معرفی و دانلود کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ

عکس جلد کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ
قیمت:
۴۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ

کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ برخی از بهترین آثار این نوازنده و موسیقیدان، سخنران و نویسنده‌ی محبوب و پرآوازه‌ی اهل ترکیه را در بر دارد. هاکان منگوچ که از کودکی با آموزه‌های معنوی و عرفانی و اندیشه‌های صوفی‌گرایانه آشنا شده است، در اغلب آثارش به اهمیت عشق و عرفان و معنویت می‌پردازد و چشم‌اندازی بدیع از انسان‌شناسی و خودشناسی را به روی مخاطبانِ بی‌شمارش می‌گشاید.

درباره‌ی کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ

در کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ منتخبی از بهترین و پراقبال‌ترین کتاب‌های این نویسنده‌ی نام‌آشنا گنجانده شده‌اند. اما هاکان منگوچ (Hakan Menguc) کیست و چرا باید به کلام او گوش سپرد؟ منگوچ سخنران، نوازنده، موسیقی‌دان و نویسنده‌ای از ترکیه و نامی آشنا برای طرفداران آثار عرفانی، معنوی و خودیاری در میان ایرانیان است. او زاده‌ی شهر بورسا در ترکیه است. روزهای کودکی و نوجوانی‌اش را در توازن و تلفیقی دلنشین با موسیقی و مکتوبات معنوی صوفیان گذراند و از این رو، از همان ابتدا، کششی عجیب به سازهای مختلف از جمله نی و پیانو و همین‌طور اندیشه‌های فلاسفه‌ی تصوف و عرفان در خود احساس کرد و این کشش و تمایل تا اندازه‌ای در او شدت یافت که تصمیم گرفت برای آشنایی بیشتر با جان معانی مولانا در مثنوی، به دیار شمس تبریزی سفر کند و صوفی‌گری بیاموزد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ

هاکان منگوچ بیست‌ساله بود که برگزاری سمینارهای انگیزشی حاوی مطالبی درباره‌ی مهارت سخنرانی، خودشناسی و تقویت ضمیر ناخودآگاه را در دانشگاه‎‌ها آغاز کرد و به‌واسطه‌ی همین سخنرانی‌ها بود که از جانب این دانشگاه‌ها به‌عنوان بهترین سخنران سال انتخاب شد. آموخته‌های منگوچ او را ترغیب کردند گسترده‌ی پژوهش‌هایش پیرامون عرفان و تصوف را وسیع‌تر کند و سمینارها و دوره‌های آموزشی متعددی بر پایه‌ی آن آموخته‌ها برگزار نماید تا از این راه، رسالت خود را در انتقال اندیشه‌های بزرگانی نظیر مولانا، شمس تبریزی، یونس امره و... درباره‌ی چگونگی پیمودنِ مسیر زندگی به مردم به سرانجام برساند. منگوچ از این رو «آکادمی صوفی»، زیرمجموعه‌ای تحت نظارت دانشگاه آمریکایی گیرنه را در ترکیه تأسیس کرد و هم‌اکنون خودِ او ریاست این مؤسسه را بر عهده دارد.

هاکان منگوچ در سال 2014 به دلیل علاقه‌ی بسیاری که به روان‌شناسی و حیوانات داشت، عازم آفریقای شمالی شد تا در آن‌جا از نزدیک به زندگی شیرها و ببرهای بنگال پی ببرد و دوره‌ای را نیز در پرورش و توان‌بخشی به این حیوانات گذراند. منگوچ در همان سن و سال بود که در دوره‌های داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی نیز شرکت کرد. در این کار نیز بخت با او یار بود و یکی از داستان‌هایش در فستیوال تئاتر نیلوفر به اجرا درآمد. نوشته‌ها و نقل‌قول‌هایی که منگوچ در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک می‌گذاشت، مورد توجه فراوان مخاطبان قرار گرفت و طرفداران بسیاری پیدا کرد. همین امر موجب شد تا او به نوشتن بیشتر ترغیب شود و آثاری خلق کند که اندک‌اندک نامش را به‌عنوان نویسنده‌ای چیره‌دست و آگاه در حوزه‌های عرفان و معنویت و خودیاری به جهانیان بشناساند.

در کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ گزیده‌ای از بهترین کتاب‌های او به‌صورت یک‌جا به طرفداران این نویسنده‌ی محبوب ارائه شده‌اند.

کتاب صوتی «درد همیشه راه را نشان می‌دهد» نسخه‌ی مدرنی از معنویت است. در این کتاب از مولوی و نی‌نامه‌اش بیشتر می‌شنویم و به ابعاد جدیدی از این شاهکار ادبیات جهان پی می‌بریم. منگوچ با اشاره به ابیات نی‌نامه چشم‌اندازی بدیع را به‌سوی فلسفه، عرفان و انسان‌شناسی می‌گشاید و به مخاطب همراهِ خود می‌آموزد چگونه از میان رنج‌ها، راهی به سوی آگاهی و نور بیابد.

کتاب صوتی «دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت» روایتی شنیدنی از عشق، حقیقت، شادکامی و خوشبختی است. هاکان منگوچ در این کتاب به هواداران آثارش می‌آموزد در زوایای پنهان زندگی رازها و حقیقت‌هایی نهفته است که اگر واکاوی و شناسایی شوند، پایانی شگفت‌انگیز و درخشان برای سفر زندگی آن‌ها رقم خواهند زد.

«راه به قدم‌های تو روشن می‌شود» کتاب صوتی دیگری است که در این مجموعه‌ی هفت جلدی از آثار هاکان منگوچ گنجانده شده است. منگوچ در این کتاب از راه و روش رسیدن به آرامش حقیقی می‌گوید، آرامشی که در سایه‌ی رهایی از ترس‌ها، اسارت در دام ناکامی‌های گذشته و نگرانی از آینده‌ی نامطمئن دست‌یافتنی است.

«رفتنی‌ام یا ماندنی» چهارمین اثرِ کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ است. این کتاب در حقیقت رمانی درباره‌ی عشق بین آلینا و ارتان است. منگوچ با به تصویر کشیدن چالش‌هایی که در رابطه‌ی میان شخصیت‌های رمانش وجود دارد، کاستی‌های اخلاقی و فردی آن شخصیت‌ها، خودشیفتگی و روابط ناآرام و ناشادی که زیر سایه‌ی سنگین این خصلت نکوهیده‌ی اخلاقی ممکن است به افراد آسیب برساند را به‌روشنی توصیف کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ

کتاب صوتی «موعد مقرر» را هاکان منگوچ با الهام از اندیشه‌های مولانا و شمس تبریزی نگاشته است و اثری‌ست که از جایگاه رفیع عشقی بی‌انتها و فناناپذیر، الزام صداقت و دوری از وسوسه‌های نفس و افراطی‌گری سخن می‌گوید.

منگوچ در «همسفر زندگی»، دیگر اثر کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ، ضمن روایت چندین داستان و حکایت کوتاه عرفانی نشان می‌دهد که در از دست دادن‌های زندگی حکمت بسیاری نهفته است و آنچه از دست می‌دهیم دوباره و این بار به شکلی دیگر به ما باز خواهد گشت.

«هیچ ملاقاتی تصادفی نیست» آخرین اثرِ کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ است؛ اثری که در قالب یک روایت عرفانی به مخاطبانِ خود می‌آموزد چگونه دگرگونی‌های زندگی را بپذیرند، از آن‌ها استقبال کنند و به یاری آنان، گامی بلندتر به‌سوی تکامل خود بردارند.

کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ را به همت ماه‌آوا و در همکاری با انتشارات نسل نواندیش، با ترجمه‌ی فائزه پور علی و خوانش میثاق ابطحی، حامی قنبرزاده، امیر فرحان نیا، محمود هادی زاده و بهادر ابراهیمی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب‌های هاکان منگوچ

  • کتاب‌های هاکان منگوچ را مانند نسخه برای بیمارانم تجویز می‌کنم. (پروفسور دکتر زینب دمیرچی)
  • شخصیت هاکان منگوچ با کاری که انجام می‌دهد هماهنگی بی‌نظیری دارد. او صبور و بردبار و نسبت به اندیشیدن، بسیار خوش‌بین است. باور دارم راه و روشی را که از آن سخن می‌گوید، ابتدا در خود درونی کرده و به‌طورکامل در خویشتن حل نموده است. همین موضوع است که باعث شده او تا این اندازه خاص و یگانه باشد. (اسرا ازمجی، متخصص روان‌شناسی بالینی)
  • وقتی برای نخستین‌بار هاکان منگوچ را در یک سمینار دیدم، با خود گفتم به‌راستی بارقه‌های نور الهی در وجود او متبلور شده است؛ نوری که راه انسان‌ها را روشن کرده و قلب تک‌تک آنان را لمس می‌کند. (فرهاد آکیف، نویسنده و کارگردان)
  • هاکان منگوچ از پیشگامانِ نام‌آشنای فلسفه‌ی صوفی‌گری در قرن بیست‌ویکم است. (سرهارت آکپینار، رئیس و بنیان‌گذار دانشگاه آمریکایی گیرنه)

کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی علاقه‌مندانِ آثار حوزه‌ها‌ی خودیاری و خودسازی، دوست‌داران آموزه‌های عرفانی، تصوف و معنویت و همین‌طور طرفداران نوشته‌های روان‌شناختی، شنیدن کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار منگوچ را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ می‌شنویم

اولویت‌ها را دوباره از نظر بگذران شاید این آخرین شانس تو باشد. عموماً کسانی را که دوستشان داریم، جزء اولویت‌هایمان قرار نمی‌دهیم، البته اگر چنین تعبیری جایز باشد؛ چون آن‌ها همیشه دم دست‌اند. همه‌ی ما به‌عنوان انسان‌هایی که سرشان به دیگران مشغول است، سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنیم تا در محیط کار و جامعه روابطمان را زنده و پویا نگه داریم. برای اینکه کارهایمان روی غلتک باشد، محیط پیرامونمان خوب و پربازده باشد، برای اینکه فردا شاید بتوانیم به کمک آن‌ها دست به کارهایی جدید بزنیم، بیشتر سر خود را به دیگران گرم کرده و بیشتر وقتمان را به آن‌ها اختصاص می‌دهیم.

کسانی که دوستشان داریم، متعلق به ما هستند، در کنار ما هستند، نوبت آن‌ها هم می‌شود. یک روز با آن‌ها هم به مسافرت خواهیم رفت، با آن‌ها هم پای صحبت یکدیگر خواهیم نشست، البته که روزی به درددل آن‌ها هم گوش خواهیم سپرد، با آن‌ها قهوه‌ای خواهیم نوشید، با آن‌ها هم اوقات خوشی را خواهیم گذراند، اما کی؟!

جریان زندگی بسیار تند است. هرگز از شدت مشغله‌ی ماکاسته نخواهد شد. آیا روزی که تصمیم بگیریم نگاهی به صورت عزیزانمان بکنیم، همین‌طور صحیح و سالم و با همان میزان علاقه منتظر ما خواهند بود؟ تضمینی برای این وجود دارد؟ نه! گوش کردن به درد دلشان، حل مسائل، حمایت و در کنارشان بودن پیشکش، ممکن است برای گفتن «من خیلی دوستت دارم» هم دیر کرده باشی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
درد همیشه راه را نشان می‌دهد - قسمت اول
28 دقیقه
درد همیشه راه را نشان می‌دهد - قسمت دوم
35 دقیقه
درد همیشه راه را نشان می‌دهد - قسمت سوم
36 دقیقه
درد همیشه راه را نشان می‌دهد - قسمت چهارم
49 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت اول
38 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت دوم
41 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت سوم
32 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت چهارم
33 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت پنجم
47 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت ششم
31 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت هفتم
30 دقیقه
دلت که پاک باشد - قسمت هشتم
62 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت اول
41 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت دوم
42 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت سوم
51 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت چهارم
66 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت پنجم
45 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت ششم
57 دقیقه
راه به قدم‌های تو روشن می‌شود - قسمت هفتم
54 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت اول
60 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت دوم
71 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت سوم
55 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت چهارم
67 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت پنجم
57 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت ششم
68 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت هفتم
69 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت هشتم
61 دقیقه
رفتنی‌ام یا ماندنی - قسمت نهم
23 دقیقه
موعد مقرر - قسمت اول
29 دقیقه
موعد مقرر - قسمت دوم
53 دقیقه
موعد مقرر - قسمت سوم
35 دقیقه
موعد مقرر - قسمت چهارم
43 دقیقه
موعد مقرر - قسمت پنجم
29 دقیقه
موعد مقرر - قسمت ششم
30 دقیقه
موعد مقرر - قسمت هفتم
18 دقیقه
موعد مقرر - قسمت هشتم
20 دقیقه
موعد مقرر - قسمت نهم
21 دقیقه
موعد مقرر - قسمت دهم
20 دقیقه
موعد مقرر - قسمت یازدهم
13 دقیقه
موعد مقرر - قسمت دوازدهم
21 دقیقه
موعد مقرر - قسمت سیزدهم
23 دقیقه
موعد مقرر - قسمت چهاردهم
19 دقیقه
موعد مقرر - قسمت پانزدهم
33 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت اول
25 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت دوم
36 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت سوم
34 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت چهارم
20 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت پنجم
30 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت ششم
19 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت هفتم
32 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت هشتم
49 دقیقه
همسفر زندگی - قسمت نهم
34 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت اول
26 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت دوم
50 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت سوم
58 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت چهارم
57 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت پنجم
40 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت ششم
51 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت هفتم
43 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت هشتم
37 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت نهم
29 دقیقه
هیچ ملاقاتی تصادفی نیست - قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ
نویسنده
مترجمفائزه پورعلی
راویسید میثاق ابطحی، حامی قنبرزاده، امیر فرحان نیا، محمود هادی زاده، بهادر ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴۱ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ

برای دریافت کتاب صوتی مجموعه هفت جلدی آثار هاکان منگوچ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.