معرفی و دانلود کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش

عکس جلد کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش
قیمت:
۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش

کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش نوشته کارمن گیل، درباره‌ی کودکی به نام کیبو است که هیولای وحشتناکی را در پشت پنجره اتاقش می‌بیند. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش می‌شنویم:

کیبو سه­ تا کار رو تو دنیا بیشتر از همه دوست داشت: کاهو دادن به لاک­پشتش، سُرسُره بازی توی پارک و شکلک درآوردن جلوی آیینه‌ی اتاق خوابش.

یک روز کیبو یک شکلک جدید برای خودش ساخت. اون گوش‌هاشو با دستاش جلو می‌آورد و زبونش رو به دماغش می‌زد. هر روز صبح بعد خوردن صبحانه به طبقه­‌ی بالا می‌رفت و جلوی آیینه به خودش لبخند می­‌زد. اما یک روز وقتی که داشت زبون در می‌آورد و گوش خودش رو می‌کشید، یک اتفاق بدی افتاد. از پنجره­‌ی باز اتاقش یک اژدهای بنفش وارد شد. اون هیولا پشت سر کیبو ایستاد، روی پاهاش بلند شد و سایه­‌ی بزرگی درست کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کیبو و اژدهای بنفش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویعادله نهاوندیان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش

برای دریافت کتاب صوتی کیبو و اژدهای بنفش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.