معرفی و دانلود کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه

عکس جلد کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه

کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه نوشته‌ی اندی اکرافر، داستان جذاب و زیبایی درباره‌ی دختری به نام آنیوژ است که در نیمه‌های شب با صدای عجیب و غریبی بیدار می‌شود و اتفاق هیجان‌انگیزی برایش رخ می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه (Chicken in the kitchen) چیست؟

داستان این کتاب صوتی درباره‌ی دختری به اسم آنیوژ است که در کشور آفریقایی نیجریه که هوای گرمی دارد، زندگی می‌کند. او دختری بسیار کنجکاو و مهربان بود که به اطراف توجه زیادی داشت و اتفافاتی که در پیرامونش رخ می‌داد را به دقت زیر نظر می‌گرفت. آنیوژ در یکی از شب‌های پاییزی با صدای عجیب و غریبی از خواب بیدار شد، کمی ترسید و به آرامی از تخت خوابش پایین آمد تا به دنبال صدا برود. به سمت آشپزخانه راه افتاد. وقتی سرش را از چهارچوب به داخل آشپزخانه برد، با صحنه‌ی عجیبی روبه‌­رو شد.

اگر دوست دارید بدانید که آنیوژ با چه صحنه‌ای روبه‌رو شده و چه اتفاقی برایش افتاده است، این کتاب صوتی را بشنوید.

افتخارات کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه:

- جایزه بهترین کتاب آفریقا برای کودکان در سال 2016
- نامزدی مدال کیت گرینوی در سال 2017
- جایزه بهترین تصویرگری براتیسلاوا در سال 2017

کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های زیبا و هیجان‌انگیز هستند، مناسب است.

در قسمتی از کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه می‌شنویم:

بالاخره بعد از چند دقیقه، پرنده به حرف‌های دانای چوبی گوش داد و از خونه بیرون رفت. دخترک هم که خیلی خوابش می‌اومد، از دوستش تشکر کرد و به اتاقش برگشت تا بخوابه. وقتی روی تختش دراز کشید، از اینکه تونسته بود با کمکِ دانای چوبی جلوی مرغ رو بگیره، خیلی خوشحال شد و لبخند زد. آنیوژ می‌دونست که اون سبزیجات چقدر برای مادر و خاله‌هاش با ارزشن.

دخترک چند دقیقه چشم‌هاش رو بست، اما هرچقدر تلاش کرد، نتونست بخوابه. پس از پدرش خواهش کرد که براش داستان تعریف کنه تا بتونه استراحت کنه. پدرش هم برای اینکه روزِ بعد، جشنواره‌ی سبزیجات بود، تصمیم گرفت داستانِ ارواحِ بزرگی که با لباسِ مبدل به سبزیجاتِ توی جشنواره سر میزنن رو تعریف کنه.

اون‌ها شبِ قبل از جشنواره به خونه‌ها میرن تا به محصولات نگاهی بندازن. مردمِ کشورِ نیجریه معتقدن که این ارواح به دو دسته تقسیم می‌شن؛ بعضی‌ها عناصرِ طبیعت مثلِ آب یا خاک هستن و گروه دیگه، اجدادی هستن که به نوداگانشون سر میزنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مرغی در آشپزخانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مرغی در آشپزخانه
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویامیرحسین صداقتی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه

علیرضا
۱۴۰۲/۹/۱
کتاب صوتی خیلی خوبی بود نه فقط برای کودکان حتی برای تازع نوجوان من خیلی خوشم آمد یک داستان خیالی بود که من لذت بردن مخصوصا موقع خوابیدن چون خوابش رو قشنگ بینید:)
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه

برای دریافت کتاب صوتی مرغی در آشپزخانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.