معرفی و دانلود کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب

عکس جلد کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب

کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب حکایت زیبایی از دوستی است. ریچل برایت نویسنده‌ی پرفروش در این اثر به ما یادآوری می‌کند محبت و عشق باارزش‌ترین دارایی‌های ما در زندگی هستند. او رفاقت خرس و سنجابی را به تصویر می‌کشد که با وجود تمام تفاوت‌ها سعی دارند دیگری را درک و به همدیگر کمک کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب

تصویری دوست‌داشتنی از دوستی و رفاقت! ماجراهای کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب (Snowflake in My Pocket) در جنگلی سرسبز و بزرگ اتفاق می‌افتد. خرس پیر و سنجاب کوچک شخصیت‌های اصلی داستانند، دو دوست که با وجود همه‌ی تفاوت‌ها رابطه‌ای صمیمی با یکدیگر برقرار کرده‌اند. آن‌ها به گوشه‌وکنار جنگل سفر می‌کنند و از مشاهده زیبایی‌ها لذت می‌برند. سنجاب پر از انرژی به همه‌جا سرک می‌کشد و حتی خرس را سرذوق می‌آورد، اما او تابه‌حال هیچ زمستانی را ندیده.

سنجاب کوچک فقط سه فصل اول سال را می‌شناسد پس وقتی اسم برف را از خرس می‌شنود با اشتیاق منتظر رسیدن این اتفاق جادویی است. روزها پشت سر هم می‌گذرند و بالاخره اولین برف از راه می‌رسد. سنجاب به خانه‌ی خرس می‌رود تا با هم میان جنگل بروند. اما دوست پیرش حسابی بیمار شده! سنجاب تصمیم می‌گیرد برف را به خانه‌ی دوستش بیاورد اما این کار عملی است؟ آیا سنجاب می‌تواند این گرد سفید-نقره‌ای درخشان را برای بهترین دوستش بیاورد؟ برای فهمیدنش شما را به شنیدن کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب با ترجمه‌ی یگانه حیدرنژاد دعوت می‌کنیم!

این داستان لطیف توسط نشر صوتی آوارسا تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب گلوله‌ی برفی در جیب

  • دلرباست! (The Herald)
  • داستانی مسحورکننده. (South Wales Evening Post)
  • کتابی ایده‌آل برای زمستان‌های سرد و برفی. (Dorset Magazine)
  • روایتی زیبا از تجربه مشاهده اولین برف زندگی. (Red Reading Hub)

کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 3 تا 7 سال از شنیدن این داستان لذت خواهند برد.

با ریچل برایت بیشتر آشنا شویم

ریچل برایت (Rachel Bright) متولد سال 1979 و اهل بریتانیاست. او تصویرگر و نویسنده‌ی آثاری مطرح و پرفروش در حیطه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از میان کتاب‌های خانم برایت می‌توان به عناوینی نظیر «ھیولای چشم دکمه‌ای»، «نهنگی که بیشتر می‌خواست»، «بغلی ناسور»، «سلطان جنگل: موش»، «این عروسک مال من است»، «سنجاب‌ها وارد می‌شوند»، «گرگی که گم شد» و «کوالایی که دیگه می‌تونه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب می‌شنویم

روزهای آخر پاییز بود و آخرین برگ‌های زرد و نارنجی از سرما مثل ابر بهار روی زمین می‌ریختند. خرس پیر فصل‌های زیادی رو توی عمرش دیده بود و ریزش برگ‌ها براش نوید زمستون رو می‌دادن. اما سنجاب سن زیادی نداشت و فقط گردش سه فصل اول سال رو تجربه کرده بود. دو دوست قصه ما گوشه به گوشه جنگل رو با هم می‌گشتن. شنا کردن توی آب،‌ خوردن تمشک‌های خوشمزه و حتی تماشای ستاره‌ها از تجربه‌های جذاب اون‌ها بود.

سنجاب مثل یک طوطی کوچولو تموم کارهای خرس رو تقلید می‌کرد و وقتی که حواسش نبود، موهای تنش رو آروم می‌کند. بعد نزدیک کف پاهاش می‌آورد و اونو غلغلک می‌داد! با اینکه گشت‌وگذار توی جنگل برای جونور دنیادیده تازگی نداشت، اما وقت گذروندن به همراه بافی حس خوب و جدیدی بهش می‌داد. سنجابک انقدر از تجربه‌های جدید هیجان‌زده می‌شد که هاگزی رو هم به وجد می‌آورد... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
گلوله‌ی برفی در جیب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب

برای دریافت کتاب صوتی گلوله‌ی برفی در جیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.