معرفی و دانلود کتاب طناب نامرئی

عکس جلد کتاب طناب نامرئی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طناب نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طناب نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طناب نامرئی

کتاب طناب نامرئی نوشته‌ی پاتریک کارست داستان دوقلوهایی را روایت می‌کند که یک شب از صدای رعدوبرق ترسیده و به مادرشان پناه آورده‌اند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های سایت آمازون است که به کودکان کمک می‌کند تا با اضطراب جدایی و اندوهِ از دست دادن کنار بیایند.

درباره‌ی کتاب طناب نامرئی

پاتریک کارست (Patrice Karst) در کتاب طناب نامرئی (The Invisible String) درمورد ارتباطی صحبت می‌کند که با چشم دیده نمی‌شود، اما می‌توان آن را در قلب خود احساس کرد و مطمئن بود که برای همیشه بین ما و کسانی که دوستشان داریم برقرار است. او تمام عمر خود را صرف انتقال این پیام کرده است؛ از نظر او انرژی عشق فراتر از زمان و مکان و قدرتمندترین نیرو در تمام جهان است. این کتاب تصویری با فروش بیش از یک میلیون نسخه و ترجمه به 15 زبان به یک پدیده در زمینه‌ی کتاب‌های پرفروش تبدیل شد.

کتاب طناب نامرئی از شبی طوفانی با صدای رعدوبرق‌هایی شروع می‌شود که لیزا و جرمی، دوقلوهای داستان، را از ترس به اتاق مادر می‌کشاند. مادر اما به‌جای اینکه بگذارد بچه‌ها در اتاقش بمانند، اطمینانی دلگرم‌کننده درمورد ارتباطی ناگسستنی به آن‌ها می‌دهد؛ طنابی نامرئی که آن‌ها را برای همیشه به‌هم وصل می‌کند. بچه‌ها ابتدا باور نمی‌کنند، اما هنوز هم می‌خواهند بدانند این طناب چیست و تا کجا می‌رسد؟ پاسخ حقیقت ساده‌ای است: این طناب از عشق ساخته شده است. آیا همه یک طناب نامرئی دارند؟ تا کجا می‌رسد؟ آیا این طناب هیچ‌وقت از بین می‌رود؟

اطمینان‌بخشی نگاه پاتریک کارست باعث آرامش خوانندگان کتاب طناب نامرئی می‌شود. باور به وجود همیشگی عشق در میان انسان‌ها ایده‌ی اصلی او در سرتاسر این کتاب است. پاتریک کارست با نگاهی کودکانه به بررسی سوالاتی درمورد ارتباطات نامرئی و درعین‌حال ناگسستنی بین ما و عزیزانمان می‌پردازد و گفت‌وگوهای عمیقی درمورد عشق ارائه می‌کند. کتاب طناب نامرئی داستانی زیبا برای القای قدرت خدشه‌ناپذیر عشق از والدین به فرزندان است. مربیان، درمانگران، مددکاران اجتماعی و والدین کتاب طناب نامرئی را ابزاری عالی برای مقابله با انواع اضطراب جدایی، از دست دادن و سوگ اعلام کرده‌اند. کودکان رویکرد تمثیل‌گونه‌ی کتاب را به‌راحتی درک کرده و با آغوش باز پذیرای رشته‌های نامرئی عشق می‌شوند.

انتشارات مهرسا انتشار این کتاب را با ترجمه‌ی سیده آرین الحسینی بر عهده داشته است.

افتخارات کتاب طناب نامرئی

  • از پرفروش‌های یواِس‌اِی تودی
  • از پرفروش‌ترین‌های آمازون
  • در فهرست پرفروش‌های پابلیشرز ویکلی
  • فروشِ بیش‌از یک میلیون و نیم نسخه

نکوداشت‌های کتاب طناب نامرئی

  • کودکان در تمامی سنین (و حتی بزرگسالان!) با کشف اینکه همه‌ی ما ازطریق طناب نامرئی به کسانی که دوستشان داریم متصل هستیم، احساس آرامش و شادی زیادی می‌کنند. (انجمن ملی روانشناسان مدرسه)

  • کتاب داستانی فوق‌العاده برای کودکانی که اضطراب جدایی را تجربه می‌کنند. (مجله‌ی والدین امروز)

  • اگر می‌توانستم فقط یک کتاب داشته باشم که بتوانم از آن برای اهداف مشاوره استفاده کنم، این همان کتاب بود. می‌توان از آن برای هر نوع غم جدایی و از دست دادن استفاده کرد. (United Way)

  • یک داستان شیرینِ اطمینان‌بخش برای بچه‌هایی که اضطراب جدایی، طلاق یا اضطراب مرگ دارند. (Motherly)

  • کتاب طناب نامرئی پیامی دلگرم‌کننده دارد؛ اگرچه ممکن است از کسانی که دوستشان داریم جدا شویم، اما عشق رشته‌ی بی‌پایانی است که همه‌ی ما را به هم پیوند می‌دهد. (آکادمی اطفال آمریکا)

  • با مطالعه‌ی این کتاب پرفروش برخی از پیچیدگی‌های غم و اندوه کودکان را گره‌گشایی کنید. (CNN Underscored)

کتاب طناب نامرئی برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان کتاب طناب نامرئی کودکان 3 تا 7 ساله‌ای هستند که ترس‌هایی را در رابطه با جدا شدن از خانواده و عزیزانشان تجربه می‌کنند. این کتاب همچنین دارای راه‌حلی هوشمندانه برای والدینی است که در تلاش برای پرورش فرزندانی مستقل هستند.

با پاتریک کارست بیشتر آشنا شویم

پاتریک کارست متولد سال 1959 در لندن، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش کودکان است. او در کودکی به ایالات متحده نقل‌مکان کرد و از آن زمان تاکنون در یک سفر خلاقانه و معنوی جذاب بوده است. پاتریک کارست، تک‌والد فرزند خود، در کالیفرنیا زندگی می‌کند؛ در آنجا خاطراتش را می‌نویسد و روی داستان‌های بیشتری کار می‌کند.

پاتریک کارست کتاب‌ «افسار نامرئی (The Invisible Leash)» درمورد کنار آمدن با غم از دست دادن حیوان خانگی، کتاب «شبکه‌ی نامرئی (The Invisible Web)» درباره‌ی عشق و ارتباطات جهانی، کتاب «تو هیچوقت تنها نیستی (You Are Never Alone)» و کتاب «لبخندی که دور دنیا سفر کرد (The Smile That Went Around the World)» را به رشته‌ی تحریر درآورده. او همچنین دو کتاب برای بزرگسالان به نام «خدا به خیر کرد (God Made Easy)» و «راهنمای نجات مادران تنها (The Single Mother's Survival Guide)» تألیف کرده است.

در بخشی از کتاب طناب نامرئی می‌خوانیم

«وقتی در مدرسه هستید و دلتان برایم تنگ می‌شود، عشق شما همه‌ی مسیر طناب را می‌آید، به من می‌رسد و من لرزش آن را در قلبم احساس می‌کنم.» جرمی گفت:«و وقتی قلب شما می‌لرزد، ما هم لرزش آن را در قلبمان احساس می‌کنیم.»
لیزا پرسید:«گربه‌ی‌مان جَسپِر هم یک طناب نامرئی دارد؟» مامان گفت:«البته که او هم دارد!» لیزا پرسید:«من و بهترین دوستم لوسی هم طناب نامرئی داریم؟» «دوست‌های صمیمی هم دارند!»
«این طناب تا کجا می‌رسد؟» مامان گفت:«به هر جا و همه‌جا!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طناب نامرئی
نویسنده
مترجمسیده آرین الحسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-989072-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طناب نامرئی

شقایق قدسی
۱۴۰۳/۱/۲
ایشون یکی از نویسندگان مورد علاقه بنده در آثار مربوط به کودکان است. البته این داستان برای کودکان ۶ سال به بالا مناسب است. بستگی به خصوصیات شناختی کودک هم دارد که توانایی شناختی برای درک این داستان را تا چه میزان دارد.
شینا یوسفی
۱۴۰۲/۱۱/۵
این کتاب رو معرفی کردن تهیه کردیم راضی بودم فقط هر بچه‌ای فکر نکنم توان درکش رو داشته باشه شاید محدودیت سنی داشته باشه مثلا بالای شش
فرشته صمدی
۱۴۰۲/۸/۲۲
ایده ساده و درعین حال قشنگی بود و خیلی جاها به کار میاد، تصاویر خود کتاب هم خیلی قشنگ بود
لیلا حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۵
واقعا عالی و درجه یک، دختر من ٤ سالشه بسیار ارتباط برقرار کرد با کتاب
آزاده
۱۴۰۲/۸/۳
این کتاب عالیه خصوصا برای بچه‌هایی که میخوان برن مهد یا پیش دبستانی
زهرا علیزاده
۱۴۰۲/۱۲/۱
خیلی کتاب خوبی بود فهم راحتی داشت برای دخترم
نگارفروزان
۱۴۰۲/۸/۲۵
خیلی خوب و مفید برای اضطراب جدایی کودکان
فاطمه
۱۴۰۳/۲/۳
مفید بود لذت بردم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب طناب نامرئی

برای دریافت کتاب طناب نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.