شوند تا در موقعیت‌های ساده که در آن‌ها خطری جانمان را تهدید نمی‌کنند، مثلاً سخنرانی در جمع، مغزمان ما را وارد حالت بحران کند و دچار حمله‌های اضطرابی شویم. خبر خوب این است که این ترس‌ها قابل برطرف شدن هستند و به کمک آموزش‌های روانشناسان و افراد صاحب‌نظر در این زمینه، تا حد زیادی از بین می‌روند. از جمله افرادی که در این موضوع از تجربه‌ی زیادی برخوردار است، برندون وب (Brandon Webb) می‌باشد که به کمک جان دیوید مان (John David Mann) کتاب تسلط بر ترس (Mastering Fear) را نگاشته تا اطلاعات مفیدش را به شما نیز منتقل کند. نسخه‌ی صوتی این کتاب، هم‌اکنون پیش روی شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر ترس

برندون وب که از اعضای سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی ارتش آمریکاست، در مأموریت‌های دشوار فراوانی شرکت کرده و موقعیت‌های ترسناک زیادی را پشت سر گذاشته. پریدن از هواپیما، تصرف کشتی‌های متخاصم در اقیانوس و یا انتقال زندانیان در تاریکی شب در افغانستان، تنها گوشه‌ای از دشواری‌های کار وب بوده‌اند و سبب شده‌اند که او، روشِ تحت کنترل درآوردنِ ترس را در مواجهه با موقعیت‌های خطرناک یاد بگیرد.

برندون وب در کتاب صوتی تسلط بر ترس، در کنار ارائه‌ی تجارب ارزشمند خودش، از توصیه‌ها و رهنمودها دوستان موفقش نیز کمک گرفته تا به شما نشان دهد که غلبه بر ترس امکان‌پذیر است. گروه دوستان وب که در آن افرادی چون میلیاردرها و فضانوردان نیز دیده می‌شود، تلاش می‌کنند تا به مخاطب بگویند که ترس، محرک حرکت رو به جلوست و به واسطه‌ی آن می‌توانید حتی بیشتر از چیزی که تصورش را می‌کنید به دست بیاورید. طبق توصیف وب، ترس می‌تواند شما را اسیر خود کند و یا تبدیل به سکوی پرتابتان شود و شما را به سمت موفقیت روانه سازد.

این کتاب صوتی به شما یاد می‌دهد که راز غلبه بر ترس، در پذیرش و مهار کردن این حس به جای جنگیدن با آن و عقب راندنش است. تنها در این صورت، ترستان به جای ایستادن در مقابلتان، تبدیل به سلاحی می‌شود که شما را در سخت‌ترین شرایط نیز به پیروزی و موفقیت می‌رساند.

کتاب صوتی تسلط بر ترس اثری از برندون وب و جان دیوید مان است که توسط فاطمه اکیما به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک ناشر این کتاب است و شما آن را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب تسلط بر ترس

  • پیروزی‌های بزرگ و باورنکردنی‌ترین تجربیات زمانی به دست می‌آیند که می‌ترسیم، اما به‌هرحال کارمان را انجام می‌دهیم. این کتاب را بخوانید، از منطقه‌ی امنتان خارج شوید و با ترس‌هایتان همراهی کنید؛ زیرا این ترس‌ها شما را به سطوح جدیدی از موفقیت سوق می‌دهد. (Siri Lindley)
  • بخش موردعلاقه‌ام از کتاب این است که برندون به شما یاد نمی‌دهد که بر ترس غلبه کنید، گویی که برای همیشه و به‌طور کامل از بین می‌رود. نه، او به عنوان یک نیروی یگان ویژه می‌داند که همیشه دلیلی برای ترس در کارهایی که انجام می‌دهیم وجود دارد. در عوض، ما بر آن تسلط پیدا می‌کنیم، کاملاً از آن آگاه می‌شویم و برای آمدنش آمادگی خواهیم داشت. (Jon Acuff)
  • کتاب برندون وب به شما کمک می‌کند تا بر هر چیزی که شما را از بهترین بودن باز می‌دارد، غلبه کنید. (Betsy Morgan)

کتاب صوتی تسلط بر ترس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای آگاهی یافتن از ترس‌هایتان و غلبه بر آن‌ها هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر ترس: رهنمودهای افسر سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی می‌شنویم

شبی در آوریل 2008 ساعت 9 شب، در یک استودیوی کوچیک تو سن‌دیگو نشسته بودم و به یک دوربین تلویزیونی خیره شده بودم. چند روز پیش تیمی متشکل از 3 تک‌تیرانداز نیروی دریایی، کاپیتان ریچارد فلیپس رو نجات داده بودند. من به طراحی دوره‌ی تک‌تیراندازی‌ای که این افراد طی کرده بودند کمک کرده بودم و حالا سی‌ان‌ان می‌خواست با من مصاحبه کنه. تمام وجودم پر از ترس از سخنرانی شده بود. این اولین باری بود که در برنامه‌ی تلویزیونی زنده حضور داشتم و قرار بود با 3 میلیون نفر صحبت کنم. وقتی به فیلم اون مصاحبه نگاه می‌کنم از دیدن ناراحتی و معذب بودنم خنده‌ام می‌گیره. به نظر خوب می‌رسیدم اما اگر از نزدیک به چشمام نگاه کنید وحشت رو در اون‌ها می‌بینید. بااین‌حال مزیتی هم داشتم و این بود که آموزش دیده بودم. افرادی که همیشه این کارهارو انجام می‌دن معمولاً آموزش‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی رسانه می‌بینند تا برای برنامه‌ی زنده آماده بشن. من هیچ‌کدوم رو انجام نداده بودم. اما در سال 2002 بعد از بازگشت از افغانستان، در یه دوره‌ی آموزشی چهارهفته‌ای نیروی دریایی شرکت کرده بودم. این دوره، تجربه‌ای روشنگر بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
55 دقیقه
نقشه‌ی راه: نبرد در ذهن شماست
37 دقیقه
فصل اول: تصمیم‌گیری
50 دقیقه
فصل دوم: تمرین
45 دقیقه
فصل سوم: رها کردن
37 دقیقه
فصل چهارم: پریدن
39 دقیقه
فصل پنجم: بدانید چه چیزی مهم است
6 دقیقه
نتیجه‌گیری: نبرد تک‌نفره
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر ترس: رهنمودهای افسر سابق یگان ویژه‌ی نیروی دریایی
نویسنده،
مترجمفاطمه اکیما
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر ترس

آرش عزیزپور
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
من تا حد زیادی خوره‌ی کتاب و مطالعه‌ام و به نظرم تا الان هیچ کتابی با این سطح از نگاه، درباره کشف علل و نحوه مدیریت ترس‌ها نخوندم. به خصوص بعضی جاهایش رو که اصلا به نظرم اگر شما قبلش چندین کتاب مرتبط نخونده باشید، قطعاً بدون فهم عمق پشت ان گفتار فقط روزنامه وار ازش آن ها رد می شوید در حالی که کار درست این هست که این جور جاها حداقل برای چند دقیقه بگید واو به واو تا خوب مطالب رو در خودتون حلشون نکردید ازشون رد نشوید، کتاب‌های نظیر این در بین این همه کتاب انگیزشی ضعیف غنیمته، واقعا به این نتیجه رسیدم که پندهای اصیل را باید از کننده کار گرفت نه از برخی قلم به دست کپی کار، بسیار سپاسگزارم از کتابراه بابت ارائه این کتاب و همچنین بابت صوتی کردن آن
محمد حسن
۱۴۰۲/۱۱/۱
این کتاب خیلی ریز و مویرگی ولی خیلی با تسلط یاد میده که چه جوری بر ترس‌ها و فوبیاها غلبه کرد و ذهن آدم رو به چالش میکشه و با تسلط خاصی انسان رو به ریسک و پیشرفت سوق میده. بخونیدش چون برای کسانی که ترس دارند از مسائل و همیشه این ترس اذیتشون میکنه و روانشون رو بهم ریخته، یاد میده که چگونه باید رفتار کنند با ترسشون
آرمین
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتاب بسیار خوبیه وقتی به گفته هایش فکر کنی و یک پلی بک بزنی به گذشته خودت میفهمی بله یک جایی ترس به کارمون امده و یک جایی کارایی خوبی نداشته صدای گوینده و تکنیک گفتاری وی بسیار عالی
حسین Km
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این کتاب خوبه چرا چون داستان‌های که خودش تجربه کرده و از مشکلاتی که خودش باهاش دست و پنجه نرم کرده و گذشته میگه و راهکار عملی میده، صدای گوینده هم خیلی خوبه.
محمد ایمانی
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب بسیار خوبی برای مطالعه هست و تاثیر خیلی خوبی دارد و از لحاظ انگیزشی هم خیلی خوب وتسلط بر ترس رو عالی معنا میکنه
ساسان قزل پیچاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بیشتر کتاب روایت‌ها بود، راهکاری درباره ترس و نوع ترس‌ها و این که شرایط ترسناک روانی چیست نمیده، کتاب ضعیفی بود.
Masood Khakpoor
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
کتاب تموم شه خودت حیرت زده میشی که چقد راحت از اون کاری که میخواستی انجام بدی نمیترسی
ali karimi
۱۴۰۳/۱/۹
خیلی عالی و پر از نکات آموزنده برای قسمت‌های مختلف زندگی هست
رضا زمانی
۱۴۰۳/۱/۲
در ۵ گام میگه چطور بر ترس مون چیره بشیم گوش دادنش خالی از لطف نیست
میلاد آقایی
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب مفیدیه حداقل دوبار گوشش دادم بسیار پربار هستش
امیرحسین عباسی
۱۴۰۲/۱۱/۱
کتابی که شخصیت پایدار میسازه عالی است
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر ترس

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر ترس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.