معرفی و دانلود کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری

عکس جلد کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری

بیشتر افراد گمان می‌کنند داشتن اشتیاق زیاد نسبت به یک هدف یا وجود صفاتی چون سخت‌کوشی و پشتکار می‌تواند ضامن موفقیت باشد، اما برندن برچارد در کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری به شما خواهد گفت که این صفات به تنهایی برای درخشش کافی نیستند. این کتاب به شما کمک می‌کند عادت‌های ویژه‌ای را در وجودتان پرورش دهید و تبدیل به یک انسان ابرموفق شوید. گفتنی‌ست کتاب حاضر جزو پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال بوده است.

درباره‌ی کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری

تاکنون با خود فکر کرده‌اید چه چیزی سبب می‌شود برخی افراد همواره به سمت کارهایی جذب شوند که روزبه‌روز به سطح رفاه بالاتری برسند در حالی‌که برخی دیگر با وجود تلاش و سخت‌کوشی، همواره از نظر مالی با مشکلات دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و نمی‌توانند به بسیاری از اهداف مورد نظرشان برسند؟ واقعیت این است که همه‌ی افراد مشتاق پیشرفت و بهبود زندگی خود هستند، اما اغلب آن‌ها برنامه و استراتژی مشخصی برای موفقیت خود ندارند.

برندن برچارد (Brendon Burchard) یک مربی متخصص در زمینه‌ی موفقیت است که در کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری (High Performance Habits) نتیجه‌ی سال‌ها تحقیق و بررسی خود را برای رسیدن به عملکردی خارق‌العاده در اختیار شما قرار می‌دهد. داده‌های موجود در این اثر برگرفته از راهکارهایی‌ست که افراد موفق جهان بارها در زندگی خود به کار گرفته‌اند و برچارد از طریق انجام گفتگوها و نظرسنجی‌های متعدد به این اطلاعات ارزشمند دسترسی پیدا کرده است.

نویسنده‌ی این کتاب معتقد است شما برای دست‌یابی به موفقیت به ویژگی‌هایی نیاز دارید که سبب شوند به سطحی بالاتر از آنچه در تصورتان می‌گنجد برسید و راز این موضوع در ارائه‌ی خدمات هدفمند شما به انسان‌های دیگر نهفته است. این کتاب به شما کمک می‌کند عادت‌های اطمینان‌بخشی را وارد سبک زندگی خود کنید. مهم نیست دارای چه تیپ شخصیتی‌ای باشید؛ چراکه مطالب این کتاب با درنظر گرفتن روحیات و شرایط گوناگون افراد نوشته شده و اجرای این برنامه در بلندمدت می‌تواند تغییر و تحولی باورنکردنی در زندگی شما ایجاد کند.

در فصل‌های مختلف این کتاب با روش‌های افزایش بهره‌وری در زندگی، داشتن شجاعت، راه‌های تأثیرگذاری بر دیگران و... آشنا خواهید شد که نکاتی کلیدی را برای افزایش خلاقیت و شفافیت در کار و زندگی در اختیار شما قرار می‌دهند.

کتاب عادت‌های عملکرد عالی ترجمه‌ی محمود جولایی است و از سوی انتشارات کاپیتان منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری

  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • نامزد بخش کتاب‌های «تجاری و رهبری» سایت آمازون در سال 2017

کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی با محوریت موفقیت شغلی و فردی می‌توانند از راهکارها و تمرین‌های انگیزه‌بخش این کتاب استفاده کنند.

با برندن برچارد بیشتر آشنا شویم

برندن برچارد نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است که این کتاب آخرین اثر او به شمار می‌رود. مجله‌ی موفقیت در اکتبر 2017 وی را به‌عنوان پردرآمدترین مربی انگیزشی و بازاریابی در جهان معرفی کرده است. برچارد دوره‌های آنلاین توسعه‌ی شخصی را با شبکه‌ی اپرا وینفری برگزار نموده و مجله‌ی اپرا، از او تحت عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران در زمینه‌ی رشد شخصی یاد کرده است. از دیگر آثار این نویسنده که به فارسی ترجمه شده باید به کتاب‌های «10 فاکتور برای پیش‌بینی موفقیت» و «چرا تغییر سخت است» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری

  • جهان متعلق به آن‌هایی است که پرانرژی باشند. (رالف والدو امرسون)

  • برتری انسان، یک حالت ذهنی است. (سقراط)

  • بیشتر مردم به همان اندازه‌ای شاد هستند که ذهن خود را برای آن تنظیم می‌کنند. (آبراهام لینکلن)

  • ضرورت راهنمای طبیعت است. ضرورت مضمون و مخترع طبیعت است. ضرورت سنگ بنا و قانون جاویدان طبیعت است. (لئوناردو داوینچی)

  • تنها، کسی که تمام توان و جان خود را وقف آرمانی مقدس می‌کند، یک استاد واقعی است و رسیدن به همین درجه استادی، کل وجود یک فرد را طلب می‌کند. (آلبرت انیشتین)

  • شما هرگز متوجه نمی‌شوید چقدر قوی هستید، تا زمانی که قوی بودن تنها انتخاب شما باشد. (باب مارلی)

  • اشتیاق، بدون حسی از فوریت، ارزش خود را از دست می‌دهد. (جیم ران)

  • نه‌تنها باید خوب باشیم، بلکه باید برای خوب بودن دلیل داشته باشیم. (هنری دیوید تورو)

در بخشی از کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری می‌خوانیم

این واژه‌ها را به یاد می‌آورید: «هویت»، «وسواس ذهنی»، «وظیفه»، «ضرب‌الاجل واقعی». همان‌طور که ممکن است حدس زده باشید، هر یک از این نیروها می‌توانند به ما کمک کنند سطح انرژی خود را حفظ کنیم و عملکرد ما بهبود یابد. اما زمانی‌که خواسته‌های درونی و بیرونی باهم ترکیب می‌شوند، به ضرورت بیشتری می‌رسید و انگیزه شما نیز قوی‌تر می‌شود.

در اینجا می‌خواهم موضوع مهمی را مجدداً توضیح دهم. افراد زیادی از ضرورت نفرت دارند، درحقیقت آن‌ها از هرگونه فشاری گریزانند. این افراد فشارهای درونی را چون می‌تواند باعث اضطراب شود، ترجیح نمی‌دهند. فشار بیرونی را هم نمی‌خواهند تجربه کنند، زیرا می‌تواند اضطراب و شکست واقعی را در پی داشته باشد. بااین‌حال، ما این واقعیت را متوجه شده‌ایم که افراد دارای عملکرد بالا ضرورت را دوست دارند. درحقیقت، آن‌ها به آن نیاز دارند. در نگاه افراد دارای عملکرد بالا، وقتی ضرورت وجود نداشته نباشد، اشتیاق آن‌ها هم از بین می‌رود.

برای ارائه مثالی در این خصوص که چنین مسئله‌ای چگونه می‌تواند نمود یابد، تصور کنید درحال کار با شخصی هستید که جزو 2 درصد برتر افراد دارای عملکرد بالا است. او به شما می‌گوید: «احساس می‌کنم به‌اندازه‌ی قبل هماهنگ و منظم نیستم.» شما چه برخوردی با او می‌کنید؟ آیا از او می‌خواهید آزمون شخصیت یا ارزیابی نقاط قوت خود را انجام دهد یا اینکه مدتی با خود خلوت کند و بیشتر فکر کند؟

قطعاً من چنین کاری نمی‌کنم. من گفتگویی درخصوص ضرورت با او آغاز می‌کنم. سپس بررسی می‌کنم که در چه زمانی از زندگی خود احساس هماهنگی و نظم بیشتری داشته‌ است؟ در این مرحله، جایگاه چهار نیروی ضرورت را درمورد او بررسی می‌کنم تا متوجه شوم چه چیزی درگذشته باعث شده این‌چنین عملکرد بی‌نظیری داشته باشد؟ بعد دوباره چهار نیرو را بررسی می‌کنم و سعی می‌کنم آن فرد با عملکرد بالا را ترغیب کنم به خاطر هویتش، وسواس‌ها و حس ‌وظیفه‌اش و ضرب‌الاجل‌های واقعی‌اش، پیوند عمیق‌تری با عطش خود برای رسیدن به موفقیت پیدا کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه نویسنده
بخش اول: عادات شخصی
عادت اول کارآمدی: معجزه‌ی شفافیت
درس 1: تصور 4 بعد آینده
درس 2: به دنبال چه احساسی هستید؟
درس 3: به نظر شما معنا در چیست؟
جدول شفافیت
عادت دوم کارآمدی: انفجار انرژی
درس 1: تنش را رها و هدف خود را مشخص کن
درس 2: شادی و لذت خلق کنید
درس 3: سلامتی خود را ارتقاء دهید
عادت سوم کارآمدی: افزایش ضرورت
مبانی ضرورت
درس 1: چه کسی به بهترین عملکرد شما نیاز دارد؟
درس 2: چرایی خود را تصریح کنید
درس 3: سطح تیم خود را ارتقا دهید
بخش دوم: عادت‌های اجتماعی
عادت چهارم کارآمدی: افزایش ‌بهره‌وری
مبانی ‌بهره‌وری بالا
درس 1: افزایش بهره‌وری در موارد مهم
درس 2: پنج حرکت اصلی شما چیست؟
درس 3: مهارت‌های کلیدی خود را دیوانه‌وار تقویت کنید
عادت پنجم کارآمدی: تأثیرگذار باشید
مبانی اثرگذاری
درس 1: به افراد یاد بدهید چطور فکر کنند
درس 2: افراد را برای رشد به چالش بکشید
درس 3: الگوی مناسبی برای مسیر ارائه کنید
عادت ششم کارآمدی: شجاع باشید
اﻧﻮاع ﺷﺠﺎﻋﺖ
درس 1: برای تلاش خود ارزش قائل شوید
درس 2: ﺣﻘﯿﻘﺖِ ‌وجودی و اﻫﺪاف ﺧﻮدرا ﺑﺎ‌ دﯾﮕﺮان در‌ﻣﯿﺎن‌ﺑﮕﺬار
درس 3: فردی را ﭘﯿﺪا‌ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﻪ‌ﺧﺎﻃﺮش بجنگید
بخش سوم: حفظ موفقیت
تله‌ی اول: خودبرتربینی
تله‌ی دوم: نارضایتی
تله‌ی سوم: بی‌توجهی
درس 1: یادگیری مهارت
درس 2: داشتن تناسب و تطابق
درس 3: لذت ارتباطات
کلام آخر
خلاصه مطالب کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری
نویسنده
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات481
زبانفارسی
شابک978-622-960339-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری

برای دریافت کتاب عادت‌های عملکرد عالی و اثرگذاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.