معرفی و دانلود کتاب عکس‌های پنهان

عکس جلد کتاب عکس‌های پنهان
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عکس‌های پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عکس‌های پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عکس‌های پنهان

کتاب عکس‌های پنهان داستانی جنایی و دلهره‌آور از جیسون ریکولاک، نویسنده‌ی مشهور و موفق آمریکایی است. نویسنده در این کتاب داستانی عجیب و ماوراءطبیعی را با محوریت پسری پنج‌ساله به نام تدی و پرستار او روایت می‌کند. داستانی که بر مبنای نقاشی‌های رازآمیز و دلالت‌مند تدی پیش می‌رود. این رمان به عنوان بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2022 شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب عکس‌های پنهان

کتاب عکس‌های پنهان (Hidden Pictures) نوشته‌ی جیسون ریکولاک (Jason Rekulak) داستانی جنایی، هیجان‌انگیز و دلهره‌آور است که بر اساس نقاشی‌های کودکی پنج‌ساله به نام تدی، شکل می‌گیرد و روایت می‌شود. داستان از زبان مالوری، پرستار تدی، آغاز می‌شود. در آغاز، مالوری داستان زندگی‌اش را تعریف می‌کند. او در نوجوانی معتاد بوده، اما حالا چند وقت است که ترک کرده و به شکلی سالم زندگی می‌کند. مالوری به دنبال کار، در مصاحبه‌ای که والدین تدی برای انتخاب پرستار کودک ترتیب داده‌اند پذیرفته می‌شود و به کار در منزل خانواده‌ی ماکسول می‌پردازد.

در دیدار اول مالوری با خانواده‌ی ماکسول، مادر تدی نقاشی‌های او را به پرستار نشان می‌دهد. همه‌چیز معمولی است تا اینکه آخرین نقاشی تدی، تصویر او و دوست خیلی خاصش، آنیا که چهره‌ای نامعمول دارد، توجه مالوری را جلب می‌کند. تدی توضیحاتی در مورد دوست خیالی‌اش به او می‌دهد و این آغاز ماجراست.

از آن‌جا که پیرنگ داستان به نقاشی‌های تدی وابسته است، نویسنده نقاشی‌های او را لابه‌لای کتاب برای خواننده جای‌گذاری کرده. روند نقاشی‌های تدی با روند جلو رفتن داستان هماهنگ است و این یکی از ویژگی‌های خلاقانه‌ی این کتاب به شمار می‌آید.

معرفی و دانلود کتاب عکس‌های پنهان

نقطه‌ی عطف داستان نقاشی نامعمول و رعب‌آور تدی است. تدی یکی از نمایش‌های آنیا، دوست خیالی‌اش را به تصویر کشیده. این نقاشی در اصل صحنه‌ی قتلی را بازسازی کرده است. از این جای داستان، نقاشی‌های تدی برای مادر، پدر و پرستارش، حاوی پیام‌هایی تلقی می‌شوند که باید رمزگشایی شوند. رمز و راز کتاب تصاویر پنهان از طریق نقاشی‌های تدی برملا خواهند شد.

هم‌سویی تصاویر و متن داستان، شیوه‌ی روایت خلاقانه‌ای را به خواننده عرضه می‌کند. به علاوه، شیوه‌ی بیان ساده و صمیمی داستان و درآمیختگی آن با شخصیت و ذهن یک کودک پنج‌ساله، موجب شادابی و سرزندگی روایت می‌شود. این طراوت داستانی در کنار صبغه‌ی جنایی و ترسناک داستان تناقض لذت‌بخشی را در رمان ایجاد می‌کند که موجب گیرایی و جذابیت بیشتر داستان شده است. ساختار و پیرنگ داستان عکس‌های پنهان را باید طرحی نو در ژانر جنایی و دلهره‌آور به شمار آورد.

کتاب عکس‌های پنهان نوشته‌ی جیسون ریکولاک به دست فرانک سالاری ترجمه شده و در نشر شبنا به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب عکس‌های پنهان

  • بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2022؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب ترسناک سال به انتخاب خوانندگان گودریدز در سال 2022؛
  • بهترین کتاب سال بارنز اند نوبل (Barnes and Noble)؛
  • کتاب پرفروش ملی؛
  • بهترین کتاب سال ایندیگو.

نکوداشت‌های کتاب عکس‌های پنهان

  • من عاشق این کتاب شدم. (استیون کینگ، نویسنده‌ی مشهور ژانر وحشت)
  • لذتی زیبا و سیاه از یک رمان. من هنوز هیجان‌زده‌ام که دوباره این کتاب را بخوانم. (جو هیل، نویسنده‌ی کتاب میان چمن‌های بلند)
  • یکی از شاهکارهای نادری که از قوانین این ژانر آگاه است؛ حتی اگر آن‌ها را بشکند و قوانین جدیدی اختراع کند. (اسکات فرانک، نویسنده و کارگردان سریال گامبی وزیر)
  • این کتاب تقریباً کافی است تا شخصی را متقاعد کند که روح وجود دارد. (کرکوس ریویوز)
  • زیبا، ترسناک و به شکلی شگفت‌آور، مهربانانه. (کرایم ریدز)

کتاب عکس‌های پنهان برای چه کسانی مناسب است؟

رمان عکس‌های پنهان برای علاقه‌مندان به رمان‌های هیجان‌انگیز، ترسناک، جنایی و معمایی مناسب است.

در بخشی از کتاب عکس‌های پنهان می‌خوانیم

از دوران دبیرستان کامپیوتر نداشته‌ام. چند سال گذشته فقط با گوشی همراه سَر کرده‌ام اما همان ‌شب حدود یک کیلومتری پیاده‌روی می‌کنم تا به مرکز خریدی برسم تا بتوانم با بخشی از حقوقم یک تبلت اندرویدی بخرم. نزدیک‌ ساعت هشت به کلبه برمی‌گردم، در را قفل می‌کنم، ‌لباس راحتی می‌پوشم و با اسباب‌بازی جدیدم به رختخواب می‌روم. فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا تبلت را راه‌اندازی کرده و بعد از آن به اینترنت وای‌فای خانۀ ‌ماکسول‌ها وصل بشوم. جست‌وجو درمورد «آنی بَرت» شانزده هزار اطلاعات بالا می‌آورد: دفتر ازدواج، شرکت‌های معماری، آموزشگاه‌های یوگا، و ده‌ها پروفایل لینکدین به نام آنی بَرت. بنابراین این ‌بار اسم آنی بَرت + شهر اسپرینگ‌بروک+ مرده+ به قتل رسیده را جست‌وجو می‌کنم اما هیچ‌یک کمکی نمی‌کند. درواقع هیچ سابقه‌ای از او در اینترنت ثبت نشده است.

بیرون، ‌درست بالای سرم یک چیزی به شیشۀ پنجره می‌خورد. می‌دانم سرتاسر جنگل پر از شب‌پره‌های قهوه‌ای چاق هستند که هرازگاهی یکی از آن‌ها به شیشه می‌خورد. رنگ آن‌ها شبیه پوستۀ سخت درختان است برای همین به‌راحتی می‌توانند خود را استتار کنند- از کنار پنجره تنها چیزی که می‌توانم ببینم- زیرشکم لیز، سه جفت پا و دو شاخک‌ پیچ‌خوردۀ آنهاست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عکس‌های پنهان
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات390
زبانفارسی
شابک978-622-93473-9-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عکس‌های پنهان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عکس‌های پنهان

برای دریافت کتاب عکس‌های پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.