معرفی و دانلود کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود

عکس جلد کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود

سازگاری با چیزهای جدید از مهارت‌هایی است که به‌مرور و با کسب تجربه فرا می‌گیریم. کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود نوشته‌ی رابرت استارلینگ داستانی است درباره‌ی احساسات مختلف، به‌ویژه حسادت به فرزند جدید خانواده و تلاش برای جلب توجه والدین بعد از تولد خواهر یا برادر. این کتاب نحوه‌ی بروز احساسات و استفاده از شرایط جدید را در راستای رشد، به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود

کودکان معمولاً دربرابر شرایط جدید و غیردلخواهشان واکنش‌هایی عصبی نشان می‌دهند؛ مگر اینکه درجهت کنترل احساسات و سازگاری آموزش ببینند. کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود (Fergal Meets Fern) نوشته‌ی رابرت استارلینگ (Robert Starling) به کودکان یاد می‌دهد که هیچ احساساتی به‌خودی‌خود بد نیست و نباید جلوی بروز آن‌ها را گرفت، فقط باید به قضایا از زاویه‌ی دیگری هم نگاه کرد.

از وقتی پدر و مادر فرگال، یک تخم‌اژدها به خانه می‌آورند، زندگی فرگال عوض می‌شود. پس از بیرون آمدن خواهرکوچولویی به نام فِرن، فرگال احساس نگرانی و عصبانیت می‌کند. همه به اژدها کوچولوی تازه ‌به‌دنیاآمده توجه می‌کنند و فرگال احساس می‌کند فراموش شده. فرن کوچولو با اسباب‌بازی‌های فرگال بازی می‌کند، مدام درحال گریه کردن است، تمام توجه پدرومادر را مال خودش کرده و فرگال از این موضوع آتشی می‌شود. اما چون این احساسات را بد و زشت می‌داند، حاضر نیست درموردش با کسی حرف بزند، پس آن‌ها را درون خود پنهان می‌کند، تاجایی‌که دیگر صبرش لبریز می‌شود. پدر فرگال از او می‌خواهد درمورد احساساتش نسبت به فرن حرف بزند؛ فرگال بعد از صحبت درباره‌ی نگرانی‌هایش متوجه می‌شود، هر تغییری همیشه بد نیست و تصمیم می‌گیرد در شرایط جدید، نقش جدید خود در خانواده را بپذیرد. با خواندن این کتاب کودکان نیز همراه با فرگال نسبت به موقعیت‌های جدید منعطف‌تر و آماده‌تر می‌شوند.

انتشارات مهرسا کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود را با ترجمه‌ی سمیه حیدری به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب فرگال

مجموعه‌کتاب فرگال مجموعه‌ای سه‌جلدی شامل کتاب‌های «فرگال با فرن آشنا می‌شود»، «فرگال از کوره درمی‌رود» و «فرگال به اردو می‌رود» است که انتشارات مهرسا آن‌ها را منتشر کرده. این مجموعه با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی در کودکان، به آن‌ها کمک می‌کند تا در دوست‌یابی، کنار آمدن با فرزند دوم و کنترل خشم موفق عمل کنند.

کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 5 سال با خواندن این کتاب از آدم‌ها و اتفاقات جدید زندگی خود استقبال خواهند کرد.

با رابرت استارلینگ بیشتر آشنا شویم

رابرت استارلینگ نویسنده و تصویرگر کتاب کودک، در بریستول انگلستان زندگی می‌کند. او از کودکی به طراحی شخصیت‌های کارتونی مشغول بود و از آن زمان تاکنون از این کار دست نکشید. کتاب‌های او به بیش از بیست زبان ترجمه شده‌اند. کتاب فرگال از کوره در می‌رود اولین کتاب اوست که در فهرست نهایی جوایز کتاب کودکان Waterstones قرار دارد. او همچنین کتاب‌های «جزیره‌ی کوچک (The Little Island)» اثر Smriti Halls و «این یک داستان قبل از خواب نیست (This Book is Not a Bedtime Story)» اثر Eoin McLaughlin را تصویرگری کرده است. علاوه‌براین رابرت استارلینگ مجسمه‌ساز و معلم کودکان است.

در بخشی از کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود می‌خوانیم

فرگال به بابا گفت که گاهی فرن خیلی او را عصبانی می‌کند. البته می‌داند نباید این‌طوری باشد، پس این حس آتشی‌اش را قایم می‌کند. بابا گفت:«احساسات درست و غلط ندارند؛ ولی اگر آن‌ها را قایم کنی و بریزی توی خودت، حتماً به تو آسیب می‌زنند.»
فرگال گفت به فرن حسودی می‌کند، چون همه فقط او را دوست دارند. بابا گفت:«نی‌نی‌ها را باید یک‌طور خاصی دوست داشت، چون خیلی کوچولو و حساس هستند. خودت هم که به دنیا آمده بودی، همین‌جوری بود. بیا ببین.»
این آلبومِ بچگی‌های فرگال بود! داخل آن پر بود از عکس‌هایی که نشان می‌داد مامان و بابا همه‌ی این کارها را وقتی فرگال کوچولو بوده برایش انجام داده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-7437-34-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود

برای دریافت کتاب فرگال با فرن آشنا می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.