معرفی و دانلود کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند: درس‌های کوچکی برای ثروتمند شدن

عکس جلد کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند: درس‌های کوچکی برای ثروتمند شدن
قیمت:
۲۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند: درس‌های کوچکی برای ثروتمند شدن

کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند اثری از نایجل کامبرلند، یکی از مربیان برتر جهان در حوزه‌های رشد شخصی و موفقیتِ شغلی است. کامبرلند در این کتاب نیز همانند سایر آثار خود تلاش کرده است تا شما را در مسیر موفقیت هدایت کند. او از رمز و رازهای ثروتمندان برایتان می‌گوید و با بررسی سبک زندگیِ آنان، الگویی از موفقیت شغلی و روش کسب درآمد بیشتر را برای شما ترسیم می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند

نایجل کامبرلند (Nigel Cumberland) در کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند (100 Things Millionaires Do) مروری دارد بر عادات و سبک زندگی ثروتمندان. کامبرلند در این کتاب الهام‌بخش تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی الگویی که از شیوه‌ی زندگیِ ثروتمندان استخراج کرده است، تغییرات شگرفی را در نگرش مخاطبانِ خود ایجاد کرده و درآمدِ آنان را فزونی بخشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند

کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند شامل درس‌های مفید و مختصری برای ثروتمند شدن است اما راهکارهای سریع و یک‌شبه‌ای برای پولدار شدن در اختیارتان قرار نمی‌دهد؛ بلکه عادات، ابزارها، ترفندها و تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد تا بتوانید ذهنیت یک میلیونر خودساخته را در خود ایجاد کرده و سفری شگفت‌انگیز را به سمت موفقیت شغلی و کسب درآمد افسانه‌ای آغاز کنید. او برای شروع از دستورالعمل‌هایی ساده استفاده می‌کند و اندک‌اندک شما را با ذهنیات و عادت پیچیده‌تر آشنا می‌سازد. راه و روشی که در این کتاب صوتی می‌شنوید، به شما یاری خواهد رساند تا به نتیجه‌ی ایدئال خود دست یابید.

نایجل کامبرلند در کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند، مطالب متنوع و گوناگونی از صدها شخصیتِ موفق و ثروتمند جهان و همین‌طور کسب‌وکارهای سودده گردآوری کرده است و ایده‌هایی عالی و کاربردی برای دستیابی به ثروت فراوان و موفقیتی طولانی‌مدت را در اختیار شما قرار می‌دهد. با الگوبرداری و تقلید آگاهانه از عادات افراد ثروتمند می‌توانید خود به ثروت و موفقیت دست پیدا کنید.

هر فصلی از کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند به یک ایده‌ی جدید اختصاص دارد و هر ایده، با توصیفات ساده، فعالیت‌های عملی و تمرین‌های کاربردی همراه است که می‌تواند طرز فکر و عادات بهینه‌ای را که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهد. نایجل کامبرلند در این کتاب صوتی برای شما از مفهوم موفقیت می‌گوید و عناصر آن را یک‌به‌یک شرح می‌دهد. کامبرلند همچنین به آموزش ترفندهایی می‌پردازد تا بتوانید به کمک آن‌ها بر موانعی که سد راهتان شده و شما را متوقف خواهند کرد، غلبه کنید.

کتاب صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند را فاطمه بهرام قادری و کیمیا سادات طالبی به زبان فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات نیک‌ورزان آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی نارون دانش و با خوانش علی اصغر قره خانی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‎‌دهند

  • در صفحات این کتاب، از طریق راه‌های متعدد خواهید آموخت که چگونه می‌توانید زندگی خود و دیگران را متحول سازید... این اثر را بخوانید، به توصیه‌های آن عمل کرده و تفاوت را تجربه کنید. (مارشال گلدسمیت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «این کافی نیست»)

کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند را به تمام افرادی که در پیِ تغییر سبک زندگیِ خود برای دستیابی به موفقیتِ حرفه‌ای بیشتر هستند و همین‌طور طرفداران کتاب‌های انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند: درس‌های کوچکی برای ثروتمند شدن می‌شنویم

«کیف پول خالی هرگز جلودار افراد موفق نیست. فقدان جاه‌طلبی و ذهنیت خالی بسیاری از مردم را متوقف کرده است.»

مطابق با یک نظرسنجی جهانی توسط سرمایه‌گذاران فیدلتی، بزرگ‌ترین گروه‌های خدمات مالی جهانی، 86% از ثروتمندان بزرگ، خودشان ثروتشان را ساختند. به عبارت دیگر، تقریباً نه نفر از ده فرد ثروتمند، ثروت خود را از ارث به دست نیاورده‌اند و از صفر شروع نموده و اکثر مواقع از فقر شدید به ثروت رسیده‌اند.

جی کی رولینگ زمانی که شروع به نوشتن داستان‌های هری پاتر نمود، بی‌پول بود. در سخنرانی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه هاروارد در سال 2008 او در مورد وضعیت بحرانی زندگی‌اش، بی‌کاری، بی‌پولی صحبت کرد و متوجه شد تنها چیزی که مانع از بی‌خانمانی او شده سقفی بود که بالای سرش داشت. داستان‌های از فرش به عرش از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر هستند. دفعه‌ی بعد که راجع به پایین بودن حقوقتان و نداشتن پس‌انداز احساس ناراحتی کردید، شجاع باشید. بسیاری از میلیونرها قبل از اینکه به آزادی مالی دست یابند، در موقعیت‌های مشابه و چالش‌برانگیزی قرار داشته‌اند.

بنابراین اگر شما برای خلق ثروت به پول نیاز ندارید به چه چیزی نیاز دارید؟ بستگی به این دارد که شما چه کسی هستید و چگونه می‌خواهید ثروت خود را ایجاد کنید. همه‌چیز به ذهنیت، مهارت، آموزش، اشتیاق، اهداف، عادت، تفکر و ایده‌ها برمی‌گردد. شما الهامات زیادی از این کتاب خواهید گرفت. هر کس با هر وضعیت مالی کنونی، می‌تواند ثروتمند شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
73 دقیقه
قسمت اول
71 دقیقه
قسمت دوم
72 دقیقه
قسمت سوم
71 دقیقه
قسمت چهارم
64 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند: درس‌های کوچکی برای ثروتمند شدن
نویسنده
مترجمفاطمه بهرام قاری، کیمیا سادات طالبی
راویعلی اصغر قره خانی
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
ناشر صوتیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند

امید
۱۴۰۲/۹/۲۹
من یه آدم موفق هستم، فرقی هم ندارد در چه زمینه‌ای.
و به نمره خودم از کتاب راه خواستارم تا کتاب معجزه گر خاموش را هم پی دی آف و هم صوتی البته با بهترین گوینده، را انتظار داریم
دوستون دارم و شب 🌃 بخیر.
صادق زیرک
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتاب بسیار خوبی هست ارزش خواندن یا شنیدن را به طور حتم دارد اما گوینده کتاب در برخی موارد مسائل را بریده بریده بیان میکند
شیرین قدس
۱۴۰۲/۱۲/۴
عالی بود، قدم به قدم کمک میکنه و راهنمایی‌های دقیق و درست، ممنون از دست اندرکاران‌ بخصوص راوی عزیز
ساناز جدیدی
۱۴۰۲/۱۰/۲
برای ما جالب بود واین عادات میتوانند راهکار موفقیت باشد
جعفر غلامعلی
۱۴۰۳/۲/۳
گوش کردن به این کتاب خالی از ضرر نیست و مفید است اگر نکته نویسی کنید.
قاسم نجاتی زاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
سپاسگزارم از نویسنده و مترجم و کتابراه مفید بود استفاده کردم
Sam Kh
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
فکر میکنم یک کتاب معمولی بود
دانیال نوری
۱۴۰۲/۱۲/۵
بسیار کاربردی و باعث رشد
فرزاد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خیلی خوب بود و تمامی مطالب مفید واقع شد
مسعود احمدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب خوب با تاثیرات مثبت
آرمین یوسفی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
خیلی تاثیر گزار هستش ارزش مطالعه دارد
زیبا خانلرزاده
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
خوب بود ارزش گوش دادن داره
Ali
۱۴۰۲/۹/۳۰
خیلی عالی.. درود بر شما
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند

برای دریافت کتاب صوتی صد کاری که میلیونرها انجام می‌دهند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.