معرفی و دانلود کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها

عکس جلد کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها
قیمت:
۱۷۵۰۰۰ ۱۵۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها

با کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها، کلاس درس و آموزش فتوشاپ را به خانه بیاورید! آزاده شفیعی بافتی در این کتاب تمامی فوت‌ و فن‌های لازم برای استفاده از این برنامه‌ی کاربردی را به علاقه‌مندان مباحث طراحی تصویر نشان خواهد داد. مطالب کامل و گسترده‌ی این کتاب، تمام توقعات شما را در استفاده از برنامه‌ی فتوشاپ برآورده خواهد کرد و نکته‌های ویژه‌ای را که در کمتر کتابی به آن اشاره شده، به‌طور کامل با شما در میان می‌گذارد.

درباره‌‌ی کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها

امروزه با وجود کتاب‌های خودآموز، یادگیری بسیاری از فنون و مهارت‌ها از محیط خانه و با آسایش و راحتی بیشتری برای افراد فراهم شده است. کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها نوشته‌ی آزاده شفیعی بافتی در کنار صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌، هر آنچه را که افراد باید از نرم‌افزار فتوشاپ بدانند در اختیارشان خواهد گذاشت و فرایند یادگیری را به امری دل‌چسب و نتیجه‌بخش تبدیل خواهد کرد.

طراحان و گرافیست‌های بسیاری هر روزه به سمت یادگیری ابزارهای کامپیوتری برای طراحی آثار و محصولات خود می‌روند، چرا که همگی می‌دانند این تکنولوژی جدید در کنار سرعت بخشیدن به فرایند کاری، در رسیدن به یک نتیجه‌ی باکیفیت‌تر کمک بسیاری می‌کنند. در بین ابزارهای مختلف بی‌شمار جهت طراحی و اصلاح تصویر، می‌توان گفت برنامه‌ی فتوشاپ یکی از کامل‌ترین آن‌هاست. کاربردهای برنامه‌ی فتوشاپ در زمینه‌ی خلق و ویرایش تصویر، به یکی دو مورد ختم نمی‌شود. این برنامه، هنرمندان را در به ‌تصویر کشاندن ایده‌های اولیه‌ی ذهنی خود یاری می‌دهد. همچنین ابزارهای متنوع این برنامه‌ی کاربردی، ورود به سبک‌های جدید و امتحان کردن روش‌های مختلف در خلق و ویرایش یک تصویر را برای کاربران خود آسان‌تر می‌کند و در نهایت، طراحی یک تصویر هنری یا محصول گرافیکی حرفه‌ای را به امری شدنی و رضایت‌بخش تبدیل می‌سازد.

کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها همچون یک کلاس درس کامل، شما را با تک‌تک ابزارها و قابلیت‌های این برنامه آشنا خواهد کرد. همچنین با استفاده از این کتاب به تسلط کاملی بر مباحث مختلف و مبانی طراحی تصویر، از جمله ریتم، کنتراست، هم‌ترازی و فضای منفی دست پیدا خواهید کرد.

نکته‌ی ویژه در خصوص کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها آن است که تمامی فصل‌ها، به‌صورت کامل طبقه‌بندی‌ ارائه شده‌اند. همچنین مطالب کتاب به‌ گونه‌ای طراحی گردیده تا در کنار بیشترین کاربرد و بازدهی، برای تمامی مخاطبان در هر سطحی مفید واقع شود. با کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها دیگر نیازی به کلاس‌های آموزشی مختلف در این حوزه نخواهید داشت و هر زمان که بخواهید قادر خواهید بود از مطالب ویژه‌ی آن استفاده کنید. همچنین این کتاب دارای تصاویری رنگی و مرتبط با مباحث است که فرایند یادگیری و آشنایی با را برای مشتاقان یادگیری فتوشاپ میسر و لذت‌بخش می‌کند. درنهایت، فصل‌های پایانی کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها دارای نمونه سؤالات تستی، نمونه سؤالات عملی و نمونه سؤالات مبانی هنر است که در کنار یادآوری مطالب، وسیله‌ی خوبی برای سنجش میزان یادگیری سرفصل‌ها و همچنین کمک به آمادگی بیشتر در آزمون‌های تئوری و عملی در این حوزه است.

این کتاب با تلاش مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان این حوزه رسیده است.

کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها به علاقه‌مندان به یادگیری فتوشاپ پیشنهاد می‌شود.

با آزاده شفیعی بافتی بیشتر آشنا شویم

آزاده شفیعی بافتی (متولد 1358) یکی از مدرسان و مؤلفان کتاب‌های آموزشی در حوزه‌ی گرافیک است. از این نویسنده تابه‌حال کتاب‌های «فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها» و «آموزش کاربردی نرم‌افزار فتوشاپ مقدماتی» به نگارش درآمده است.

در بخشی از کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها می‌خوانیم

زمانی که به یک شیء خیره می‌شویم، فقط زاویه‌ی محدودی از آن شیء را واضح می‌بینیم و سایر قسمت‌های آن تقریباً محو و نامشخص دیده می‌شود؛ مثلاً دیدن یک میز را در نظر بگیرید، از هر زاویه‌ای که به این میز نگاه کنید، همیشه زوایایی هستند که از دید ما پنهان می‌مانند، یعنی هر زاویه‌ای تنها بخشی از واقعیت میز را نشان می‌دهد، مثلاً در یک زاویه ممکن است تنها سه تا از پایه‌های میز را ببینیم در حالی که در واقعیت میز ما دارای چهار پایه است.

علاوه بر این، فاصله‌ای که ما از آن به یک شیء نگاه می‌کنیم، تأثیر زیادی در تغییر جلوه‌ی آن شیء دارد، مثلاً اگر از نزدیک به همین میز نگاه کنیم، طوری به نظر می‌رسد که با نگاه از فاصله‌ی دور به آن، متفاوت است. به همین دلیل، یک طراح هرقدر هم که مهارت و دقت به خرج دهد و سعی کند تمام زوایای یک شیء را نمایش بدهد، همیشه فقط می‌تواند فقط بخشی از آن شیء را ترسیم کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مبانی هنرهای تجسمی
فصل دوم: مفاهیم اشکال و فرم‌ها در طراحی
فصل سوم: طراحی پروژه‌های چاپی و تبلیغاتی
فصل چهارم: بررسی رابط کاربری فتوشاپ
فصل پنجم: روتوش عکس در فتوشاپ
فصل ششم: فتومونتاژ
فصل هفتم: نحوه ایجاد سایه در فتوشاپ
فصل هشتم: اضافه‌کردن علامت کپی‌رایت به یک تصویر در فتوشاپ
فصل نهم: آماده‌سازی فایل برای چاپ
فصل دهم: واژه‌نامه
نمونه سؤالات تستی
نمونه سؤالات عملی فتوشاپ
نمونه سؤالات مبانی هنر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات661
زبانفارسی
شابک978-622-218-497-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰۰ ۱۵۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها

Behrouz Por
۱۴۰۳/۱/۱۱
با سلام و احترام کتاب حاضر راهنمای بسیار عالی برای یادگیری عملی فتوشاپ می باشد توصیه من به علاقمندان یادگیری این علم اینست که در کنار این کتاب، کتاب آموزش جامع فتوشاپ photoshop cc 2019 هم تهیه کند ((کتاب فوق در مجموع کتاب های کتابرا موجود می باشد)) چون در آن کتاب کاربر توضیح Tabهای فتوشاپ بصورت تری مفصل آورده شده که این دو کتاب مکمل بسیار خوبی برای یادگیری فتوشاپ خواهد بود، تاکید بنده براین است یک نگاهی به سر فصل های دو کتاب بیاندازند، خودتان متوجه عرایض بنده خواهید شد. با تشکر از مجموعه کتابرا
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها

برای دریافت کتاب فتوشاپ برای حرفه‌ای‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.