معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

عکس جلد کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

راندا برن نویسنده‌ی معروف کتاب راز که به موفقیتی جهانی رسید، الهام‌بخش افراد زیادی شد تا با باور به قانون جذب و شکرگزاری، به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند. کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد سرگذشت واقعی افرادی است که با باور داشتن به این انرژی، به موفقیت‌های شگرفی دست پیدا کردند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

برای بسیاری از مردم، رسیدن به موفقیت علاوه بر عوامل عینی و ملموس آن که شامل تلاش، پشتکار، شبکه‌سازی، شانس و... باشد، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که تا حدی ناملموس و ذهنی هستند. همه از قدرت نگرش مثبت و اثر آن در رسیدن به اهداف خبر دارند، ولی تاکنون گمان بر این می‌رفت که داشتن طرز فکر برنده، صرفاً با تقویت انگیزه و تلاش، افراد را به موفقیت می‌رساند. اما راندا برن (Rhonda Byrne) با معرفی مفهوم راز، محدوده‌ی اثر نگرش مثبت را فراتر از تحریک انگیزه برد و آن را به قدرت‌های ماورائی کائنات مرتبط کرد.

راندا برن با جستجویی در تاریخ و بررسی آثار ادبی، دینی و فلسفی، قانونی کهن را کشف کرد که افراد زیادی در طول تاریخ از آن بهره برده بودند و عده‌ی زیادی نیز با شک و تردید از کنار آن گذشته بودند. این قانون،‌ که برن آن را «قانون جذب» معرفی می‌کند، به افراد کمک می‌کند تا با تفکر مثبت و باور به رسیدن به اهدافشان، در عالم واقعیت به آن‌ها دست پیدا کنند. راندا برن در توضیح کارکرد این روش این‌طور می‌گوید که برای نیل به اهدافتان، باید طوری زندگی کنید که انگار از همین حالا صاحب آنچه می‌خواهید باشید، هستید. شما باید چنان برای داشتن آنچه در نظر دارید شکرگزار باشید که کائنات نیز از این انگیزه و اراده‌ی شما مطلع شود و مسیر رسیدن شما به هدفتان را پیشاپیش هموار کند. این ایده با انتشار تحت عنوان کتاب و مستند راز، افراد زیادی را تحت‌تأثیر قرار داد و آن‌ها توانستند با عمل به اصول و قواعد آن، به موفقیت‌های بی‌نظیری دست پیدا کنند. زمانی که این افراد، بازخوردها و داستان‌های موفقیتشان را به راندا برن ارسال کردند، او تصمیم گرفت تا داستان‌های آن‌ها را با عنوان کتاب چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد (How The Secret changed my life) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، منتشر کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

آنچه در این کتاب می‌شنوید، سرگذشت افرادی است که با باور به قانون جذب، چیزی شبیه به معجزه را برای خود رقم زده‌اند. مهم نیست آنچه طلب می‌کنید در حوزه‌ی مالی و ثروت باشد، به زندگی خانوادگی و عاشقانه‌تان مربوط باشد یا بهتر شدن وضعیت کاری، تحصیلی و حتی سلامتیتان را در بر بگیرد، کافی است تا به قانون جذب و تأثیر شگفت‌انگیز آن ایمان داشته باشید تا راه رسیدن به خواسته‌تان خودبه‌خود هموار شود. این کتاب علاوه بر رهنمودهایی در رابطه با قانون جذب، با ذکر مثال‌هایی واقعی از زندگی پیروان این عقیده، الهام‌بخش شما در مسیر رسیدن به اهدافتان خواهد شد.

کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد با تلاش نفیسه معتکف به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی محبوبه سعیدی بوده است. نشر صوتی ماه آوا و انتشارات لیوسا، ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که تمایل دارند تا با قانون جذب، مسیر رسیدن به اهدافشان را سریع‌تر بپیمایند، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد می‌شنویم

در سال 2006 که با راز آشنا شدم، زندگى زناشویى بدى داشتم و از ایده‌ى وجود عشق واقعى ناامید شده بودم. قاطعانه بر این باور بودم همه‌ى افرادى که مى‌شناسم و ادعا مى‌کنند که عاشق همسرشان هستند، در جمع این‌طور وانمود مى‌کنند اما درواقع احتمالاً حال‌وروز آن‌ها هم تا حدى مثل حال‌وروز من است.

من همیشه چنین احساسى نداشتم. در خانه‌اى سرشار از مهر و محبت بزرگ شده بودم. پدر و مادرم در تمام طول چهل‌ویک سال زندگى زناشویى‌شان بدون توجه به حضور دیگران به هم ابراز عشق مى‌کردند. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاى مادرى و پدرى‌ام هم وفادارترین زوج‌هایى بودند که در عمرم دیده بودم. اما خودم را متقاعد کرده بودم که در این دوره و زمانه چنین عشقى دیگر وجود ندارد. در مورد ازدواج من، باور این قضیه راحت‌تر از اقرار به آن بود.

بعد از تماشاى فیلم راز، فورى کتابش را هم خریدم و مصمم شدم که طرز فکرم را تغییر دهم. کم‌کم شروع کردم و هر روز به خودم خاطرنشان مى‌کردم که جنبه‌هاى مثبت هر چیزى را ببینم. دوباره نوشتن را شروع کردم. به‌دلیل تزلزل زندگى زناشویى‌ام نویسندگى را ول کرده بودم. قصه‌اى عاشقانه نوشتم؛ اول براى دل خودم. دلم مى‌خواست ببینم آیا مى‌توانم براى آنچه واقعا دلم مى‌خواهد، یعنی عشقى واقعى، دست به قلم ببرم و در این راستا خودم را متقاعد کنم که به‌هرحال در دنیا چنین چیزى وجود دارد؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
65 دقیقه
چگونه درخواست کردم، باور کردم، و دریافت کردم
40 دقیقه
چگونه براى کسب شادى از راز استفاده کردم
42 دقیقه
چگونه از راز براى کسب ثروت استفاده کردم
32 دقیقه
چگونه از راز براى تغییر روابط استفاده کردم
70 دقیقه
چگونه از راز براى سلامتى استفاده کردم
65 دقیقه
چگونه از راز براى شغل خود استفاده کردم
65 دقیقه
چگونه با استفاده از راز زندگی‌ام متحول شد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویمحبوبه سعیدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
یادمه چند سال پیش تلویزیون ایران هم با کلی سانسور راز رو به صورت ویدیویی پخش کرد راندا برن و باب پراکتور و هیل واقعا قابل ستایش و تقدیرن چون تحول بزرگی رقم زدن. رازی که شاید هیچ کدوم از دولت ها نمیخواستن عنوان بشه در قالب کتاب هاشون بازگو شده. البته که باز هم حلقه گم شده داره ولی از خوندنش بی نصیب نمونید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد

برای دریافت کتاب صوتی چگونه راز زندگی‌ام را متحول کرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.