معرفی و دانلود کتاب صوتی پرواز تا به خود

عکس جلد کتاب صوتی پرواز تا به خود
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرواز تا به خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرواز تا به خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرواز تا به خود

اکرم ستوده حق در کتاب صوتی پرواز تا به خود شما را به سفری معنوی در پیچ‌و‌خم‌های درونی‌تان دعوت می‌کند. به کمک نویسنده با ابعاد متعالی شخصیت‌تان آشنا می‌شوید و راه اتصال به منبع الهی آفرینش را می‌آموزید. آرامش، شادی روزافزون و خوشبختی حقیقی دستاوردهای مطالعه‌ی این کتاب روانشناختی هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی پرواز تا به خود

زندگی در دنیای شلوغ و پرسروصدای امروزی، مجال چندانی برای سیر و سلوک معنوی برایمان نگذاشته. با وجود دغدغه‌های متنوع اقتصادی، اجتماعی و... که در زندگی روزانه‌مان خودنمایی می‌کنند، دیگر کسی به روح و نیازهای روحانی‌اش توجهی ندارد. گویا تمایلات روح و روانمان در میان انبوهی از نیازهای رنگارنگ مادی گم شده است. اکرم ستوده حق با قلم گیرا و کلام آرامش‌بخش خود، از شما می‌خواهد تا به کمک رهنمودهای کتاب صوتی پرواز تا به خود، ارزش‌های حقیقی خودتان را بشناسید و به جای اسارت در چنگال مادیات فریبنده، طعم زندگی معنوی را بچشید.

با رشد علوم تجربی و روش‌هایی که علم در دوران مدرنیته، پیش پای بشر می‌گذاشت، رفته‌رفته پدیده‌هایی که قابل آزمایش و اندازه‌گیری نبودند، غیرعلمی و یا حتی دروغین شمرده شدند. بسیاری از موضوعاتی که به دین و حیات روح وابستگی داشتند، به این وسیله، زندگی انسان مدرن را ترک کردند. البته سال‌ها بعد دانشمندان به نقص روش‌های تجربی پی بردند و کوشیدند تا جای ممکن، به احیای تعالیم معنوی کمک کنند اما هنوز هم پرداختن به روح و روان آدمی، برای خیلی از افراد معنایی ندارد. حتی با وجود اینکه انسان‌ها به کمبودهای روحانی و جای خالی بسیاری از ضروریات معنوی پی برده‌اند اما بازهم سفر به جهان حقیقی درونشان را آغاز نمی‌کنند؛ شاید به خاطر ترس از شکست و شاید به این خاطر که کمبودهایشان را به‌عنوان ویژگی‌های شخصیتی خود پذیرفته‌اند. غافل از اینکه وجود انسان بسیار بیش از آن چیزی‌ست که در میان لباس‌ها و انبوهی از پُست و عنوان بی‌ارزش نهفته.

اکرم ستوده حق به شما نشان می‌دهد که چطور به ابعاد شهودی وجودتان توجه کنید و صدای الهامات قلبی‌تان را بشنوید. همچنین شما را راهنمایی می‌کند تا عظمت خود را دریابید و دیگر از مشکلات بی‌اهمیت این جهان برای خودتان، ترس‌ها و نگرانی‌های هولناک نسازید. نویسنده به شما یادآوری می‌کند که اگر به سرمنشأ هستی خود نظری بیافکنید، می‌بینید نه‌تنها دلیلی برای ترس وجود ندارد، بلکه این سراسر هستی است که باید در برابر وجود الهی شما زانو بزند.

کتاب صوتی پرواز تا به خود را از سوی نشر ماه آوا، با صدای راضیه هاشمی می‌شنوید. انتشارات پارلاق قلم چاپ این اثر را به عهده داشته است.

کتاب صوتی پرواز تا به خود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواهان آرامش عمیق درونی و رسیدن به خودباوی هستید، همچنین می‌خواهید با ابعاد روحانی وجودتان ارتباط برقرار کرده و زندگی معنوی‌تان را آغاز کنید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی پرواز تا به خود را به خودتان هدیه دهید.

در بخشی از کتاب صوتی پرواز تا به خود می‌شنویم

می‌خواهم مختصری هم درمورد بعضی از حس‌ها و الهاماتی که ممکن است در مسیر زندگی آن‌ها را دریافت کنیم حرف بزنیم. گاهی از اوقات هست که ما قلباً یک پیامی و یا حسی رو به صورت روشن دریافت می‌کنیم برای انجام دادن کاری. که این حس و دریافت کلاً متفاوت با فکرها و حس‌های دیگر است. ممکن است حاوی پیامی باشد با دعوت به پا گذاشتن در مسیری. این‌ها را با نام شهود قلبی می‌شناسیم یا همان الهامات.

در این مرحله، باید بگویم که دریافت الهامات برای هر انسانی امکان‌پذیر است. این‌گونه نیست که خداوند برای بعضی‌ها این الهامات را در نظر بگیرد و برای بعضی دیگر نه؛ زیرا ما هر لحظه از جانب خداوند، هدایت می‌شویم. علت اینکه سخت این شهود قلبی را دریافت می‌کنیم این است که ما خودمان آن‌قدر در داخل سرمان سروصدا داریم که متوجه صدای نرم و لطیف الهامات نمی‌شویم. برای دریافت بهتر شهود قلبی، بودن در لحظه‌ی حال همیشه بهترین گزینه است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
بخش اول
34 دقیقه
بخش دوم
39 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرواز تا به خود
نویسنده
راویراضیه هاشمی
ناشر چاپیانتشارات پارلاق قلم
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرواز تا به خود

Aynaz
۱۴۰۲/۱۲/۳
ما خالقیت، خالق زندگی خودمان پس هرچه بیشتر خود را بشناسیم می‌توانیم زندگی بهتری را برای خودمان خلق کنیم
فریبا رضایی
۱۴۰۲/۲/۳۱
خوشحالم از اینکه میبینم یک هموطن تا این حد آگاه هست. لذت بردم هم از کتاب، هم صداگذار و هم موسیقی❤️
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرواز تا به خود

برای دریافت کتاب صوتی پرواز تا به خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.